Ik weet dat er veel leed is onder bepaalde gedupeerden.
Toch vraag ik me af als ik onderwerpen lees in dit forum, hoe serieus is dit eigenlijk ?
1. Sommigen denken dat effecten-lease een spaarplan is. Hierbij kan ik gezien de misplaatste marketing van LL iets bij voorstellen.
2. Van anderen lees je ik geef geen commentaar meer en blijven toch reageren.
3. Dan de mensen die valse namen opgeven.
4. De kennis die aanwezig is over beleggen onder de gemiddelde schrijver zoals b.v. wat is divident ? of mijn contract loopt af op 10.10.02 en ik heb nu een brief gekregen dat ik nu bij moet betalen. Wanneer is de expiratiedatum.
5. Of mensen die Radar schrijven ik heb nu 3 keuzemogelijkheden wat moet ik doen.
6. Het aantal mensen die elkaar in de haren vliegen ?? Dit kan ik geen serieus forum noemen.
7. Moet je mensen die doen alsof ze van niets weten serieus nemen of zie ik het verkeerd.
8. Worden we niet opgenaaid door kinderen of door mensen van de tegenpartij LL.
Zo maar een paar vragen om kritisch het niveau van dit forum te bepalen. Oh ja er is ook een bij die het over truuks had, i.p.v. trucs. Bij truuks dan denk ik aan vrachtwagens.
Reacties tegemoet ziend van dit forum.
Ron
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legio en het forum
Re: Legio en het forum
Wat ik hiervan vind?????
Ik vind dat LL nooit leaseplannen had mogen afsluiten aan mensen die niets of weinig van beleggen af weten
Tenminste, ze hadden onwetende mensen eerst goed moeten voorlichten voordat ze ermee startte....
Dan had je kunnen voorkomen, dat deze nietswetende personen hier op dit forum wat hadden geschreven
Voor ik met dit 'spaarplan' (wat ik dacht) was begonnen, wist ik helemaal niets en dan ook 0,0 van beleggen, maar door LL ga je er wel een beetje in verdiepen, maar dan is het leed al geschaad......
Ik vind dat LL nooit leaseplannen had mogen afsluiten aan mensen die niets of weinig van beleggen af weten
Tenminste, ze hadden onwetende mensen eerst goed moeten voorlichten voordat ze ermee startte....
Dan had je kunnen voorkomen, dat deze nietswetende personen hier op dit forum wat hadden geschreven
Voor ik met dit 'spaarplan' (wat ik dacht) was begonnen, wist ik helemaal niets en dan ook 0,0 van beleggen, maar door LL ga je er wel een beetje in verdiepen, maar dan is het leed al geschaad......