LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio Lease OPROEP!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hermie

Legio Lease OPROEP!!

Ongelezen bericht door Hermie »

Op 14 november 2000 heb ik winstverdriedubbelaar over 3 jaar genomen.
Het totale bedrag was F. 16.000.
Ik heb nu een Dexia aanbod gekregen (terwijl mijn contract nog loopt tot 14 november 2003) om mijn RESTSCHULD VAN 39.000 euro!!! maandelijks te mogen aflossen.
Mijn vraag: zijn er nog meer mensen met hetzelfde inleggeld en hebben die ook zo'n hoge restschuld?
Ik ben radeloos want ik kan het niet betalen en weet niet wat te doen.

Gaarne reacties

willie

Re: Legio Lease OPROEP!!

Ongelezen bericht door willie »

nooit betalen de restschuld!!!!! het zijn grote dieven
allemaal volhouden met z'n allen staan we sterk

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Hallo Hermie,

Ik heb Legio van de week gebeld met de vraag dat als ik de aandelen wilde overnemen, wat me dat ging kosten. Dan zou ik geen restschuld over houden alleen een aandelen pakket die met een hoop geluk ook nog zou stijgen. Heel simpel zoveel centjes heb ik niet. Toen heb ik ook nog gevraagd of de aandelen zover konden zakken dat ik met meer schuld zou blijven zitten als dat ik ingelegd had. Volgens hun kon dat niet.
Dus dat zou bij jou betekenen dat je nooit meer als 16000 schuld kan hebben.

kim

Ongelezen bericht door kim »

Hermie,

Het is nooit mogelijk om meer dan het totale leasebedrag te verliezen. Ik kan niet in jou portemonnee kijken, maar het is zeker raadzaam om de aandelen over te nemen. Je moet dan wel zorgen dat je op tijd een beleggingsrekening opent bij een bank, waarop de aandelen geparkeerd kunnen worden. Alleen zou ik zo'n rekening zeker niet bij de Dexia boeven zelf openen. Gezien de lage stand van de beurs en de verwachte stijging van de fondsen kom ben je hiermee het beste uit. Door te wachten wordt uiteindelijk het verlies alleen maar lager!!!

Let wel; Dit is geen garantie. Een bedrijf van een fonds zou in theorie failliet kunnen gaan. Hierdoor worden de betreffende aandelen van dit fonds niets meer waard. Maar de kans dat dit gebeurd is heel erg klein...

Ik hoop dat ik je ermee heb geholpen.

Gesloten