Ozzy,
Bedankt voor je tip
Tot een volgende sessie
Stkekelbeeske
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn probleem is opgelost
Re: Mijn probleem is opgelost
Het is inderdaad Jut en Joel uit het gelijknamige boek.Geplaatst op 14 Feb 2004 10:58 door Bezoeker
--------------------------------------------------------------------------------
Het duo "Jut en Joel" is ook weer aanwezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met een groet aan bezoeker
Goh wat zijn we weer serieus...
ozzy en Alycia zijn volgens mij figuren die achter die (duistere???) club in Nunspeet zitten. Wellicht is hier een waarschuwing op zijn plaats!!
Geen telefoonnummer, geen adres (verschuilen zich achter een postbusnr.), geen e-mail. Kortom, men hult zich volledig in de anonimiteit maar ze vragen wel je volledige financiële hebben en houwen op te sturen.
Dan beweren ze ook nog dat hun bemiddeling niets kost. Ja, ja. Het zal wel de zoveelste poging zijn om een nieuwe (overwaarde) hypotheek af te sluiten met allerlei extra verzekeringen als borgstelling!!
Geen telefoonnummer, geen adres (verschuilen zich achter een postbusnr.), geen e-mail. Kortom, men hult zich volledig in de anonimiteit maar ze vragen wel je volledige financiële hebben en houwen op te sturen.
Dan beweren ze ook nog dat hun bemiddeling niets kost. Ja, ja. Het zal wel de zoveelste poging zijn om een nieuwe (overwaarde) hypotheek af te sluiten met allerlei extra verzekeringen als borgstelling!!
nogmaals... gaan we weer... stichting maffia...