| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legio lease
-
jeffrey
legio lease
ik was 18 jaar nu 20 moet nog toekomst opbouwen....maar zit nu door toedoen van legio lease zwaar in de schulden terwijl ik het hele bedrag in 1x heb betaald....ik ben radeloos....
-
jeffrey
Re: legio lease
nee er moet een andere manier zijn...ik heb 4500 betaald en ze schuiven me nu met een bedrag van 13.000 euro in de schoen die ik volgens hun moet betalen....dus de schuld bij de bank...ik vraag me af hoe dit mogelijk is
-
irma Hernandez
ook ik ben misleid en moet nu verliesverdrieverdubbeld terugbetalen nl 13.ooo euroterwijl ik 4,500 heb betaald. Ik ben ook radeloos en weet niet wat te doen. Mijn contract loopt 22-4 af.
-
irma
ook ik ben misleid en moet nu verliesverdrieverdubbeld terugbetalen nl 13.ooo euroterwijl ik 4,500 heb betaald. Ik ben ook radeloos en weet niet wat te doen. Mijn contract loopt 22-4 af.
-
Paula
Irma, kijk even bij deze onderwerpen:
"Nu 14 links naar belangrijke topics op mijn homepage" van L. Blok of
"Belangrijke links en topics" van Agnes.
Hieronder in de onderwerpenlijst.
Voor iedereen met vragen een uitkomst. Verdere vragen kun je altijd stellen.
"Nu 14 links naar belangrijke topics op mijn homepage" van L. Blok of
"Belangrijke links en topics" van Agnes.
Hieronder in de onderwerpenlijst.
Voor iedereen met vragen een uitkomst. Verdere vragen kun je altijd stellen.
-
jeffrey
misschien toch juridische stappen ondernemen...zal een slopende toestand worden maar de resterende schuld wat er bij de bank staat ben ik niet van plan te betalen van een kale kip kan je niet plukken....misschien is er nog iemand die wel wijze raad weet met die oplichters....