LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legio nu... werkt niet meer
Legio nu... werkt niet meer
Hallo,
Al enkele dagen werkt Legio Nu niet meer.
Wil iemand deze site ook eventjes testen.
mvg
Leen
Al enkele dagen werkt Legio Nu niet meer.
Wil iemand deze site ook eventjes testen.
mvg
Leen
Re: Legio nu... werkt niet meer
Beste Leen,
Ik krijg de site er nog wel voor.
Wat zou er niet meer werken?
groeten,
Rik
Ik krijg de site er nog wel voor.
Wat zou er niet meer werken?
groeten,
Rik
Ik heb ook geprobeert daar nog uit rekenen hoe het staat met mijn legioconcepten, lukte niet meer.
Hallo Leen,
Als je nog wel op de site komt maar de bereking niet meer lukt, probeer eens de refresh-knop in het menu van legio.nu. Bij mij heeft het wel geholpen!
Groetjes
Birka
Als je nog wel op de site komt maar de bereking niet meer lukt, probeer eens de refresh-knop in het menu van legio.nu. Bij mij heeft het wel geholpen!
Groetjes
Birka
Oplossing:
Vul alleen hele getallen in (dus geen maandbedrag met een komma erin) en dan werkt de berekening wel.
Voorbeeld: je moet invullen euro 123,38
Je vult in 123 en hij werkt.
Succes
Vul alleen hele getallen in (dus geen maandbedrag met een komma erin) en dan werkt de berekening wel.
Voorbeeld: je moet invullen euro 123,38
Je vult in 123 en hij werkt.
Succes
Geachte mijnheer/mevrouw,
wat ik me afvraag de uitvinder van legio lease dat is meneer bloemink ik hoor niemand over hem dat vind ik heel gek en ik vraag me af of die kerel uit het land is met al zijn geld
bijvoorbaat dank
wat ik me afvraag de uitvinder van legio lease dat is meneer bloemink ik hoor niemand over hem dat vind ik heel gek en ik vraag me af of die kerel uit het land is met al zijn geld
bijvoorbaat dank
Allemaal,
Bedankt, heb het maandelijks bedrag afgerond op hele € en nu werkt de berekening weer.
Maar in het verleden werkte het ook met niet afgeronde bedragen.
Maakt verder niet meer uit: verlies blijft verlies.
groetjes
Leen
Bedankt, heb het maandelijks bedrag afgerond op hele € en nu werkt de berekening weer.
Maar in het verleden werkte het ook met niet afgeronde bedragen.
Maakt verder niet meer uit: verlies blijft verlies.
groetjes
Leen
Ook ik dacht dat Legio niet meer werkte. Maar inderdaad met hele getallen werkt het weer. En maar hopen dat het verlies minder wordt. Je houdt jezelf voor de gek toch??
Je weet toch wel dat het verlies is.
Je weet toch wel dat het verlies is.
Berekening werkt inderdaad weer met hele getallen! Leuk, weet nu dat mijn restschuld dik 13.000 euro is (t.o.v. 12.000 euro een maandje geleden)...
Ik ga de hele getallen afronden daar beneden, dan krijg je een wat rooskleuriger beeld dan de werkelijkheid.
Dat hoort nou eenmaal zo bij Legio...!
Dat hoort nou eenmaal zo bij Legio...!