LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
mono

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door mono »

MONO IK HAD TROUWENS AL VEEL MEER NAMEN VERWACHT>>>>MENSEN KOM OP!!!!

Flora te B

Ongelezen bericht door Flora te B »

Op 24 april 2003 loopt de eerste WVD af en zal er een restschuld overblijven van ongeveer €25.000,00.
Per 2 mei 2003 loopt een kleinere WVD af, waarvoor ik een eenmalig bedrag van Fl. 5000,00 dacht ingelegd te hebben in plaats van vooruitbetaling van rente over 3 jaar, waarbij ik met een vermoedelijke restschuld van € 12.000,00 blijf zitten. Bedankt Legio adviseurs!
Zoekend naar een oplossing hoe dit te betalen bedacht ik de oplossing via een hypotheekaanpassing. Niet om de restschuld te betalen maar om de aandelen ABN-Ahold-ING over te nemen en te bewaren tot betere (beurs)tijden.
Achteraf is dit ook een gok want bijv. het aandeel ING heb ik aangekocht voor ca. € 56,00/stuk en zijn momenteel
ca € 14,50 waard. Zal erg lang duren voordat ik hierop enige winst zal maken. Worstelend met deze overweging heb ik kennis genomen van al jullie berichten, uitlatingen, etc. en nu besloten om ze te LATEN BARSTEN! In goed overleg met mijn vrouw, die nooit heeft meegetekend en wij ons derhalve ook hebben aangesloten bij Leaseverlies en bij Eegalease, zullen wij de hele zaak op z'n beloop laten en "rustig" afwachten wat er gaat gebeuren.
Wij zijn er van overtuigd dat indien alle gedupeerden dezelfde houding aannemen naar Dexia dit moet leiden tot succes voor ons allen.

Barbara

Ongelezen bericht door Barbara »

Voel mij opgelicht, dacht eind 2003 leuk centje te hebben, kan nu nieteens hypotheek verhogen (terwijl er flink wat overwaarde is) vanwege BKR registratie van een schuld van € 40.000,-.

Dick

Ongelezen bericht door Dick »

Ik ook ben zoals zoveel mensen de dupe van het wanbeleid van Dexia, maar in Mei 2003 loopt mijn kontrakt af, en ik betaal niets bij, totaal niets. Men kan dreigen incassobureau's maar daar ben ik niet van onder de indruk.
Ik wens iedereen veel succes en laten wij elkaar niet/nooit laten vallen.

Frans

Ongelezen bericht door Frans »

Ben al lange tijd bezig met al mijn restschuld bijelkaar te sparen maar loop in de praktijk achter de feiten aan want zo snel als Dexia de restschuld op laat lopen kan ik niet sparen. Wilde eerst onder protest gaan betalen maar heb besloten door al deze reakties te lezen om ook niet te gaan betalen. F*ck op zeg, jullie hebben gelijk : als Dexia verliest is het exit Dexia en kun je naar je centen fluiten.

Jan van Arnhem

Ongelezen bericht door Jan van Arnhem »

De vorige keer vonden ze het ZUUR, dat ik fl. 11.000,-- verloren had. Nu vind ik het zuur voor DEXIA, dat ik niet wil betalen! (Waarom hebben ze hun naam veranderd??)

OP NAAR DE 500 !!!

Ongelezen bericht door OP NAAR DE 500 !!! »

Zou toch leuk zijn.

JDB

Ongelezen bericht door JDB »

Bijbetalen?? Niet doen dus.

René

Ongelezen bericht door René »

Ook ik ben de klos.
De restschuld betaal ik ook niet.
Maar mijn contract loopt in december af,moet ik tot
dan toch de inleg betalen,of daar ook mee stoppen?

boosje

Ongelezen bericht door boosje »

Ik ben ook besodemieterd door die rotfirma.

Hans1

Ongelezen bericht door Hans1 »

Jippie, ik ben het 350ste bericht :-)

ADB

Ongelezen bericht door ADB »

ik heb niets teruggestuurd mbt het dexia aanbod,acceptgiro met dik 12.000,-- ontvangen.ik ben nu 40 jaar, werk me de pleurus,ik reageerd op een advertentie van Legio paginagroot in de krant, met de veronderstelling dat het profesionals zijn, en ik betaal trouw iedere maand. conclusie ze hebben niets ingedekt voor klanten(gedupeerde) zoals wij allen.de pagina heb ik nog, nou echt daar sta echt niet in dat je met zo´n restschuld kan blijven zitten.als hardwerkende en te goedetruow betalende burger voel ik me echt belaserd.dat pand, hun auto´s en salarissen dat betalen wij. en nu effe kort IK BETAAL NIETS.
de eerste de beste die bij mij aan de deur kom, zal ik in ze´n oor fluisteren,dat als hij niet weg is binnen 2 tellen dat ik ontoerekeningsvatbaar bent. en dat wil ik een rechter achteraf nog wel effe uitleggen.
Succes allemaal

gon

Ongelezen bericht door gon »

Na alle berichten gelezen te hebben voel ik me wel gesterkt. Ik ben gelukkig maar drie jaar de klos. Maar dit is treurig ! Ik ga mijn schuld dus NIET betalen in oktober !

Keubke

Ongelezen bericht door Keubke »

Van mij kunnen ze ook de boom in.
Ze hebben het kontrakt zelfs op naam gezet van een verstandelijk gehandicapte, die onder curatele staat.
En dat is hen duidelijk medegedeeld.

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

ik heb voor 5 jaar 200.000 gulden aflossingsvrij geleend en vooruit betaald, rente 800 p/m

vanaf juni moet ik maandelijks betalen : 4000 gulden per maand, meer dan ik verdien.

restschuld = 250.000

totaal verlies na 5 jaar : 450.000 gulden.

Dexia vroeg zich in een tel gesprek af hoe ik zo stom had kunnen zijn om zoveel geld te lenen......

in dit forum doet iedereen flink van “ik betaal niet”

‘ k vraag me af hoe een en ander verloopt als ze op de stoep staan.......

leaseverlies, payback, rechters, advocaten.......maar de individule gedupeerde staat er gewoon alleen voor.

of niet ?

gr. jaap.

helena

Ongelezen bericht door helena »

Mensen,
dit is toch typisch een geval van verkeerde of geen voorlichting? En zo zijn er veel meer.
Als verteld wordt dat dit je kan gebeuren, dan ga je toch niet akkoord?
Pure oplichterij dus.

de zoekmug

Ongelezen bericht door de zoekmug »

jaap

ik geloof niet meer in sprookjes,
je heb hier de boel al bedonderd.
met een andere nick naam.

helena

Ongelezen bericht door helena »

Als het waar is wat jij zegt Zoekmug, is het nog steeds een geval van oplichterij. Maar dan van de kant van Jaap. Zielig toch?

erik

Ongelezen bericht door erik »

Ik betaal niet zolang er geen vonnis op mijn naam is. Wie er ook aan de deur komt.
(Dat vonnis zal er niet komen zolang Legiolease 'onder de rechter'is).

Ida

Ongelezen bericht door Ida »

Als ik ook maar 1 moment had gedacht dat ik na afloop moest betalen had ik never nooit een sprintplan van aegon of legio lease afgesloten.

Gesloten