LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jean

Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door Jean »

Ik merk in de berichten en emails die ik heb en krijg van diverse mensen dat er veel mensen zijn die een lease hebben lopen en een eigen huis hebben met hypotheek. Ik heb daar eventueel opmerkingen over en wellicht is eea weg te werken.

Degene die mij een lichtje wil laten schijnen op de situatie en een oplossing wil hebben (eventueel) kan mij gerust rechtsstreeks mailen op [email protected]

Ik heb dan nodig: waarde woning bij verkoop, huidige leningen (hypotheek, kredieten en LL), inkomens van kostwinner en evt partner. Woz waarde woning. Opgaaf van de hudige type hypotheek. En wanneer u em aan bent gegaan, dus hoe lang ie nog loopt en voor welke rente tegen welke rentevastperiode.

jeroen

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door jeroen »

Jean, ga je nu niet een beetje te ver?
Dit forum gaat over misleiding, oplichterij en weet ik het wat allemaal. Beetje naïef dus Jean om te denken dat iemand jou zo een beetje alles gaat geven behalve zijn pincode...

Jean

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door Jean »

Beste Jeroen,
Het laatste wat ik denk is dat bepaalde mensen mij al hun gegevens zomaar geven, behalve die gene die het water aan de lippen staan en echt geholpen willen worden. Jij weet ondertussen niet wat ik prive aan emails binnen krijg en wie ik al heb kunnen helpen. Dit forum is aardig maar niet meer dan berichten vol met kifterij en jaloezie en negatieve kritische opmerkingen van bepaalde personen.
Waar het omgaat is dat er mensen zijn die werkelijk willen weten waar ze aan toe zijn en ze kunnen verwachten met LL. Voor de meeste mensen hier op het forum tikt de klok naar 12 uur.

Ik wil je er nogmaals op wijzen dat ik bijna 3 jaar ervaring heb met het adviseren van LL/Labouchere/Spaar Select leaseproducten en ondertussen wel weet waar Abraham de mosterd haalt. Heb een bijna afgeronde studie FP en kan mijn kennis in dienst stellen van al deze mensen. En....voorlopig kost dat ze in ieder geval niets. De werkelijke uitvoering moet plaatsvinden bij een bank/adviesburo in de buurt.

Maar Jeroen, vertel mij nou is wat jou bedoelingen zijn, wat is jouw situatie, heb jij LL produkten, zit je in de verzekeringsbranche, kom op, wees eens open hierin.

vriendelijke groet,
Jean.

es

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door es »

beste Jean

hoi ik vind het allemaal prachtig wat je zegt en je zal ook wel goede bedoelingen hebben , maar wij en meerdere mensen zitten nu dik in de vernieling. De stichting hoor je niks meer van en ons contract winstverdriedubbelaar (3 jaar 112 euro inleg) loopt 23 september af en zo het er nu bij staat 14000 euro verlies, zou niet weten hoe ik dat moet betalen .. JIJ wel...

groeten

es

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door es »

ps.

ik zou wel eens telfns. in contact met je willen komen.

groeten

Jean

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door Jean »

Es, telefonisch contact kan wel, maar pas de volgende week, ik ben nu een weekendje weg (ik bekijk het forum bij een bibliotheek).
Ik heb je brief gelezen en denk inderdaad dat men aan het vertragen is. Toch denk ik dat je er momenteel goed aan doet om aan te geven dat je niet kunt betalen (stuur dus weer een aangetekende brief) en een betalingsregeling wilt.
Kijk hoe de reactie is, geef ze maar een termijn van 8 dagen. Eventueel kun je natuurlijk overwegen om te verlengen voor een jaar. Hierboven in het forum staan de voors en naas.

Meisje

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door Meisje »

Hee Jean,

Zijn er nog vacatures daar waar je nu werkt? Een weekend weg dat doorloopt of begint met de woensdag, zo een baan zoek ik al heel lang. ;)

L. Blok

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door L. Blok »

Meisje,

Je kan het niet laten om rot opmerkingen te maken!
Wanneer kunnen van jouw eens een positieve bijdrage ver-
wachten????

