LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAG DEXIA AAN DE TELEFOON LIEGEN TEGEN MENSEN?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
RP

MAG DEXIA AAN DE TELEFOON LIEGEN TEGEN MENSEN?

Ongelezen bericht door RP »

ik heb zelf belegd en geld verloren, daar zeur ik niet over. Ik geef toe dat dat mijn eigen schuld is, maar als banken liegen tegen hun klanten, mag dit dan zomaar? Ik heb diverse malen gebeld met Legio toen het 2e en 3e pakket (tegen dezelfde koers) nog niet waren aangekocht om te vragen of ze deze aankopen niet wilde doen. Dit heeft men toen geweigerd en gaf voortdurend antwoorden als, de beurs gaat wel weer stijgen, de signalen zijn er dat de koersen zich aan het herstellen zijn. Je denkt op zo'n moment van dat zal dan wel, zij hebben er meer verstand van dan ik, klinkt logisch, toch?

Als achteraf dan blijkt dat ze daar bij Dexia/Legio niet eens weten waar ze het over hebben en blijkt ik zo'n enorme schuld waar ik mijn leven niet meer vanaf kom, is dit dan mijn schuld? Dacht het niet!! Mogen ze zomaar ongestraft tegen klanten liegen? Ze doen het in ieder geval wel. Mag dit, kunnen ze dit ongestraft doen?

Ik hoop dat er een beetje schot in de zaak komt wat de stichtingen betreft. Wat ik niet begrijp is dat Dexia wel incassobureaus pop mensen af kan sturen om de schuld te innen, of is dit meer bangmakerij? Groeten RP

\\\

Re: MAG DEXIA AAN DE TELEFOON LIEGEN TEGEN MENSEN?

Ongelezen bericht door \\\ »

Gij mag niet liegen dus Dexia ook niet.

jos de vos

Ongelezen bericht door jos de vos »

Godver, stripke, stripke zitte ier wer te mauwe.
Ga nouw is fatsoenluk op un zaok in, in plek van da gezever.

houdoe Joske

RP

liegen mag niet, daar was ik zelf ook al achter. Kan er (juridisch) iets tegen worden gedaan? Waarom kan Dexia mensen ongestraft ruineren, als IK mensen opgelicht heb, moet ik naar de gevangenis, waarom kan Dexia alles dan wel ongestraft doen?

Frank S.

Ongelezen bericht door Frank S. »

Hallo RP, ik weet niet in hoeverre een advocaat of een rechter iets kan doen met een verwijzing naar een telefoongesprek uit iemands herinnering.

Men heeft ook keihard gelogen tegen mij aan de telefoon over vragen die ik had over het contract. Ik zou *geen enkel risico* lopen en ik zou een dief zijn van m'n eigen portomonnee als ik het contract niet tekende.
Baat het niet dan schaadt het ook niet dacht ik, want schade kon ik me niet permiteren.

Ik wil dit graag onder ede o.i.d. verklaren.
Wellicht dat men bij Legio Lease de gesprekken toen heeft opgenomen, maar het zal wel niet.. of ze zullen vernietigd zijn aangezien het oplichting is.

RP

Mij is precies hetzelfde verteld, ik kon niet verliezen. Ook was er iets anders vreemds, eerst ontving ik een brief met daarin de aankoopdatum van het eerste aandelenpakket en daarna het contract pas. Toen ik het contract ontving heb ik nog gebeld om te vragen of ik er nog vanaf kon en men zei dat dat niet kon en dat het zetten van mijn handtekening 'slechts een formaliteit' was, in mijn eigen stomheid heb ik toen dat K*T-contract getekend teruggestuurd.

Maar als ze hebben gelogen (en dat hebben ze) zullen ze dat altijd ontkennen, stelletje ratten. Ik hoop dat er gerechtigheid is in dit land, zo niet, dan valt dat me zwaar tegen. Groeten RP

Gesloten