| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mail de heren politici
-
el
Mail de heren politici
Wanneer ik een stuk tekst lees op dit forum waarvan ik vind dat ze dit moeten weten dan copieer ik dit in een mailtje en stuur het naar alle partijen.
Ook de diep droeve stukjes tekst stuur ik ze op.
Wanneer iedereen dit nu doet dan worden ze overspoelt met mailtjes waardoor de aandacht misschien weer wat getrokken wordt en ze weer uit hun luie stoel komen
Ook de diep droeve stukjes tekst stuur ik ze op.
Wanneer iedereen dit nu doet dan worden ze overspoelt met mailtjes waardoor de aandacht misschien weer wat getrokken wordt en ze weer uit hun luie stoel komen
-
Natasja
Re: Mail de heren politici
El,
Ik heb ook al een aantal politici gemaild, tot op heden zonder reactie.
Maar ik dacht als iedereen nou zijn of haar verhaal per mail aan de politici stuurt, misschien helpt dat.
Wat jij doet houdt in ieder geval wel druk op de ketel.
Goed zo!
Ik heb ook al een aantal politici gemaild, tot op heden zonder reactie.
Maar ik dacht als iedereen nou zijn of haar verhaal per mail aan de politici stuurt, misschien helpt dat.
Wat jij doet houdt in ieder geval wel druk op de ketel.
Goed zo!
-
Hans2
Ik heb een correspondentie lopen met De PVDA, CDA en SP
Laat nog van mij horen
vr gr
Hans2
Laat nog van mij horen
vr gr
Hans2
-
mark
ja vast,
die zullen wel positief reageren op de mensen die deze stukjes schrijven hier....een en al gescheld....een en al verwijt..........en geen enkele die ook maar een beetje zelfverantwoordelijkheid of eerlijkheid in zijn donder heeft
die zullen wel positief reageren op de mensen die deze stukjes schrijven hier....een en al gescheld....een en al verwijt..........en geen enkele die ook maar een beetje zelfverantwoordelijkheid of eerlijkheid in zijn donder heeft