LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio slecht, klant NOG slechter??

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
sander

Legio slecht, klant NOG slechter??

Ongelezen bericht door sander »

Dat legio haar zaken niet netjes uitvoerde is fout.

Maar waar is de verantwoordelijkheid van legio's klanten?

Uit ervaring weet ik dat klanten niet goed lezen, en niet weten wat ze tekenen.
Ben je dan niet een beetje naief en vraag je om problemen?
Ik denk van wel, mensen; BETER LEZEN!

Sander

gerrit

Re: Legio slecht, klant NOG slechter??

Ongelezen bericht door gerrit »

Ik ben het eens met het hierbovengenoemde.

Tevens schrijven mensen dit;

"Als KPN zakt van 50 euro naar 19 euro, dan mag ik er toch vanuit gaan dat Legio Lease met haar expertise onderzoek verricht naar dit bedrijf (aan de hand van kengetallen) "

Mensen moet niet verwachten dat een beleggings instelling beslissingen en vermogensbeheer functies gaat uit oefenen.

Dan moet je naar MeesPearson gaan denk ik...

Mvg

Gerrit

kees

Ongelezen bericht door kees »

Mees is een een vermogensbeheerder. Als je een aandelenleaseconstructie vergelijkt met vermogensbeheer ben je toch echt appels met peren aan het vergelijken.

Veertje

Ongelezen bericht door Veertje »

Ik denk dat GeErrit heel goed weet dat Mees een vermogensbeheerder is, darom haalt hij het ook aan: mensen mogen niet verwachten van aandelenlease-aanbieders dat hun portefeuille actief beheerd wordt, tenzij dat de aard van het product is natuurlijk. Maar dat is niet het geval bij winstverdubbelaars enzo...

Verstandig

Ongelezen bericht door Verstandig »

Beste Sander,
Het is onduidelijk of U ook met Legio in zee ben gegaan.Kennelijk niet want U ben een verstandige "lezer".
Hoe dan ook, de verwarring is groot bij U. Legio's klanten kennen hun verantwoordelijkheid daarom kon Legio ze pakken!U heeft alles nauwgezet gelezen: dus ergens had U gelezen, dat de aandelen die Legio voor de cliënten koopt tot op heden niets zouden opbrengen géén centime. Of las U:
Solide en betrouwbaar die vanaf dag één voor de cliënt aan het werk zal gaan. Corruptie, bedrog en misleiding zijn achteraf kenbaar en nooit daarvoor anders is het geen bedrog
corruptie of misleiding.
Mijnheer Sanders beslagen ten ijs komen, niet als een halve betweter.

Met vriendelijke groeten.

Wissertje

Ongelezen bericht door Wissertje »

Meneer Verstandig,

Wij worden een beetje moe van uw niet te stuiten drang overal uw niet altijd even goed onderbouwde ellenlange betogen te lezen. Kunt u uw punten niet een keer glashelder uiteenzetten ipv 300 keer nogal vaag?

BVD, Wissertje

sander

Ongelezen bericht door sander »

Meneer verstandig,

Als U Uzelf zo verstandig vind. Zet dan even een goed onderbouwd statement neer.
Ik snap er geen snar van, en dit heeft niets met niveau te maken. Het is gewoon gebakken lucht!

Meneer verstandig; noemt U alstublieft concrete voorbeelden waarin blijkt dat, ondanks dat dingen agressief verkocht zijn / misleidend zijn geweest, mensen die getekend hebben niet in de voorwaarden gelezen hebben dat ze risico's hebben gelopen?

Mensen weten dondersgoed dat aan beleggen risico's verbonden zijn. Naieve mensen wonen er in nederland hoor!

uiteraard hou ik ook niet van een achterdochtige samenleving, maar het is de realiteit, het is de aard van mensen.

Tot zover dit betoog :-)

Sander

Gesloten