weet er iemand waar ik mijn verhaal kwijt kan voor een oplossing wie weet het mail ardres van de minister of de comissie???????????????
droef [email protected]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legio lease
Re: legio lease
Beste Ellie,
Ik zou zeggen schrijf 's naar Stichting Leaseverlies, de stichting die voor ons zou vechten. Het is hen niet gelukt. Welke onervaren advocaat hebbeb zij naar voren geschoven, die door een jonge vrouwelijke rechter zich liet omver praten. Vraag dat maar aan:
Jonkheer Mr. G. Hooft Graafland
Voorzitter Stichting Leaseverlies
e-mail: [email protected]
Fax van minister zalm, neem ik aan: bel met de Tweede Kamer. Vraag naar het faxnummer van zalm. Dat heb ik ook 's gedaan. Helaas faxnr kwijt.
Succes Ellie
Hadeem
Ik zou zeggen schrijf 's naar Stichting Leaseverlies, de stichting die voor ons zou vechten. Het is hen niet gelukt. Welke onervaren advocaat hebbeb zij naar voren geschoven, die door een jonge vrouwelijke rechter zich liet omver praten. Vraag dat maar aan:
Jonkheer Mr. G. Hooft Graafland
Voorzitter Stichting Leaseverlies
e-mail: [email protected]
Fax van minister zalm, neem ik aan: bel met de Tweede Kamer. Vraag naar het faxnummer van zalm. Dat heb ik ook 's gedaan. Helaas faxnr kwijt.
Succes Ellie
Hadeem