LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] legiolease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
B. KRANSEN

legiolease

Ongelezen bericht door B. KRANSEN »

Mijn Winstverdubbelaar loopt af en wij moesten doorgeven of ik het wilde verlengen, of wilde verkopen, aangezien ik geen vertrouwen meer heb met LegioLease heb ik gezegd verkoop het maar, alleen we krijgen natuurlijk heel weinig.
Is het verstandig om dit toch te melden bij Stichting Leaseverlies/klachtencommissie ? en mocht dit positief uitvallen krijg is dan alsnog een response van Legiolease of zeggen zij van u heeft het uit laten betalen dus u heeft geen recht meer.
Met Legiolease hierover gesproken, maar hun vertelden mij dat het waarschijnlijk toch in hun voordeel zou uitpakken en raden mij aan om door te leasen, nou dat heb ik niet gedaan.
Graag hoor ik van wat ik moet doen.

Groetjes Ben Kransen. email [email protected]

B. KRANSEN

Re: legiolease

Ongelezen bericht door B. KRANSEN »

Ik heb ook nog een winstverdriedubbelaar die in juli a.s. afloopt maar sta in de min, dus bijbetalen, balen doe ik.
Ik zit sinds 4 jaar in de w.w. vanwege een fusie, en na twee jaar kwam mijn vrouw ook in de w.w. vanwege een fusie, elke maand was het toch ophoesten en eerst krijg je een bericht van je winstverdubbelaar, die je qua uitbetaling sterk in de steek laat en in julie krijgen we een domper omdat we misschien bij moeten betalen, ik weet begod niet waarvan, hoe kunnen deze problemen opgelost worden?, via Stichting Leaseverlies, dat kost ook geld, maar dat moet ik er als het nodig is maar voor over hebben, zo heb ik ook niets, graag hulp via radar of iets dergelijks,
groetjes Ben.

Gesloten