LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio lease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Remko

Legio lease

Ongelezen bericht door Remko »

1,5 jaar geleden las ik een advertentie van legio lease. Deze is me altijd bij gebleven omdat er een reken voorbeeld bij stond!! bij een beursstijging van 10% zeen bepaald rendament en bij 8 % zo'n groot rendament! Toen ik verder rekende kwam ik al gauw tot de conclusie dat er iets niet deugde! Want zelfs als de beurs 4% zou stijgen zou er al geld bij moeten! Laat staan als de beurs daalt zoals nu!!!
Ik ben er dan gelukkig ook niet ingestapt!!

Maar er zijn meer!! alle spaarplannen zijn er op gebasseerd! alleen garandeerd de ene iets meer dan de andere!

Verder wens ik een ieder die wel in de mooie praatjes getrapt zijn erg veel succes! en hoop ik dat iedereen achter de waarheid komt en dat Legio een proces tegemoet kan zien!
SUCCES

Remko

a.stevense

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door a.stevense »

contract door gelezen en met verbijstring kennis genomen van het contract dat ik heb afgesloten.
het blijkt dat ondanks de koersval van mijn aandelen pakket
legio laese de vervolg aandelen hebben gekocht voor de
toengeldige aankoopprijs van 04-12-2000.
zodat ik nu met een aardige kater zit van meer dan 1000euro
verlies.

trudy van de brug

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door trudy van de brug »

ook ik heb me vergist in de mooie praatjes van bank labourere 4000.-gulden betalen ineens en ik zou naar 3 jaar 12.000.- beuren of als het mis zou gaan nog bij moeten betalen wat ze mij niet verteld hadden toen ik het afsloot ook mijn 2 zonen hebben hetzelfde afgesloten op het einde van de rit beurden wij 443 euro dat is lekker wij zijn er ziek van

Gesloten