Hallo allemaal
Ik heb op 19-07-2002 een aangetekende protestbrief brief verstuurd naar Legio te leiden met er in dat ik LL aanspakelijk stel en financiel niet in staat ben om te betalen enz enz.... hier graag een bevesteging van...
Ik werd op 06-08-2002 s,avonds gebeld door een LL medewerker heb hem verteld dat ik niets telefonisch te bespreken had en alleen maar schriftelijk met Legio reageer.
Ik vroeg hem toen als ze mijn aangetekende Protestbrief van 19-07-2002 hadden ontvangen. NEE zei hij ontkennend , was waarschijnlijk met verhuizen kwijt geraakt (ongelofelijk) zei de man en dat het wel een kwalijke zaak was. Hij zei mij toen dat ik het maar door moest faxen vanwege dat ze naar Amsterdam waren verhuist . Ik heb toen op 09-08-2002 de aangetekende brief weer verstuurd via de fax. Wat schets mijn verbazing krijg ik op 16-09-2002 een aangetekende brief.
Betreft: uw per 23 september 2002 aflopende overeenkomst WinstVerDriedubbelaar met contractnr *********
Dat op basis van de slotkoersen van 12 september 2002 is er sprake van een negatieve opbrengst van 6.2009,19 euro. Dit betekent dat het aandelenpakket een lagere waarde heeft dan op het moment van aankoop. Dit verschil dient u , na aflossing hoofdsom, bij te betalen. De waarde op de afloopdatum is afhankelijk (nu 8000 euro bijbetalen) van de daadwerkelijk gerealiseerde verkoopkoers op 23 september 2002........
Ook staat er nog in dat ze geen reactie van me hebben vernomen (kan ook niet als je aangetekende brief bij Legio is kwijt geraakt) waaruit U defenitieve beslissing blijkt over hoe U wilt dat uw overeenkomst afgehandeld word.We zullen dan ook overgaan tot verkoop van de aandelen, tenzij uw reactie uiterlijk voor 18 september 2002 voor 21.00 uur bij ons bekend is. Het is in verband met een tijdige afhandeling niet meer mogelijk de aandelen over te nemen.
We Moesten Vandaag de 18 september, de aangetekende brief van LL ophalen op postkantoor (HOE KUNNEN WE DAN OP TIJD REAGEREN VOOR DE 18 september 2002).
Een ding weet ik wel ze zijn bezig om de boel bewust te vertragen zodat wij (de klant) niets meer kunnen doen dan alleen maar betalen.
Ik denk er ook hard aan (wat ik dus ook heb aangegeven in de brief) om niet te betalen tot de stichting met een uitspraak komt... TEMINSTE als je nog wat HOORD van de stichting..................................................
Kan er nu helemaal niets gezegt worden .. mensen zitten tot hun nek in de problemen.. geef geantwoord zo snel mogelijk.
mvg.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LL
Re: LL
De communicatie met LL is sowieso niet geweldig, maar dit is gewoon misbruik maken van de situatie, zodat je niet meer kunt ingrijpen. Een vraagje: weet iemand of je onder het contract uit kunt komen als je niet allebei getekend hebt?
Wij zijn niet getrouwd, wel al een paar jaar geregistreerd samenwonenden. We zijn ook verkeerd ingelicht. Voornaamste reden was om een stukje hypotheek vroegtijdig af te lossen, maar nu blijkt dat je moeilijker een hypotheek kunt krijgen omdat je geregistreerd staat bij het BKR!!!
de groeten jo
Wij zijn niet getrouwd, wel al een paar jaar geregistreerd samenwonenden. We zijn ook verkeerd ingelicht. Voornaamste reden was om een stukje hypotheek vroegtijdig af te lossen, maar nu blijkt dat je moeilijker een hypotheek kunt krijgen omdat je geregistreerd staat bij het BKR!!!
de groeten jo