LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] legio-lease. Ook eigen verantwoordelijkheid?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
pwj.hoozemans

Re: legio-lease. Ook eigen verantwoordelijkheid?

Ongelezen bericht door pwj.hoozemans »

Geachte Heer Verstandig,

Ik denk niet dat wij langs elkaar spreken,doch uw te volgen procedure is niet de juiste.

Indien U het plan heeft opgevat Legio niet meer te betalen zal er zeker op een bepaald moment een sommatie volgen.

In dat geval zal U (als U er van overtuigd bent dat Legio een ondeugdelijk produkt geleverd heeft)hen een aangetekend schrijven moeten zenden,waarin U hen in gebreke stelt voor het leveren van een ondeugdelijk produkt en U hen voor het geleden verlies
aansprakelijk stelt.

Wanneer nu een deurwaarder in beeld komt kunt U deze middels een kopie Uw tegeneis bij hem neerleggen.

Hij zal dan verplicht zijn dit met zijn opdrachtgever (Legio) te bespreken en aan de hand van diens (Legio)bevindingen c.q.standpuntinname zal een gerechtelijke procedure gestart worden.

U moet echter wel zeker van Uw zaak zijn aangezien U anders voor een flinke kostenpost komt te staan nl.15% deurwaarderskosten alsmede de proceskosten in het geval dat U in het ongelijk wordt gesteld.

Niet voor niets is er een stichting Legioverlies in het leven geroepen.

Ik wens U alle succes in deze strijd.

mvg.pwj.hoozemans.

Mademoiselle

Ongelezen bericht door Mademoiselle »

Ik heb een legio leasepakket van sept 1999 met ING ABN en AHOLD 250 fl per maand, tijdens mijn studieperiode aangeschaft.
Tegenwoordig woon ik in Frankrijk hetgeen mij het niet makkelijk maakt het hele gebeuren te volgen. Wat ik wel goed weet is dat ik met enorm vertouwen en enorme naieviteit het pakket heb gekocht. Zou misschien één van de vele experts mijn situatie kunnen belichten? Mijn vraag is ; toen ik het pakket kocht had ik al bij de bank een schuld van 40000 fl. Hoe hebben ze mij dit pakket in godsnaam kunnen verkopen terwijl ik student was? Ik kocht de aandelen om juist van mijn schulden af te komen. Niet duidelijk voor mij dat ik niet eigneaar zou worden maar extra schulden maakte. Bovendien betaal ik nu ook studiefinanciering schulden en als ik ook nog legio schulden bij krijg dan raak ik wel goed in paniek. Ik heb nooit van de belastingvoordelen geprofiteerd (was student en bovendien woon ik al 1.5 jaar in Frankrijk) Hoe is mijn situatie? Wat krijg ik te horen in september, nog meer schulden? Met grote dank aan degenen die me antwoorden.

Mireille

Ongelezen bericht door Mireille »

Flinke schuld, tenzij de aandelen meer waard worden dan waar u ze voor gekocht hebt. Zit er niet in.

Marija

Ongelezen bericht door Marija »

Azijnpissertje,

Niets dan gezeur en speculatie van u.

Marija.

Bovendien : kan ik mij niet voorstellen dat gedupeerden (zoals men zich noemt) behoefte hebben aan uw "lollige" opmerkingen.

Wissertje

Ongelezen bericht door Wissertje »

Joh Marija, laat dat Azijnpissertje.

Als dat de mensen zijn die de wereld moeten redden, dan weten we weer even waar we aan toe zijn. Ik vind zulke reacties wel verhelderend!

Azijnpissertje, ga zo door en laat je nog eens kennen; ik geniet er van...

Liefs van jullie Wissertje

pwj.hoozemans

Jammer dat ook dit forum al weer vervuild moet worden.

Verstandig

Ongelezen bericht door Verstandig »

Mijnheer Hoozemans,

Dank U wel voor de zinnige uitleg. Indien Legio mij een deurwaarder toestuurt, zal het worden, zoals U het heeft uitgelegd. Eerst wil ministerie van Economische zaken toetsen vervolgens Financiën over bepaalde aspecten en dan pas zal ik mijn argumentie aan mijn advocaat overmaken. Wij hebben reeds in grote lijnen de zaak besproken. Ik geloof in mijn argumentatie. Nogmaals bedank, en ik wil het verder hierbij laten.

