LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legio laes
legio laes
ik ben ook de schip in gegaan met legio ik heb een vraag aan jullie op 18-10-2002 heb ik mijn contract verlengd omdat ik helemaal geen keus had wat ik moest doen ik heb net internet en kom er achter dat er een stichting bestaat over de geleden verliesen met legio help mij wat ik kan doen heeft het nog zin om aan te sluiten bij leasverlies en wat ik moet doen ik moest van dexia een aanmeldings formelier voor 17 maart terug sturen maar heb het nog niet gedaan geef me raad a u b vgr satis
Re: legio laes
Als je verlengt hebt, ben je een nieuw contract aangegaan en heeft aanmelding verder geen zin meer. Ga naar een rechts- en wetswinkel waar je woont.
Re: legio laes
Beste Satis,
Meldt je aan bij de stichting leaseverlies(www.leaseverlies.nl).DOEN!!
Als je accoord gaat met het exia aanbod verlies je al je juridische rechten op eventueel verhaal van de geleden schade en heeft aanmelding bij de stichting leaseverlies geen zin.
Terugsturen van het aanmeldingsformulier hoeft alleen maar als je accoord gaat met het aanbod (het moet niet!!, het is een VERZOEK).
Als je niet accoord gaat HOEF JE NIETS TERUG TE STUREN.
Ook niet als je een tweede of derde brief krijgt !
Kijk ook op www.pay-back.nl en heb je meer vragen mail deze naar [email protected]
Sterkte en groeten,
Piet
ps. je verlenging is conform je contract en staat los van je rechten van voor de verlenging!Zie ook de site van leaseverlies: veelgestelde vragen onder 303
Meldt je aan bij de stichting leaseverlies(www.leaseverlies.nl).DOEN!!
Als je accoord gaat met het exia aanbod verlies je al je juridische rechten op eventueel verhaal van de geleden schade en heeft aanmelding bij de stichting leaseverlies geen zin.
Terugsturen van het aanmeldingsformulier hoeft alleen maar als je accoord gaat met het aanbod (het moet niet!!, het is een VERZOEK).
Als je niet accoord gaat HOEF JE NIETS TERUG TE STUREN.
Ook niet als je een tweede of derde brief krijgt !
Kijk ook op www.pay-back.nl en heb je meer vragen mail deze naar [email protected]
Sterkte en groeten,
Piet
ps. je verlenging is conform je contract en staat los van je rechten van voor de verlenging!Zie ook de site van leaseverlies: veelgestelde vragen onder 303