LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lidmaatschap SLV

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sandra

lidmaatschap SLV

Ongelezen bericht door Sandra »

Ik heb me 5 weken geleden aangmeld bij SLV maar heb nog niks gehoord. Alleen een bevestiging dat ik ben aangemeld. Heb ik iets gemist?

bram

Re: lidmaatschap SLV

Ongelezen bericht door bram »

Sandra,
Ik neem aan dat de afgelopen weken voor de stichting zeer hectisch zijn geweest (afketsen poging tot schikking, formuleren aanklacht voor de rechtbank, stormloop aantal nieuwe aanmeldingen etc) en ze eem achterstand hebben opgelopen. Voorts, de vele vrije dagen zullen ook niet geholpen hebben.

Overigens...
Wat verwacht je meer dan een bevestiging van ze? De Stichting richt zich primair op het leveren van de juridische strijd. Daarnaast voorziet ze haar leden van adviezen middels haar website. Dat is het. Overigens heb ik de stichting heel hoog hoor. Op een paar kleine puntjes van kritiek ben ik zeer onder de indruk van wat ze tot nu toe voor elkaar gekregen hebben, en raad ook iedereen aan om zich bij de stichting aan te sluiten. Al is het alleen maar om een collectief protest richting de financiele sector te laten horen dat dit soort wan- en gruwel praktijken nooit meer voor mogen komen. Ik vind dat we in dit land net zo goed op onze bakkers als op onze financiele instellingen moeten kunnen rekenen in termen van "fatsoenlijke" produkten, redelijkerwijs te verwachten eerlijkheid en adequate voorlichting

Gesloten