LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MINISTER ZALM IS TE LAAT!!
MINISTER ZALM IS TE LAAT!!
MOSTERD NA MAALTIJD
=================
Zalm: AFM moet toezien op accountants -
Minister Zalm is véél té laat!!
23-06-2004 11:20
Zalm: AFM moet toezien op accountants
AMSTERDAM (Dow Jones) - Minister van Financien Gerrit Zalm stelt voor de Autoriteit Financiele Markten (AFM) aan te wijzen als toezichthouder op accountantsorganisaties, aldus het ministerie van Financien woensdag.
De minister heeft hiertoe een wetsvoorstel naar het parlement verstuurd. Hij stelt hierin voor om de AFM kwaliteitseisen te laten stellen aan accountants. Recente boekhoudschandalen hebben zwaktes blootgelegd in de onafhankelijke positie van de accountant, aldus Zalm in een brief aan de kamer.
Omdat 'de hele maatschappij' hiervan schade ondervindt, vindt hij nu dat onafhankelijk, publiek toezicht noodzakelijk is. De AFM moet daarom volgens de minister criteria stellen en gaan toezien op onder meer kwaliteitsbeheersing, bedrijfsvoering, onafhankelijkheid, betrouwbaarheid, vakbekwaamheid, integriteit bij de accountantsorganisaties en de transparantie van de accountantsverklaring.
Op verzoek van het ministerie denkt de AFM sinds 2003 mee over de inrichting van het toezicht op accountants. In november van dat jaar kwam een hiertoe in het leven geroepen adviescommissie voor het eerst bij elkaar
=================
Zalm: AFM moet toezien op accountants -
Minister Zalm is véél té laat!!
23-06-2004 11:20
Zalm: AFM moet toezien op accountants
AMSTERDAM (Dow Jones) - Minister van Financien Gerrit Zalm stelt voor de Autoriteit Financiele Markten (AFM) aan te wijzen als toezichthouder op accountantsorganisaties, aldus het ministerie van Financien woensdag.
De minister heeft hiertoe een wetsvoorstel naar het parlement verstuurd. Hij stelt hierin voor om de AFM kwaliteitseisen te laten stellen aan accountants. Recente boekhoudschandalen hebben zwaktes blootgelegd in de onafhankelijke positie van de accountant, aldus Zalm in een brief aan de kamer.
Omdat 'de hele maatschappij' hiervan schade ondervindt, vindt hij nu dat onafhankelijk, publiek toezicht noodzakelijk is. De AFM moet daarom volgens de minister criteria stellen en gaan toezien op onder meer kwaliteitsbeheersing, bedrijfsvoering, onafhankelijkheid, betrouwbaarheid, vakbekwaamheid, integriteit bij de accountantsorganisaties en de transparantie van de accountantsverklaring.
Op verzoek van het ministerie denkt de AFM sinds 2003 mee over de inrichting van het toezicht op accountants. In november van dat jaar kwam een hiertoe in het leven geroepen adviescommissie voor het eerst bij elkaar
Re: MINISTER ZALM IS TE LAAT!!
Dan heeft ie de bus gemist.
Willems. kan ik hieruit afleiden dat je bij zinnen gekomen bent en de complot theorie dat Zalm het kwade genius is overboord zet ? Of blijf je stug volhouden en is het beperkte toezicht op accountants onderdeel van het plan om met de centjes van Willems KPN van de ondergang te redden ?
Luidens duvel eens op met die idiote opmerkingen. Krijg een vieze smaak in de mond om steeds die naam van u op het forum te zien, terwijl u geen slachtoffer bent. Leedvermaak heet dit. Kras op man.
Luidens,
Heb 11 e-mailtjes ontvangen, waarin ik gevraagd word om niet te reageren.
Kon niet nalaten om toch te reageren uit medelijden, hoewel ik veel last ondervind van mijn lachspieren! Dat je het weet!!
Heb 11 e-mailtjes ontvangen, waarin ik gevraagd word om niet te reageren.
Kon niet nalaten om toch te reageren uit medelijden, hoewel ik veel last ondervind van mijn lachspieren! Dat je het weet!!
Wat heeft dit bericht met Legio te maken?
lieverd je bent er weer
Ok, ik zal iets duidelijker zijn:
Het bericht van Willems heeft niks met Legio te maken. Het staat dus bij het verkeerde onderwerp. Wat doet het hier dan?
Het bericht van Willems heeft niks met Legio te maken. Het staat dus bij het verkeerde onderwerp. Wat doet het hier dan?
je vous aime pour toujours Rien du tout. wie is meneer Willems iemand die te veel mensen verwenst. Een killer.
Please stop your hate writer it's no good for you or for anyone else. PLEASE.
Please stop your hate writer it's no good for you or for anyone else. PLEASE.
Willems, ge blijft een nar en daarom lach ik met u mee. Toch jammer dat u blijkbaar bij zinnen gekomen bent want uw hersenspinsels waren best amusant. Ik reken er op ze binnenkort weer op dit forum aan te treffen. Sante !
Je bent onverbeterlijk waarom is dit jouw leven. Doorgaan met beledigen en schofferen er zijn meer mensen in dit leven, die het ook moeilijk hebben.
Waarom neem je wraak op dit forum !! Je hebt zo veel capaciteiten om die elders te manifesteren.
Je bent intelligent waarom probeer je het niet om te draaien in positieve vorm.
Waarom neem je wraak op dit forum !! Je hebt zo veel capaciteiten om die elders te manifesteren.
Je bent intelligent waarom probeer je het niet om te draaien in positieve vorm.
(w)ezels alla Luidens moet je gewoon links in de goot laten liggen Ze vinden het prachtig als je reageerd. Dat werkt als olie op het vuur.
Ontopic;
Ik ben benieuwd of AFM nu ook namen van accountants etc geheim moet houden bij wanpraktijken. Zoniet dan blijft het een schoothondje. in plaats van een waakhond met tanden.
Ontopic;
Ik ben benieuwd of AFM nu ook namen van accountants etc geheim moet houden bij wanpraktijken. Zoniet dan blijft het een schoothondje. in plaats van een waakhond met tanden.
Ach wat kan ik nog zeggen. Had ik nog maar contact met bepaalde mensen.
Dan waren mijn zorgen een stuk minder.
Dan waren mijn zorgen een stuk minder.
Hollander,
Wat hebben jouw opmerkingen te maken met Legio?? Wat doen ze hier op het forum??
Wat hebben jouw opmerkingen te maken met Legio?? Wat doen ze hier op het forum??