| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn contract loopt af (advies gevraagd)
-
Johanna McLoughlin
Mijn contract loopt af (advies gevraagd)
Hallo Iedereen,
Ik wil graag wat advies. Ben aangesloten bij de stichting leaseverlies en mijn contract met Legio loopt 22 April af.
Ze hebben aan mij doorgegeven dat er een schuld open staat van 12duizend+ euro. Ik heb de Dexia aanbod niet getekent maar ben niet in staat het verschuldigde bedrag te voldoen.
Heeft iemand voor mij advies want ik heb tot nu toe niets gehoord van leaseverlies bij wie ik de vraag ook hebt gesteld.
Graag wil ik van iemand horen wat ik moet doen.
Met Vriendelijke Groet,
Jo
Ik wil graag wat advies. Ben aangesloten bij de stichting leaseverlies en mijn contract met Legio loopt 22 April af.
Ze hebben aan mij doorgegeven dat er een schuld open staat van 12duizend+ euro. Ik heb de Dexia aanbod niet getekent maar ben niet in staat het verschuldigde bedrag te voldoen.
Heeft iemand voor mij advies want ik heb tot nu toe niets gehoord van leaseverlies bij wie ik de vraag ook hebt gesteld.
Graag wil ik van iemand horen wat ik moet doen.
Met Vriendelijke Groet,
Jo
-
rene
Re: Mijn contract loopt af (advies gevraagd)
Loop dit forum eens door. Lees zoveel mogelijk en bepaal dan wat jez elf denkt dat goed is. Niemand kan voor jou beslissen wat te doen. Maar al lezende merk je dat de meesten kiezen voor niet betalen en het afwachten van de rechtszaken.
-
Ingrid
heeft iemand een voorbeeld brief: niet betalen in afwachting van rechtzaak
-
de zoekmug
-
Johanna McLoughlin
Ik vraag me af of het nog slim van ons is om zo'n brief naar Dexia op te sturen als mijn contract afloopt aan het einde van April 2003 ?
-
sylvia
Mijn contract loopt in september af. Ik ben van plan alles van Dexia over te nemen, zonder gebruik te maken van het Aanbod. Als ik dit doe, vergezeld van een brief waarin ik vermeld dat ik dit onder protest en onder voorbehoud van mijn rechten doe, kan ik tzt dan nog "meeliften"met de stichting Leaseverlies, waar ik lid van ben?
Graag reacties,
Sylvia
Graag reacties,
Sylvia
-
Robert
Hoi Sylvia,
Zo denk ik er ook over, in mei loopt mijn contract af, en heb een restschuld van 4723,00 euro, dus wil ik de aandelen overnemen voor 7808,00 euro.
Onder protest natuurlijk, en niet ingaan op het Dexia aanbod!!
Als je de aandelen overneemt en je wacht een paar jaar, tot Sint-juttemus voor mijn part, totdat de aandelen weer wat waard zijn, of op hun oude niveau zitten, dan kan je ze weer verkopen.
Als je alleen restschuld betaald krijg je niets, of je moet SLV afwachten, maar dat wordt ook een tig-jaren plan.
Ik ben wel lid van SLV, om me eigen toch een beetje in te dekken.
Maar ik wil gewoon van het hele zooitje af, dan maar een paar aandelen hebben die op een plank stoffig liggen te worden, dan Dexia maar een eurocent te gaan betalen aan restschuld!!
Groeten en sterkte gewenst.
P.S. Mr. BLok, klasse vanavond !!!!!
Zo denk ik er ook over, in mei loopt mijn contract af, en heb een restschuld van 4723,00 euro, dus wil ik de aandelen overnemen voor 7808,00 euro.
Onder protest natuurlijk, en niet ingaan op het Dexia aanbod!!
Als je de aandelen overneemt en je wacht een paar jaar, tot Sint-juttemus voor mijn part, totdat de aandelen weer wat waard zijn, of op hun oude niveau zitten, dan kan je ze weer verkopen.
Als je alleen restschuld betaald krijg je niets, of je moet SLV afwachten, maar dat wordt ook een tig-jaren plan.
Ik ben wel lid van SLV, om me eigen toch een beetje in te dekken.
Maar ik wil gewoon van het hele zooitje af, dan maar een paar aandelen hebben die op een plank stoffig liggen te worden, dan Dexia maar een eurocent te gaan betalen aan restschuld!!
Groeten en sterkte gewenst.
P.S. Mr. BLok, klasse vanavond !!!!!
-
Johanna McLoughlin
Hallo Robert,
Dit zal het enige beste manier om het te doen maar ik heb dat soort geld niet zomaar.
Mijn restschuld is 12duizend + Euro maar ik wens je alle sucses. Wij duimen voor 1 van ons die snel van af kan zijn.
JO
Dit zal het enige beste manier om het te doen maar ik heb dat soort geld niet zomaar.
Mijn restschuld is 12duizend + Euro maar ik wens je alle sucses. Wij duimen voor 1 van ons die snel van af kan zijn.
JO