LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR
Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR
Ik heb een contract winstverdriedubbelaar en het contract is afgelopen en heb een restschuld van 11.122,34 euro, die ik niet kan betalen.heb mij aangesloten bij SLV EN EEGALEASE.
Weet niet hoe te reageren op het verzoek om binnen 10 dagen te betalen.
Irma
Weet niet hoe te reageren op het verzoek om binnen 10 dagen te betalen.
Irma
Mijn vader heeft drie jaar geleden 3 contracten afgesloten voor ons (ik en twee zusjes van me).
Hij dacht iets opzij te zetten voor ons.
Nu moet hij in totaal 24000 euro bij leggen en is zijn inleg (36 x 250 gulden) ook nog eens kwijt.
Hij zegt nu dat hij ter goede trouw heeft gehandeld, en dat hij nog liever de bak in gaat dan dat hij dat geld gaat bij storten.
Wij steunen hem en houden van hem.
Snobby.
Nu moet hij in totaal 24000 euro bij leggen en is zijn inleg (36 x 250 gulden) ook nog eens kwijt.
Hij zegt nu dat hij ter goede trouw heeft gehandeld, en dat hij nog liever de bak in gaat dan dat hij dat geld gaat bij storten.
Snobby.
Ik wil niet betalen aan die boevenbende.
En weet je waar ik bang voor ben. Door zoveel mensen zo een oor aan te naaien kan je verwachten dat er misschien wel 1 gek tussen zit die een Volkert van der G-actie gaat plegen.
Ik niet....maar niemand kan garanderen dat er iemand eens helemaal flipt en zich zo belazerd voelt dat je met je vele centjes die je door misleiding hebt geincaseerd eens het loodje zal leggen.
En weet je waar ik bang voor ben. Door zoveel mensen zo een oor aan te naaien kan je verwachten dat er misschien wel 1 gek tussen zit die een Volkert van der G-actie gaat plegen.
Ik niet....maar niemand kan garanderen dat er iemand eens helemaal flipt en zich zo belazerd voelt dat je met je vele centjes die je door misleiding hebt geincaseerd eens het loodje zal leggen.
Mijn vader heeft drie jaar geleden 3 contracten afgesloten voor ons (ik en twee zusjes van me).
Snobby.
Snobby.
sluit mij helemaal bij jullie aan
en jullie zijn allemaal in mijn gebeden
sterkte gewenst
en jullie zijn allemaal in mijn gebeden
sterkte gewenst
Ik betaal niks, nakkes, nada. Ze kennen daar wachten tot ze een ons wegen, maar van mij krijgen ze niets
Wat een Jan verveel zeg.
Wat een forumvulling...............
FORZA UTREG :-)
FORZA UTREG :-)
Dacht een "leuk zakcentje" voor mijn twee kinderen te kunnen sparen!
Mooi niet dus!
Ik betaal niet, wacht eerst uitspraak (?) af.
Mooi niet dus!
Ik betaal niet, wacht eerst uitspraak (?) af.
Ik betaal niet, tenzij de rechter mij ertoe dwingt.
twee overeenkomsten, niet door partner getekend,
restschuld zegt ons niets, dus niets betalen
restschuld zegt ons niets, dus niets betalen
Tot de deurwaarder komt :-)
Oftewel...tot ná de uitspraak.
En die deurwaarder gaat dan naar dexia.
En die deurwaarder gaat dan naar dexia.
484.....???je contract nummer?
477 :-)
Nog 23.................
Nog 23.................
En nog 22....hahaha,.
Ik denk dat deze topic zijn waarde aan het verliezen is Hans, maar hij heeft zijn nut bewezen.
Groet, Ron.
Ik denk dat deze topic zijn waarde aan het verliezen is Hans, maar hij heeft zijn nut bewezen.
Groet, Ron.
Deze topic was een beetje gezakt. Gaan we nu ineens allemaal wel betalen? Kom op lui, samen staan we sterk.
Hier in Den haag zijn veel incassobureau's actief. Kan er zelf ook een beginnen want ik heb ook een vordering lopen: Tegen dexia.......
Hier in Den haag zijn veel incassobureau's actief. Kan er zelf ook een beginnen want ik heb ook een vordering lopen: Tegen dexia.......