M.v.gr

Verstandig

Ongelezen bericht door Verstandig »

Mijnheer Hoozemans,

Dank U wel voor de zinnige uitleg. Indien Legio mij een deurwaarder toestuurt, zal het worden, zoals U het heeft uitgelegd. Eerst wil ministerie van Economische zaken toetsen vervolgens Financiën over bepaalde aspecten en dan pas zal ik mijn argumentie aan mijn advocaat overmaken. Wij hebben reeds in grote lijnen de zaak besproken. Ik geloof in mijn argumentatie. Nogmaals bedank, en ik wil het verder hierbij laten.

M.v.gr

Jippie

Ongelezen bericht door Jippie »

Ga eerst eens met je rechtsbijstand of je advocaat praten...

Desiree

Ongelezen bericht door Desiree »

Beste mensen,

Ons assurantiekantoor heeft in de vorm van Triple Effect (hetzelfde als de winstverdriedubblaar) een flink aantal contracten afgesloten. Wij hebben op de 335 afgelopen contracten echter maar 1 (!) klacht gekregen over Bank Labouchere. Het ging hier over een persoon die wij telefonisch en schriftelijk informatie hebben verstrekt en hij bleek achteraf gedacht te hebben dat hij een spaarrekening had. Wat natuurlijk nergens op slaat, zelfs de grootste leek had dit nog wel opgemerkt.

Wat ik bedoel te zeggen is dat dit soort producten erg adviesgevoelig zijn. Mensen moeten op zijn minst bezocht worden en gedegen uitleg krijgen.
Wij hebben bijna al onze klanten bezocht en ze uitdrukkelijk gewezen op het feit dat het ook 3 keer zo snel omlaag kon gaan. Gelukkig wisten de meesten van onze klanten dit nog. En bij de folder die verstuurd hebben, hebben we in het begeleidend schrijven nog eens benadrukt dat het een risico is wat men neemt.

Onze klanten hebben de maandbedragen allemaal vooruit betaald. Veel contacten zijn uitbetaald met vette winst.
Deze mensen waren uiteraard allemaal tevreden. Wij hebben maar 2 contracten waar bijbetaald moest worden na de looptijd. En die liepen af midden december 2001. De meeste ongunstige koersen tot dan toe.

Ongetwijfeld zijn er mensen die onvolledig of onjuist zijn voorgelicht. Denk maar aan de lijfrenteverzekeringen die massaal op spaarloon en premiesparen zijn afgesloten.
Adviseurs hebben op grote schaal gewoon glashard gelogen om provisie op te kunnen strijken.

Dit soort mensen is een strontvlek in de werled van verzekeringen en beleggingen.

Wat ik mij nu ook afvraag is dit:

Hoe kan het nu dat er zoveel klachten over Legio Lease en de winstverdriedubbelaar zijn en ik maar sporadisch wat zie over Bank Labouchere en het Triple Effect? Heeft Bank Labouchere dan beter gehandeld naar klanten toe?

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Desiree,

Ook hier schreef je met [email protected] en nu heet je meisje met [email protected] ga je zelf eens afvragen waar je mee bezig bent (was) iedereen opnaaien en vals beschuldigen Desiree je bent een s...je. Oh ja s.v.p. geen e-mail meer

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Meisje, hoeveel e-mailadressen heb jij wel niet?

Wobbe

Ongelezen bericht door Wobbe »

meisjes met rooie haren (en blaren) die kunnen goed BLAZEN op de trompet retteketet,

even iets serieus:
eind oktober komt Dexia met een voorstel dus even de vingers kruisen en we hebben spoedig antwoord,

mvg Wobbe

Arie

Ongelezen bericht door Arie »

Goede bijdrage omhoog

pwj.hoozemans

Ja Arie,toen konden we nog respect voor elkaars standpunten opbrengen.
groetend,pwj.

Henk

Ongelezen bericht door Henk »

Heer Hoozemans dat is lang geleden, hoe gaat het met U ?

pwj.hoozemans

Arm,maar gezond Henk.Met jou ook alles ok?

Groetend.pwj.

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Dat is ook heel belangrijk gezondheid.

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Bovenstaand bericht weer niet van mij.

helena

Ongelezen bericht door helena »

Paulazeur je verpest de sfeer.

Gesloten