LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mijn leven is kapot, ik kan niet meer

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Luc

Re: mijn leven is kapot, ik kan niet meer

Ongelezen bericht door Luc »

Meisje heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Ziel.

Henry

Ongelezen bericht door Henry »

Wij steunen je wel hoor Toet.

mevr. X

Ongelezen bericht door mevr. X »

Ik ben de broer van mevr.X. Ze heeft mij gevraagd een boodschap op dit forum te plaatsen. Ze bedankt jullie voor de steun en de adviezen. Ze wil begrijpelijk anoniem blijven en ik hoop dat jullie dat respecteren. Het was een hele stap voor haar om haar gevoelens op dit forum te uiten. De ontwikkelingen heeft ze via dit forum regelmatig gevolgd. Het gaf haar steun. Het gesprek met haar huisarts heeft ertoe geleid, dat ze opgenomen is in een psychiatrische inrichting. Het zal nog wel even duren voordat ze weer thuis is. De perikelen rond die aandelen is mijn zorg geworden, zodat ze daar voorlopig niet mee bezig hoeft te zijn (mentaal zal het wel door haar hoofd blijven spoken, hoewel ik hoop dat de medicijnen haar voorlopig rust geven). Dat heeft ze echt nodig, ze is behoorlijk in de war. Laten we positief naar de toekomst blijven kijken, hoe moeilijk dat soms ook is. Ik dank jullie nogmaals voor jullie reacties en ik hoop dat jullie het winnen van die misleiders.

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Bedankt voor je reaktie!
Heel veel sterkte met je zus

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Toch een beetje gemengde gevoelens bij dit verhaal...

Groeten hoor! Kees

silans

Ongelezen bericht door silans »

Kees je bent wel altijd dubbel hé. Ja en Nee een beetje meelopen maar geen mening.

yvonne

Ongelezen bericht door yvonne »

Hierbij wil ik mevrouw x heel veel beterschap brengen, en als ik haar was zou ik trots zijn op zo''n broer.
Veel sterkte

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Ha ha, die silans. Ben jij het zusje van Sylans?
Da's lachen! Dit is de eerste keer dat me wordt verweten dat ik geen stelling neem. Meestal is men boos op mij dat ik partij kies voor de rationele mens.

Groeten hoor!

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Ik ben niet Sy(i)lans en heb ook niets met haar te maken.

En Simon en Henry: Stelletje lafaards.

toet

Ongelezen bericht door toet »

Ga je weg .toet

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Allemaal even een e-mail sturen naar de redactie internet [email protected]

Het wordt nu toch wel al te gek!

F. knip

Ongelezen bericht door F. knip »

J.C.!
Allereerst vind ik het heel aanmatigend om uzelf J.C. te noemen.
En wie zijn nu echt de hebzuchtigen.
Dexia wil geen snelle oplossing en bied de mensen (ons) een sigaar uit eigen doos aan.
Ik hoop dat ze oogsten wat ze zaaien!

branco

Ongelezen bericht door branco »

Quote:"Radar kunt U die Sylans en Meisje de toegang tot dit forum ontzeggen. Het enige wat ze doen, is onrust stoken.
Bij elke topic waar Meisje zich mee bemoeit, zetten jullie een slotje kan het nu niet via generated.

simon."
Wat dachten we van een IP-ban?

Ik wens Mevr. X heel veel sterkte toe en ik weet zeker dat we er wel uit gaan komen! We staan toch met z'n allen? Of ben ik gek?? We moeten het toch wel kunnen redden? Iedereen is er toch simpelweg in geluisd?? Ik zie niet in waarom er zoveel moeite is bij Dexia EN de rechter.... Nouja ik hoop dat Mevr. X er nog goed uitkomt! Net als ieder ander!

Meisje

Toet,

Ga je schamen.

En Branco;

Zie het maar voor elkaar te krijgen. Er zijn legio anderen die veeeel ergere dingen schrijven dan men mij op kan betrappen.

Martin

Ongelezen bericht door Martin »

Wat een lulverhaal.
Het mooiste van alles is, dat er nog serieus op gereageerd wordt ook.

Brammetje

Ongelezen bericht door Brammetje »

Meisje zullen we hier eens een verrassing voor je plaatsen ?

Brammetje

Ongelezen bericht door Brammetje »

Zoek op "massagestaaf" in het forum en kijk eens wat daar staat 2-maal (Wehkamp)over Meisje gesproken.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

lieve allemaal

Hoe wij zo stom konden zijn?
Heel eenvoudig, je krijgt een aanbieding, waar je een x bedrag op stort, en denkt dat je daarmee , met dat bedrag en niet meer,de aandelen least.Dat zij daar voor een lening afsluiten is gewoon niet duidelijk. zeker niet voor mij Maar dan komt de aap uit de mouw zij Dexia kennen een trucje. die normmale mensen niet kunnen bedenken.daar zit nou juist de kneep.
Ja mijn schuld is groot. een erfdenisje je wilt iets meer voor je kinderen en dan , de truc uit de grote hoed.
janny

toet

Ongelezen bericht door toet »

Zeg meisje moet ik je oren even van je kop af komen trekken.Er is hier een heel gedeelte weg gehaald.Volgens mij heb je wel de klok horen luiden maar niet de kleppel zien hangen een beetje dimmen wil je.toet

Meisje

Nou toet,

Je doet je altijd mooier voor dan je werkelijk bent.

Je gedraagt je als een ordinair mens.

Gesloten