LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MENSEN DEMONSTREREN EN DE VOORPAGINA'S HALEN !!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
nes

MENSEN DEMONSTREREN EN DE VOORPAGINA'S HALEN !!!

Ongelezen bericht door nes »

Waarom wordt er zo lang over gedaan om demonstraties te plannen?? Hebben we 4 stichtingen opgericht, kunnen we niet eens beginnen met her en der demonstraties plannen. HEt duurt me echt te lang. Heel Nederland weet niet hoe groot de omvang van ons probleem is; zelfs wij kunnen het niet in kaart brengen...We moeten de voorpagina's halen van de kranten met belangrijke acties - waar blijft Pay Back nou met de demonstaties??!!! ACTIE
PS Dexia gaat me aanmelden bij BKR + incassobureau wordt ik overgedragen - ingebrekestelling- als wanbetaler, ik heb niet gereageerd op aanbod + alle aandere aanmaningen. Ik wilde net een hypotheek aanvragen, kan ik nu wel vergeten.. waarom zijn we zo traag met belangrijke acties als demonstreren..

piet

Re: MENSEN DEMONSTREREN EN DE VOORPAGINA'S HALEN !!!

Ongelezen bericht door piet »

Hallo Nes,
Ik ben het helemaal met je eens, we moeten in actie komen.
Ook ik sta te trappelen.
Ik heb hier al eerder iets over geschreven, toen AHOLD instorte. We zijn druk bezig met de voorbereidingen, waar en wanneer hoor je binnen een week).
Hier de tekst van het stukje:

"ACTIE NU !!"

Een van de solide fondsen, Ahold, is ingestort.
ING wordt meegetrokken.
De meeste van ons hebben deze aandelen in het pakket zitten.
Het financieel drama dat zich over ons meester maakt is niet te overzien.
De contracten lopen af en wij hebben geen tijd meer om af te wachten wat de juridische resultaten van leaseverlies en leaseleed worden.
NU moet er iets gebeuren, NU MOETEN wij in actie komen.
PAYBACK bereidt demonstraties voor. Wij hebben hiervoor wel jullie steun nodig.
Kijk op www.payback.nl en geef je op als lid. Wil je meedoen aan een demonstratie laat het ons weten op [email protected] .
Om een demonstratie te organiseren is geld nodig, denk aan o.a. de kosten van aankondigingen in de landelijke dagbladen.
STEUN PAYBACK.
Het financieel drama wat ons is overkomen kan alleen op korte termijn op deze manier worden opgelost.
DE POLITIEK MOET INGRIJPEN !!.
De komende maanden gaan wij demonstreren bij de vestigingen van spaar select, legio lease, bank labouchere, aegon en dexia.
Er zijn honderdenduizenden contracten afgesloten door valse voorlichting en verwachtingen.
U BENT NIET ALLEEN.
Steeds meer mensen worden benaderd door de incasso bureaus.
HOEVEEL SCHULD HEB JIJ !!
WANNEER WORDT JIJ FAILLIET VERKLAARD !!
Alleen op een forum aangeven dat je mee wilt doen is niet voldoende.
Meld je daadwerkelijk aan.
PAYBACK is de enige vereniging die namens en met jullie actie gaat voeren !!
Kijk op www.pay-back.nl en meldt je aan bij [email protected]

DE KOMENDE MAANDEN ZIJN VAN GROOT BELANG !!

ZIT NIET BIJ DE PAKKEN NEER MAAR DENK:
WE PAKKEN ZE EN HALEN ZE NEER !!

JIJ BENT DOOR HUN BELAZERD, PIK HET NIET !!

KOM OP VOOR JE RECHT !!

