LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lening en aflossing
Lening en aflossing
Als ik een auto koop
en ik leen geld daarvoor.
en iklos dat af.
ik heb de auto voor de deur.
moet ik dan de auto geven aan de bank
na afloop van de lening?
Dacht het niet.
Een lening, aflosing, en dan heb je het.
Is dit kinderachtig eenvoudig of niet soms.
en ik leen geld daarvoor.
en iklos dat af.
ik heb de auto voor de deur.
moet ik dan de auto geven aan de bank
na afloop van de lening?
Dacht het niet.
Een lening, aflosing, en dan heb je het.
Is dit kinderachtig eenvoudig of niet soms.
Re: Lening en aflossing
Wat wil je zeggen hiermee?
dat ik die aandelen bezit meneer.
Die aandelen heb je inderdaad zodra je de schuld hebt afgelost. Precies zoals je zegt bij die auto. Je maakt de juiste vergelijking.
En bij de producten van Legio geldt dus: geen aflossing, dan heb je de aandelen niet, mevrouw.Een lening, aflosing, en dan heb je het.
Bovendien kun je na afloop contract auto geen VARIABELE restschuld overhouden! Tenzij er bij dat contract afspraken zijn dat je na afloop een VAST bedrag moet betalen om auto tot eigendom te maken.
Daar zit ook een verschil met Dexia, althans, dat lijkt me!
Daar zit ook een verschil met Dexia, althans, dat lijkt me!
Ja, dat kan wel. Als je voor die auto niet aflost, dan wordt aan het einde van de looptijd de auto opgehaald en verkocht. Je schuld is dan: hoofdsom min de waarde van de auto aan het eind.
Hoe minder de auto opbrengt, hoe hoger de schuld. De vergelijking met Legio gaat dus heel goed op!
Ik zou de vergelijking van Sonja dus maar gauw vergeten, anders winnen we het nooit in de rechtszaal.
Hoe minder de auto opbrengt, hoe hoger de schuld. De vergelijking met Legio gaat dus heel goed op!
Ik zou de vergelijking van Sonja dus maar gauw vergeten, anders winnen we het nooit in de rechtszaal.
En dat bedoelen we dan ook:
Misleiding, de zaken anders voorstellen dan ze werkelijk zijn.
Sonja.
Misleiding, de zaken anders voorstellen dan ze werkelijk zijn.
Sonja.
Sonja, dat er sprake was van misleiding, dat ben ik met je eens!