Meisje

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door Meisje »

Meneer Blok,

Dit teken ;) betekent in e-mail gebruik een knipoog.

Was dus geen rotopmerking. U zoekt overal wat achter he?
Relax toch eens.

Albert

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door Albert »

Meisje,

Ik heb eerdere berichten van je gelezen en ben ervan overtuigd, dat je een behoorlijke financiele kennis hebt. En ons uitstekend van dienst kunt zijn.

Gezien het bovenstaande heb je ook wel gevoel voor humor alleen hoop ik, dat van nu af aan wij ons alleen nog maar bezig moeten houden met LL want er gaan er nu wel een hoop de boot in.

Groet,

Albert.

Meisje

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door Meisje »

Thanx...

frederica

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door frederica »

Ik ben er absoluut geen voorstander van om wat voor lening dan ook weg te werken in een hypotheek. Dit is ook het advies dat ik eens van een bank kreeg toen ik informeerde voor een lening voor een auto.

Realiseer je heel goed dat je dan 30 jaar lang aan het betalen bent (voor een auto of in dit geval voor LL) en dat deze rente dus niet meer fiscaal aftrekbaar is. Om maar niet te spreken van afsluitprovisie en eventuele andere kosten.

jean

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door jean »

Ik begrijp je volkomen....echter als je de keus zult gaan hebben om LL te gaan betalen met een hoog maandbedrag (wat ook niet aftrekbaar is) of weggewerkt in een (nieuwe) hypotheek met wellicht lagere lasten per maand, dan wist ik het wel. Kwestie van keuze en prioriteiten stellen!
Je moet datgene doen waar je jezelf het lekkerst bij voelt.
Heb in het verleden veel mensen een lekker gevoel mee gegeven (was trouwens niet bij SS maar bij een ander bedrijf, daar heb ik veel LL en gelijke aanbieders weggewerkt in de hypotheek).

L. Blok

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Jean,

Afgelopen zaterdag heb ik in het onderwerp "Verplichting tot
schadebeperking" als vraag naar jou gesteld.
Wellicht is dit aan je aandacht ontsnapt, mag ik je vriende-
lijk verzoeken of je hier een reactie op wil geven.

m.v.g.

L. Blok

Maarten

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door Maarten »

Jean,
Je moet wel heel erg diep gezonken zijn om hier, op een forum als dit, de mensen een beetje hypotheken aan te gaan smeren. Eerst help je ze gedurende drie jaar de misere in en vervolgens ga je ze als de barmhartige sameritaan (want je "goedbedoelde adviezen" zijn ..voorlopig.. "gratis")de oplossing aan te bieden in de vorm van een hypotheek op hun huis. Of dit laatste nou verstandig is of niet (sommige mensen hebben geen keus) laat ik in het midden. Maar het feit dat jij dat hier gaat zitten regelen daar moet ik echt van kotsen.

Sorry iedereen, maar ik wordt hier gewoon verschrikkelijk boos over.

En Jean, nog één ding: iemand die zichzelf zo vaak integer noemt als jij is dat definitie dus juist niet integer.

Maarten

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door Maarten »

Jean,
Je moet wel heel erg diep gezonken zijn om hier, op een forum als dit, de mensen een beetje hypotheken aan te gaan smeren. Eerst help je ze gedurende drie jaar de misere in en vervolgens ga je ze als de barmhartige sameritaan (want je "goedbedoelde adviezen" zijn ..voorlopig.. "gratis")de oplossing aan bieden in de vorm van een hypotheek op hun huis. Of dit laatste nou verstandig is of niet (sommige mensen hebben geen keus) laat ik in het midden. Maar het feit dat jij dat hier gaat zitten regelen daar moet ik echt van kotsen.

Sorry iedereen, maar ik wordt hier gewoon verschrikkelijk boos over.