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Er moet meer publciteit worden gezocht.
Ik ben sinds 1 maart volger van dit forum.
Ik wist gewoon niet dit forum er was, ik heb hier veel informatie gevonden, en voel mij nu ook meer een lotgenoot onder andere lotgenoten die ook misleid zijn.Daarvoor was ik alleen maar kwaad en verontwaardigt, dat ik mij door een stel slimmerikken in de maling had laten nemen.(trouwens ik ben nog steed kwaad)
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat wij het slachtoffer zijn van ernstige misleiding, en ik denk dat een rechter dat ook zal vinden.Dit gezien het bewijsmateriaal oa.de folders, getuigenissen van minderjarigen, die zonder toetsing van inkomen een misconcept werden verkocht.

HOEVEEL MENSEN HEBBEN OOK EEN DEXIABRIEF ONTVANGEN, EN WETEN NIET WAT TE DOEN!!
Ze worden thuis opgebeld door Dexia, die ze wel even verteld wat ze moeten doen.

Heel veel mensen hebben het niet breed genoeg om op internet dit forum te volgen.
Hoeveel onwetende niet computerbezitters lopen er in Nedeland rond die helemaal niet weten wat ze moeten doen,
die niet op de hoogte zijn van wat er gaande is.

Hoe worden die geïnformeerd als mensen niet weten dat er meerdere stichtingen zijn die hard en druk bezig.
Maar dit is niet genoeg
Aktie!! We moeten wel anders gaan er hele gezinnen aan onderdoor!

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Er moet meer publciteit worden gezocht.
Ik ben sinds 1 maart volger van dit forum.
Ik wist gewoon niet dit forum er was, ik heb hier veel informatie gevonden, en voel mij nu ook meer een lotgenoot onder andere lotgenoten die ook misleid zijn.Daarvoor was ik alleen maar kwaad en verontwaardigt, dat ik mij door een stel slimmerikken in de maling had laten nemen.(trouwens ik ben nog steed kwaad)
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat wij het slachtoffer zijn van ernstige misleiding, en ik denk dat een rechter dat ook zal vinden.Dit gezien het bewijsmateriaal oa.de folders, getuigenissen van minderjarigen, die zonder toetsing van inkomen een misconcept werden verkocht.

HOEVEEL MENSEN HEBBEN OOK EEN DEXIABRIEF ONTVANGEN, EN WETEN NIET WAT TE DOEN!!
Ze worden thuis opgebeld door Dexia, die ze wel even verteld wat ze moeten doen.

Heel veel mensen hebben het niet breed genoeg om op internet dit forum te volgen.
Hoeveel onwetende niet computerbezitters lopen er in Nedeland rond die helemaal niet weten wat ze moeten doen,
die niet op de hoogte zijn van wat er gaande is.

Hoe worden die geïnformeerd als mensen niet weten dat er meerdere stichtingen zijn die hard en druk bezig.
Maar dit is niet genoeg
Aktie!! We moeten wel anders gaan er hele gezinnen aan onderdoor!

piet

Ongelezen bericht door piet »

Hallo Hans,
We moeten inderdaad ook die mensen bereiken die aangewezen zijn op de krant, TV of radio.
PAYBACK probeert de media te benaderen om deze mensen te informeren.
Ik heb al eerder een stukje hierover geschreven.
Hieronder de tekst:

