LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mensen, ik wil jullie helpen.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jean

Mensen, ik wil jullie helpen.

Ongelezen bericht door jean »

Ijsselstein, 12 november 2002.

Betreft: Dexia/labouchere/Legiolease/Spaarbeleg/SpaarSelect.

Geachte heer/mevrouw,

Ik weet dat heel veel mensen, particulieren, alleenstaanden, kleine gezinnetjes een aantal jaar geleden zijn ingestapt in een aandelenleaseplan van een van de bovenstaande bedrijven.

Helaas hebben de beloofde of geprognotiseerde waardeopbouwingen niet gedaan wat moest gebeuren. Bepaalde gebeurtenissen hebben dat doorkruist.

Hoe het ook zij, u bent in de problemen gekomen. Daar zit u niet op te wachten, uiteraard.

Ik zou u graag willen aanbieden om uw huidige situatie in kaart te gaan brengen en te zien of ik uw probleem, op wat voor manier ook, kan oplossen.

Ik ben namelijk bang voor u dat de activiteiten die ontwikkeld (moeten) worden door de stichting leaseverlies en een nieuwe vereniging Payback niet de gewenste resultaten zullen behalen.
Zolang er namelijk niets wordt “geregeld” door wie dan ook, zult u moeten blijven doorbetalen van inleggelden en in het slechtste geval zal zelfs binnenkort uw kontrakt gaan aflopen en zult u moeten gaan bijbetalen.

U moet gewoon iets gaan doen, hoe vervelend ook (maar niet voor ons).

Ik wil u er graag bij helpen om een contructieve oplossing te vinden en u uit de problemen te houden.

Met vriendelijke groet,

Jean en Edwin de Zwaan,
Financieel Adviseurs,
Financieel Planners en erkend hypotheekadviseurs in opleiding.

Maarten

Re: Mensen, ik wil jullie helpen.

Ongelezen bericht door Maarten »

Ik vind het eigenlijk een zeer onderhoudende soap worden.

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Stakkers...

toet

Ongelezen bericht door toet »

hier zie ik de humor ook van in.Zet hem op toet

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Edwin dus een broer(tje) van Jean.
Hier ga je toch werkelijk van over je nek! ! !

ger

Ongelezen bericht door ger »

l.s

Belachelijk:duo list en bedrog wij helpen u naar de kl...

Joop

Ongelezen bericht door Joop »

En het is nog steeds slecht weer buiten, daarom niet buitenspelen vandaag. Maar kunnen jullie geen kaartspelletjes als "liegen" en "pesten"?
Of hartejagen, is ook leuk, blackjack is ook te doen.
Ik begrijp dat de plaat voor het hoofd van duo list en bedrog steeds dikker wordt, misschien te slechten met een voorhamer?
Doe je best, blijf lekker weg
Joop

Ano

Ongelezen bericht door Ano »

Met stijgende verbazing heb ik de poging van Jean om zieltjes te winnen gevolgd en wat blijkt ?? :

"Financieel Planners en erkend hypotheekadviseurs in opleiding"

Erkend hypotheekadviseurs in opleiding?? Dus, nu snap ik de onbehoudenheid van de broertjes.. Hoe lang moeten jullie nog? Is dit onderdeel van de opleidnign of zo?

Laat me niet lachen zeg... Maak eerst je opleiding maar eens af en dan zien we jullie over een paar jaar wel weer.

Later...

frederica

Ongelezen bericht door frederica »

Dit is gewoon die brief die naar iedereen gemaild is.
Kan me niet voorstellen dat Jean dit bericht er zelf op gezet heeft.

Lijkt me een grap.

Gesloten