En Jean, nog één ding: iemand die zichzelf zo vaak integer noemt als jij is dat per definitie dus juist niet.

jean

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door jean »

Maarten, als jij moet kotsen moet je dat maar doen. Ik heb inderdaad 3 jaar deze produkten geadviseerd en verkocht maar kan je vertellen dat ik mijn klanten alle voors en naas vertelde. Klanten die echt twijfelden of bezwaren hadden werden niets aangesmeerd. Nooit niet. En als je echt dit forum een beetje gelezen hebt dan moet je gelezen hebben dat ikzelf ook, en met mij ook kennissen, vrienden en familie en collegaas zelf ook deze produkten hebben lopen. Ik heb totaal geen wroeging omdat de adviezen die ik gaf en nog steeds geef vanuit de wens en het probleem van de klant was en is.

Jij weet ook niet wat ik de mensen die mij benaderen aan antwoord geef. En als ik ze adviseer iets te doen dmv een hypotheek wordt dat uiteindelijk hun eigen keuze. Ik vraag niet of ik dat mag regelen. Ik heb, bijvoorbeeld Joop, aangeraden eens te gaan praten met een hypotheekadviseur.

Je bent trouwens niet echt constructief met je bijdrage.
Velen hebben een probleem, de klok slaat bijna 12 voor ze. Dan kun je wel kiften op mij, maar kom zelf eens met een oplossing.

Jongen, kots jij maar en bij elke keer dat je moet kotsen denk je maar aan mij en eventueel je eigen problemen en hoe jij die gaat oplossen.

vriendelijke groet,

ps.: ik had vroeger ook een SS collega die Maarten heette, als je het had over een pusher.....It is in a name, schijnbaar!

jean

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door jean »

Over integer gesproken, iemand die met een fakenaam en een hotmail adres communiceert heeft meestal iets te verbergen.
Maarten, blijf alsjeblieft weg hier van dit forum als je niets constructiefs kunt bedenken voor de mensen met hun problemen. Als jij de juiste oplossing weet, trek ik me terug, per direkt. Het kost me tijd en levert niets op.
Als ik echt commercieel zou zijn zou ik me hier niet op deze manier mee bezig houden.

Maarten

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door Maarten »

Hoezo fakenaam? Hoezo Hotmail?
Trouwens, als mijn naam niet echt is waar slaat die, op zich al belachelijke, vergelijking met je ex-collega die ook Maarten heet dan op? Lekker consequent.
Als je iets wilt verkopen kun je natuurlijk ook moeilijk anoniem blijven, slimme jongen.

Overigens blijkt uit je hardnekkig volharden in die SS-associatie, terwijl je weet dat zoiets aanstootgevend is, je gevoel van medeleven en fatsoen. Niet dus.

Ik denk dat ik juist heel constructief ben geweest. Alleen echte naïevelingen zullen zich nu niet afvragen wat jouw bedoelingen zijn. En als ze, nadat ze daarover hebben nagedacht, tot de conclusie komen dat ze je advies willen.. amen.

Trouwens uit je reactie maak ik op dat jij van mening bent dat er voordelen kleven aan de hier besproken effecten lease contracten. Mag ik daar uit afleiden dat je ze nog steeds verkoopt? Met wat voor een argument dan? De beurs staat nu zo laag meneer het kan alleen nog maar omhoog? Effectenlease contracten zijn bedrog en dat zijn ze altijd geweest. Ook de mensen die er aan verdiend hebben zijn bedrogen, want beroofd van een hogere opbrengst als gevolg van de belachelijke kosten. Als jij ze drie jaar hebt verkocht dan weet je dat drommels goed. Dus ga je zitten schamen als je dr geen spijt van hebt dat je ze hebt verkocht (adviseren kun je het natuurlijk niet noemen).


Ach laat verder ook maar,

Pepijn

Re: Legio Lease wegwerken in een hypotheek!

Ongelezen bericht door Pepijn »

Jean,

Je hebt een hoop commotie hier veroorzaakt met je zogenaamde hulp maar je adviezen zijn waardeloos. Kun je niet gewoon terug in je hok ofzo ?

Jij hebt je glorie-moment gehad, we dachten even allemaal dat je het beste met ons voor had maar dat bleek niet zo te zijn. Je was toen je die produkten verkocht een {lelijk woord} en volgens mij ben je dat gewoon nog steeds. Af !!

Pepijn.

Gesloten