LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] medewerkers ss persoonlijk aansprakelijk ?
medewerkers ss persoonlijk aansprakelijk ?
Kan de medewerker van Spaarselect die de contracten heeft aangesmeerd niet persoonlijk worden aangepakt ? Ik heb op het forum al eens gelezen dat de aansprakelijk bij de werkgever ligt en niet bij de medewerker zelf. Ik heb zelf de medewerker weten te traceren, het kan toch niet zo zijn dat de werkgever aansprakelijk is wanneer werknemer buiten zijn boekje gaat ?
Re: medewerkers ss persoonlijk aansprakelijk ?
...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: medewerkers ss persoonlijk aansprakelijk ?
Dubio, Atje,
Spaar Select werkte in opdracht van Labouchere en die is weer opgegaan/overgenomen door Dexia. Sp. Sel. heeft met goedkeuring van Labouchere op haar eigen (goedgekeurde) manier contracten verkocht. Het lijkt me zinvoller op Dexia aansprakelijk te stellen in deze en niet de tussenpersoon.
Spaar Select werkte in opdracht van Labouchere en die is weer opgegaan/overgenomen door Dexia. Sp. Sel. heeft met goedkeuring van Labouchere op haar eigen (goedgekeurde) manier contracten verkocht. Het lijkt me zinvoller op Dexia aansprakelijk te stellen in deze en niet de tussenpersoon.