Hallo,
Ik had een vraagje.
Ik heb zo'n heel pakket van Legio Lease gehad, net zoals alle andere gedupeerden.
Ik wil hier niet op in gaan, moet ik dan wel de brief invullen met de vraag nee aankruizen of helemaal niets doen.
Wie heeft advies???
Helppppp
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legiolease
-
Sara Etty
Re: legiolease
Insturen hoeft niet. Zij doen een voorstel, een aanbod. En stellen een termijn waarbinnen je daar op in kunt gaan. Na het verstrijken van die termijn vervalt het aanbod. Je hoeft niet te zeggen dat je niet weilt, je kunt gewoon die termijn laten verstrijken als je er niet op in wenst te gaan. Terugsturen is alleen van belang wanneer je wel wil ingaan op het aanbod.
-
Toch ingestuurd
Dan blijven ze me bellen. IK heb m gewoon met een nee verstuurd. Is een stuk handiger. Nu kan ik savonds in ieder geval rustig tv-kijken. Als Sara het geen probleem vindt dat ze vaak gebeld wordt, dan stuurt zij dat ding gewoon niet op. Misschien hunkert ze wel naar aandacht en is dit een manier om aandacht te krijgen.
-
Sara Etty
Beste toch gestuurd,
Ik ben geen gedupeerde en de telefonische contacten die ik heb gehad met Legio zijn op mijn initiatief geweest namens mijn buren om beweging in de communicatie te krijgen. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat die telefoontjes van Legio vervelend zijn, maar je kunt ook zeggen hier niet langer prijs op te stellen, en enkel tot schriftelijk contact bereid te zijn. Vraag in dat geval de naam van de persoon die jou belt en sta erop dat deze die mededeling invoert in de computer.
Met vriendelijke groet,
Sara
Ik ben geen gedupeerde en de telefonische contacten die ik heb gehad met Legio zijn op mijn initiatief geweest namens mijn buren om beweging in de communicatie te krijgen. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat die telefoontjes van Legio vervelend zijn, maar je kunt ook zeggen hier niet langer prijs op te stellen, en enkel tot schriftelijk contact bereid te zijn. Vraag in dat geval de naam van de persoon die jou belt en sta erop dat deze die mededeling invoert in de computer.
Met vriendelijke groet,
Sara