Wij zijn bevoordeeld. Waarom ? Wij hebben een computer, wij hebben internet, wij kijken op het forum van Tros Radar .Wij weten wat voor drama zich afspeelt in Nederland,wij kunnen onze frustraties kwijt op dit forum, wij putten moed uit het feit dat er heel veel gedupeerden zijn die hetzelfde is overkomen.
AL DIE ANDERE GEDUPEERDEN DUS NIET !!
Al die mensen die deze mogelijkheid niet hebben krijgen hun informatie alleen uit de krant.
HOE KUNNEN WIJ DIE MENSEN HELPEN !!
Advertenties in de krant kosten geld.
Oproepen plaatsen via de supermarkt kosten geen geld.
Download oproepteksten voor deze mensen.
Help mee met de vereniging PAYBACK om deze mensen te benaderen en te informeren.
Op www.pay-back.nl bij Acties staan oproepen en posters die je kunt downloaden.
Print deze uit en plaats ze in de supermarkten en help mee om die mensen te bereiken die financieel niet in staat zijn die informatie te ontvangen die voor hun van levensbelang is.
Alleen achter de computer zitten en het forum lezen lost niets op !!
Steun de vereniging PAYBACK om het het resultaat te krijgen waar wij allemaal recht op hebben !!
Steun al die mensen die thuis zitten, zonder computer en niet weten hoe nu verder te gaan.
Print de posters en oproepen en behang alle supermarkten in Nederland met deze oproepen !!
Alleen door elkaar te steunen en te helpen winnen wij deze zaak.
DIT HEEFT MEER RESULTAAT ALS U DENKT !!
Al drie dagen achterelkaar staan er in de Telegraaf stukjes over dit onderwerp.
Meerdere partijen stellen kamervragen.
Als u wilt wachten op de uitslag van de rechtszaak door Leaseverlies is dit een keuze .
Als u ACTIE wilt en sneller resultaat, wordt lid van de vereniging PAYBACK
Laten wij elkaar steunen, ook die mensen zonder internet.
Laten wij de komende dagen via de supermarkt iedere gedupeerde oproepen !!
Samen staan wij sterk
www.pay-back.nl

nes

Piet - Pay Back heeft enkele honderden leden - SLV 70000 leden; weet zeker dat al deze mensen ook zouden willen demonstreren als ze op de hoogte worden gebracht van de komende demonbstraties - ik heb al eerder voorgesteld of Pay Back niet kan aandringen bij SLV om de namen+adressen van de SLV leden te krijgen - zou dat nou zo dramatisch zijn ? alles is al zo dramatisch genoeg - hebben we geen hacker die in de computers van SLV kunnen inbreken ?? geintje
PS we hebben een echte stunt nodig om de voorpagina 's te halen - HOE HOE ik denk na...

geert

Ongelezen bericht door geert »

Het is niet makkelijk om meteen een grote groep mensen te mobiliseren. Veel mensen schamen zich voor het feit dat ze leaseslachtoffer zijn, zijn bang voor Dexia of zijn gewoon te brave burgers om "aktie te voeren".
Toch zou het goed zijn wanneer gedupeerden zich wel organiseren om meer publiciteit te genereren. Bijvoorbeeld door elke maandagochtend of zelfs elke ochtend in wisseldienst een picketline te organiseren voor het Dexia hoofdkantoor. Hoeft maar een uurtje per dag/week maar is al een goed begin om het personeel en het publiek duidelijk te maken dat men het niet pikt en om publiciteit te halen. En vergeet het schrijven van ingezonden brieven naar de kranten niet in reactie op alles wat ze over Dexia schrijven. We hebben het over vele tienduizenden tot honderdduizenden slachtoffers en de grootste claim uit de geschiedenis van het Nederlands bedrijfsleven. De Dexia slachtoffers zouden net zozeer als ze zich in juridische zin georganiseerd hebben dat moeten doen om publiciteit te zoeken én te maken voor hun zaak. Dat zou de kwestie in een stroomversnelling brengen. Juridische akties kun je als bank met dure juristen eindeloos vertragen, maar publicitaire akties kun je helemaal niet vertragen. Dáár zou de bank pas echt gevoelig voor kunnen blijken....

sjaak

Ongelezen bericht door sjaak »

Wat zou je denken om een vrachtwagen vol met knollen te dumpen op de stoep en er een bord bij te zetten "deze lading citroenen wordt u aangeboden door de mensen die u opgelicht hebt? Zuur hé?"

Ken iedereen zien dat ze daar knollen voor citroenen verkopen!

geert

Inderdaad, juridische procedures kunnen ze rekken, ze zullen publicitair aan de schadpaal genageld moeten worden. Tijd voor de stichting De Onderste Steen. Allemaal een paar tientjes, een minstens zo handige PR jongen als ze bij Dexia hebben en gaan met die banaan. Nu is het een ongelijke strijd: Dexia heeft een komplete PR afdeling en juridische adviseurs, de gedupeerden hebben alleen juridische adviseurs enne tsja ze hebben gelijk, maar daar koop je niks voor. Gelijk hebben is één ding, nu nog gelijk krijgen en daar kan publiciteit weleens een doorslaggevende rol in spelen...

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Hahahaha, das een goeie, maar geen geweld heren, En wel de overheid inlichten...zie je het voor je een stoet van ongeveer 100000 mensen. Mooi.

En ja ik durf te dromen.

groet, ron.

geert

Klein beginnen, samen dromen en inderdaad op die 100.000 uitkomen. Kijk alelen maar eens hoeveel mensen op dit forum gepost hebben. Het zit de mensen echt tot HIER, er zal een klein groepje gevormd moeten worden van mensen die organisatorisch iets kunnen om van die grote groep gedupeerden een eenheid te smeden, met een adressenbestand, gezamenlijke aktie etc, en dan niet alleen in juridische zin, dat duurt jaren. Aktie kan ook het juridisch proces in een stroomversnelling brengen, al was het maar omdat Dexia veel eerder bereid zal blijken te schikken als de gedupeerden de straat op gaan. Kijk maar eens naar voorbeelden uit het buitenland in conflicten tussen banken en hun cliënten.

nes

ja tof mensen - DOEN ACTIE dat wil ik horen, ik ben echt van de partij maar ik heb het gevoel dat het niet zo makkelijk is bij Pay Back om dingen te organiseren - niet dat ik het ze kwalijk neem -het zijn ook alleen maar vrijwilligers die ook nog hun eigen baan en leven hebben - laten we ze steunen - en ik wacht met smart de eerste leuke acties - ja goed hoor van die knollen - waarom ook niet ?

nes

ja tof mensen - DOEN ACTIE dat wil ik horen, ik ben echt van de partij maar ik heb het gevoel dat het niet zo makkelijk is bij Pay Back om dingen te organiseren - niet dat ik het ze kwalijk neem -het zijn ook alleen maar vrijwilligers die ook nog hun eigen baan en leven hebben - laten we ze steunen - en ik wacht met smart de eerste leuke acties - ja goed hoor van die knollen - waarom ook niet ?

geert

Publiciteit is de beste advocaat die je kunt hebben!

Hennie

Ongelezen bericht door Hennie »

Ben ik het helemaal mee eens aktie en nog eens aktie het is wel je eigen geld waar je voor vecht.

willie

Ongelezen bericht door willie »

wij doen zeker mee en voorlopig niks meer betalen
actie en nog eens actie

m.butter

Ongelezen bericht door m.butter »

Sjaan

Kan Radar geen oproep doen, voor mensen die geen internet
hebben of van niets weten, Radar stond toen toch achter
ons, tenminste zo heb ik het begrepen.

Harm

Ongelezen bericht door Harm »

Let op Nes, binnenkort gaat het gebeuren. Inderdaad Ron uit Den Haag, je droom gaat uitkomen!

jos de vos

Ongelezen bericht door jos de vos »

Yes, we gaan.
Laat dat schaamte gevoel achter je en neem je vastberadenheid mee.
Wij hebben niets verkeert gedaan, we zijn bedonderd dus gaan we verhaal halen.
We staan voor een goede zaak, je zuur verdiende geld terug halen.
Als we dat netjes doen en zonder gedonder dan hebben we alles gewonnen, en daar gaat het om.
Dexia en je trawanten maak je borst maar nat, we komen er aan.

Barry

Ongelezen bericht door Barry »

enne wat is nu de datum? Wanner zien we die oproep op televisie?

kortom actie...helemaal voor maar wie / hoe / wat / coördinatie...

Gesloten