ben zo'n 4 jaren geleden benaderd per telefoon en hen de eerste 2 keer geweigerd omdat ik toen ouder was dan 65 en wist dat niet meer in aanmerking kwam voor huurkoop.
De derde keer dat ik weer gebeld werd heb ik dat ook tegen die persoon gezegd maar deze zei, mevrouwtje dit is geen huurkoop maar alles wat U betaalt in de volgende uw inleg en daarna krijgt U het terug met heel veel rente, veel meer dan bij een bank.
Ik heb ingestemd en zit nu met een enorme schuld, enorm in ieder geval voor iemand die over 14 dagen 80 wordt en maar een heel klein pensioentje heeft.
Ik heb mij torndretijd aangemeld bij Legio verlies maar heb toch het aanbod van Dezia aangenomen 3n moet nu zeker 8 jaar 50 Euro per maand afloddrn, want de mensen zeiden me dae als je schuld hebt
er beslag wordt op mijn pensioen en wat moet ik dan, ik ben behoorlijk gehendicapt door mijn ouderdom en heb veel hulp nodig, die ook het nodige kost. vr.gr. G Reijers-Hoitink
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |