LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mensen, het wordt betalen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
stekelbeesken
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 mei 2004 08:32

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door stekelbeesken »

Jacqueline,
mag ik vagen welke advocaat jij hebt? Lijkt me wel interessant voor mij.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door trudy »

Luidens, ik word niet gauw agressief, maar u krijgt het voor elkaar.

Ga van dit forum af, zodat u niet nog meer agressie opwekt.

huissie
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 jun 2004 12:35

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door huissie »

Luidens stop eens met je kritiek daar schiet niemand iets mee op. Je haalt er alleen je zelf mee naar beneden.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door gast33 »

En ja hoor, Michiel luidens Alias "De Rechter" steekt weer van wal met beschuldigingen die niet onderbouwd worden.

Geheugensteuntje waarom "De Rechter" niet meer kan posten op dit forum.
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... &start=180
Geplaatst op 18 Jun 2004 13:14 door Tros Radar


--------------------------------------------------------------------------------

Geachte forum bezoekers. Als men kritiek heeft op een stichting onderbouw dit dan met feiten en niet met meningen. Kritiek kan alleen maar in voordeel werken voor een stichting, mits goed onderbouwd.

En daar vanuit gaan dat mensen zelf wel kunnen bepalen of ze bij een stichting willen horen of niet. En daarom is deze topic volledig overbodig.

Het zou in belang zijn van alle forum bezoekers dat er gediscussieerd word over Legio Lease in plaats van een stichting in diskrediet te brengen.

Daarom komt er op dit topic een slotje.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar webredactie
Links in de goot laten liggen die (w)ezel. De ratten besnuffelen hem nog geen eens. :!:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Een slotje is geen ban!

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door trudy »

Zonder de inspanningen van Payback en Trosradar, zou het hele aandelenlease-drama door de aanbieders in de doofpot zijn gestopt en zouden we nu allemaal geruisloos worden afgeslacht. Het ene drama na het andere zou zich voltrekken. Van banken hoef je geen mededogen te verwachten, die willen maar één ding, geld binnen slepen.

Slechte publiciteit is het enige waar men respect voor heeft en een belangrijk wapen voor ons in de strijd tegen dit onrecht.

Dus bij deze, dank voor al die mensen die zich zo ingespannen hebben. Petje af !

Michiel Luidens

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Pipa, kritiek op payback is blijkbaar niet toegestaan, mensen worden dan zeer agressief. Dit terwijl payback zelf zeer wild en ongenuanceerd om zich heen slaat.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Michiel Luidens, ik daag je uit,maak nou eens waar met rede waarom
Pay-back ongenuanceerd bezig is. Probeer mij en anderen is te over-
tuigen, ik durf te wedden dat je dit niet lukt. Je bent alleen maar bezig
met stemmingmakerij zoals veel anderen voor jou. Je bent gewoon een
parasiet op dit forum.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Karel »

Luidens,
Als jij zoveel problemen hebt met Payback waarom loop je hier dan op het forum van Radar je gal te spuwen. Payback heeft een eigen site en forum dus daar zou je kritiek die je hebt op Payback het beste geventileert kunnen worden inplaats van dit forum te lopen te verzieken. Indien je kritiek hebt zou het ook heel gebruikelijk zijn om met feiten te komen maar blijkbaar ben je daar te dom voor. Schreeuwen zonder een enkele feit aan te dragen noemt men laster, maar ja, dat zal blijkbaar jouw een zorg zijn. Doe maar wederom je beklaag bij leden van de 2e Kamer. Zielig figuur!!!

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

we slaan de reacties van karel en van fenneken even over, want die bevestigen bijna dat je gelijk zou hebben :wink: natuurlijk mag je op iedereen en heel de wereld kritiek hebben, maar wel beargumenteerd en met respect. Daar ontbreekt het helaas weleens aan. Niet zomaar mensen beschuldigen van iets, dat kun je echt niet maken!

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door trudy »

Jammer dat sommige mensen, zoals deze Luidens, alias wie, wie en wie nog meer? dit forum, waar zoveel mensen toch steun aan hebben gehad en nog steeds hebben, zo ernstig verzieken en de nieuwkomers door de bomen het bos niet meer zien.

Maar dat zal wel de bedoeling van deze lieden zijn. Schande !

Michiel Luidens

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Zie de reakties van Fenneken, Karel en Trudy. Als iemand kritiek heeft op payback reageert men zeer agressief en is men niet voor rede vatbaar. Jammer.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Zie dan ook de vorige reaktie van pipa en hou een beetje rekening met de gevoelens van andere forumbezoekers!

huissie
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 jun 2004 12:35

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door huissie »

Michiel,

Kun je uitleggen wat jouw bezwaren zijn richting Pay-back ik denk dat je vroeger lid was van Pb en nog steeds kwaad bent, dat de voormalige voorzitter er met de kas vandoor ging.

Als dat zo is dan is het ook jouw geld dan heb je een reden om boos te zijn. Er was toen geen controle blijkbaar bij Pb maar die is er nu wel volgens mij.

Neem je verlies en gedraag je een beetje.

Succes verder.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door gast33 »

Ik denk niet dat Michiel Luidens alias De rechter en Joost van egmond ooit ergens lid van is geweest.

De belangen van bovenstaande aliasen liggen op een heel ander vlak. Zie bijvoorbeeld het topic onderwerp en de poging gedupeerde niet zo gedupeerd te laten uitzien.

Dan wordt ook elke gelegenheid aangepakt om een belangenvereniging aan te vallen. Ach en toen viel ie door de mand 8) de (w)ezel

huissie
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 jun 2004 12:35

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door huissie »

:?: :?:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ook mij ontgaat volledig waarom gast33 zich geroepen voelt ook hier weer te antwoorden. Of zou... :?: :idea:
Nee, dat kán toch niet :!: Maar toch 8) :? :shock:
wie is de (w)ezel :?: :idea: :!:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Willems »

Luidens in plaats van de BOB te verwittigen, had je beter je moeder of je vrouw verwittigd.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Michiel Luidens, ik zal nog eens proberen om iets aan je verstand te
brengen. Kritiek mag iedereen geven, we leven in een democratisch land
en van kritiek (opbouwend) kan een ieder van leren, echter waarom is
in jouw ogen pay-back de gebeten hond, wat heeft deze vereniging ge-
daan, heeft hij je onrecht aangedaan, heeft hij je belazerd ,of enz. enz.
Geef nu eens aan wat je op je lever hebt, kom je met goede argumenten dan kan ik je recht in de ogen kijken en kan ik op een
goede manier met je communiceren. Als je dit niet kunt staven dan
beschouw ik je als een zielepiet en kun je maar beter iets anders gaan
doen.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door cornelis »

Michiel Luidens

Aan welke ziekte jij lijd weet ik niet maar het lijkt er op dat je geniet van iemands problemen ,en dat lijkt me voor jou naasten best moelijk ,als jou naasten onrecht word aangedaan reageer je hopelijk toch ook niet zo?
Maar wat betreft dat er bij payback in de kas word gegraaid, dat heeft Piet niet gedaan en is bovendien allang opgelost DUS??
Dexia graait in onze kas maar op een veel gemenere manier op een manier die ze nu legaal proberen te maken, omdat als trosradar en de stichtingen niet hadden bestaan het nog was gelukt ook,maar op de manier waarop dexia tekeer is een graai in de kassa niks bijzonders, maar dexia is zo medogenloos dat ze hele gezinnen naar de knoppen helpen,en daardoor ook de groei van onze economie want niet alleen de gedupeerde kunnen geen geld meer uitgeven omdat ze door dexia genadeloos naar de slachtbank worden gedreven, maar er zijn ook vele consumenten zonder dat zij gedupeerd zijn door aandelenlease de verhalen uit de kranten lezen en het vertrouwen in banken verliezen het woord bank is een nachtmerrie een vies woord waar je maar beter niets mee te maken kunt hebben de banken zullen eerst veel goed moeten maken om het wertrouwen weer terug te winnen vooral dexia die heeft een kans gekregen maar met beide handen weggegooid om niet met oosting tot een voor ons allen acceptabele oplossing te komen
dexia wil het onderste uit de kan hebben ook al gaan er vele gezinnen aan kapot.

Beterschap dick/fred
Laatst gewijzigd door cornelis op 21 jun 2004 01:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten