mijn zoon heeft drie jaar geleden een overeenkomst gesloten met legio-lease.
Binnenkort is het 3-jarig contract afgelopen. hij heeft maandelijks aan zijn verp[lictingen voldaan. Eind resultaat is dat om van zijn lease-aandelen af te komen hij een fors bedrag moet bij betalen. Een ongehoorde situatie waarbij legio-lease volkamen buiten schot blijft wanneer het gaat om eventuele financiele risico's. Mijn zoon, student, is niet bij machte de koersdaling bij te betalen. Verlengen van het contracxt zit er ook niet in. (student).
Wat is de situatie als hij stelt: legio lease barst met je lease overeenkomst. Ik betaal niets meer. Stik en slik zelf in de aangekochte aandelen en doe er mee wat je wilt. Ik doe niet meer mee. Ik heb aan al mijn verplictingen voldaan (3 jaar maandelijks een bedrag van hfl. 250,= betaald).
Legio lease als er dan nog een tekort is heeft u uw werk niet goed gedaan en daar draait u zelf voor op.
Wat is uw visie in deze??????
met vriendelijke groeten en hopelijk heeft u een reactie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legio-lease
Re: legio-lease
gerard sta er net zo voor .moet bijbetalen 3duizend doe het niet heb zelf mijn giro opgezegd zo dat ze het er niet af halen wacht wat radar er uit krijg en van een kale kip kunnen ze niet plukken ze weten zelf ook dat ze fout zitten niet betalen groetjes