ook ik wil graag mijn reactie geven over was ons {m`n vrouw en mij} is overkomen, met het in zee gaan op 16 april `99 met het art. Triple Effect, verkocht via adviesgroep Rood uit Hoorn, met als overeenkomst 3 jaar lang F 450,00 per maand te betalen. Maanden lang aan mij verzonden mail met daarin alleen maar de voordelen, ben ik er op den duur ingestonken, herhaaldelijk tel. benaderd en met veel overtuiging te vertellen dat er ALLEEN maar voordelen aan vast zaten. Ik heb hier `n extra hypotheekbedrag van f 10.000 voor opgenomen zodat ik met de stortingen niet in de problemen kon komen. Ik heb dit alles verteld maar dit kon alleen maar geld opleveren werd mij verzekerd. Natuurlijk heb ik verteld dat wij geen kennis hadden van deze materie en wij dus hoopte zij het beste met ons voor hadden; wat zullen ze gelachen hebben, zo`n makkelijk prooi te hebben gevonden, het klonk allemaal zeer betrouwbaar,zij waren immers on onderdeel van Aegon. Kort en goed de produkten zijn verkocht op 4 april 2002 met als resultaat dat wij na drie jaren betalen nog `n bedrag van plm F1000 moesten nabetalen, waarvoor `n regeling is afgesproken onder de bedreiging dat, als wij hieraan niet zouden voldoen het werd doorgegeven aan het BKR met alle gevolgen vandien betr. incasso enz.
Deze Mensen hebben nog het lef weer op internet te verschijnen met dezelfde aanbiedingen, waarop weer wordt aangegeven dat zij geweldige resultaten hebben geboekt over de afgelopen jaren. Via Radar heb ik `n bedrag van euro 45,00 gestort om deze bedrijven, inmiddels Dexia, aan te pakken. Mocht er iemand in uw midden zijn die mij nog `n welkom advies kan geven, dan zie ik dat graag tegemoet, met vr. groet, [email protected], want tot dusver heb ik niets vernomen of er resultaten zijn geboekt met deze procedure, nogmaals voor ieder advies sta ik open, om uit de problemen te komen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legio Lease van Labouchere
Re: Legio Lease van Labouchere
Martin, dit is drie keer niks.
Ik weet geen goed advies. Anderen vast wel. Misschien kun je dit verhaal mailen aan leden van de Tweede Kamer, je hebt het zo helder verwoord. Zie hiervoor eerdere onderwerpen die hier geplaatst zijn, daar staan ook de mailadressen op.
Blijf dit forum volgen, er wordt hard gewerkt.
Veel sterkte,
Paula
Ik weet geen goed advies. Anderen vast wel. Misschien kun je dit verhaal mailen aan leden van de Tweede Kamer, je hebt het zo helder verwoord. Zie hiervoor eerdere onderwerpen die hier geplaatst zijn, daar staan ook de mailadressen op.
Blijf dit forum volgen, er wordt hard gewerkt.
Veel sterkte,
Paula