LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legio Lease enquete
Legio Lease enquete
Ik heb net de de enquete ingevuld en ik hoop dat radar er wat mee gaat doen. Ik roep iedereen op om mee te doen, hopelijk zien we resultaat.
Re: Legio Lease enquete
Geplaatst op 08 Oct 2003 13:37 door TROS Radar
--------------------------------------------------------------------------------
Beste gebruikers,
het is niet de bedoeling dat de enquete-vragen op het forum hier openbaar worden gemaakt. Indien deze op het forum gepost worden, zullen deze worden verwijderd. U kunt zich inschrijven voor de nieuwsbrief, door in het menu links op nieuwsbrief te drukken en de instructies te volgen.
Redactie Tros Radar
--------------------------------------------------------------------------------
Beste gebruikers,
het is niet de bedoeling dat de enquete-vragen op het forum hier openbaar worden gemaakt. Indien deze op het forum gepost worden, zullen deze worden verwijderd. U kunt zich inschrijven voor de nieuwsbrief, door in het menu links op nieuwsbrief te drukken en de instructies te volgen.
Redactie Tros Radar
-
Helemaal niet.
GOED ZO RADAR!!!!!
IK HOOP DAT DEZE UITZENDING ONS HELPT.
HET IS INIEDERGEVAL FIJN DAT ER WEER AANDACHT WORDT
BESTEED AAN DIT PROBLEEM.
HOPELIJK KOMEN WE DAN EINDELIJK UIT DEZE ELLENDE.
RADAR ALVAST BEDANKT
IK HOOP DAT DEZE UITZENDING ONS HELPT.
HET IS INIEDERGEVAL FIJN DAT ER WEER AANDACHT WORDT
BESTEED AAN DIT PROBLEEM.
HOPELIJK KOMEN WE DAN EINDELIJK UIT DEZE ELLENDE.
RADAR ALVAST BEDANKT
Radar: TOP. Jullie zijn zo vasthoudend als een pitbull, geweldig dat jullie je echt als belangenbehartigers opstellen. Ik roep iedereen op om de enquete zo snel mogelijk in te vullen en terug te sturen!
Groetjes,
Cees
Groetjes,
Cees
hallo,
ik heb gistermiddag mijn e-mail adres aan de redactie doorgestuurd middels de
RADAR LEGIOLEASE mailinglist. Heb alleen nog steeds geen enquete ontvangen. Heeft iemand enig idee hoe lang hier over heen gaat?
bedankt alvast
dennisito
ik heb gistermiddag mijn e-mail adres aan de redactie doorgestuurd middels de
RADAR LEGIOLEASE mailinglist. Heb alleen nog steeds geen enquete ontvangen. Heeft iemand enig idee hoe lang hier over heen gaat?
bedankt alvast
dennisito
kan ik ook nog aan de enquete meedoen over legio lease waar staan de vragen?
Hallo,
Ik heb een brief gekregen op mijn e-mail maar ik kan niet inloggen, en ik weet zeker dat ik alles goed heb ingevuld! hoe kan ik dit oplossen, wil wel graag de enquete invullen! groetjes mij
Ik heb een brief gekregen op mijn e-mail maar ik kan niet inloggen, en ik weet zeker dat ik alles goed heb ingevuld! hoe kan ik dit oplossen, wil wel graag de enquete invullen! groetjes mij
Heeft volgens mij alles te maken met de topdrukte, ze kunnen het gewoon effe niet meer aan. Gewoon straks even opnieuw proberen!