LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding door Legio Lease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ch. Corver

Misleiding door Legio Lease

Ongelezen bericht door Ch. Corver »

Ook ik heb veel spaargeld verloren door het concept van Legio Lease te vertrouwen. Nu ben ik er achter dat er van het opkomen voor clienten geen sprake is geweest. Alleen ordinair winstbejag.
Ch. Corver, Leidschendam.

R.Willems

Re: Misleiding door Legio Lease

Ongelezen bericht door R.Willems »

Meneer,
U heeft volkomen gelijk.Wij zijn door Legio om de tuin geleid en behoorlijk. Ik denk dat ik ook ben achtergekomen hoe het in elkaar zit. Legio geeft zijn producten uit op het moment dat de koersen buitengewoon hoog zijn.Na verloop van tijd zullen de koersen terugvallen volgens hun normale trent.Het verschil tussen de abnormale hoge koersen (dus de prijs) en de normale koersverloop blijven gehandhaafd gedurende de contract tijd. Er ontstaat een gat, die alsmaar groter wordt, maar wordt gedekt door de leasing telkens weer door de jaarlijkse aankopen. Legio speelt eerlijk spel wanneer de producten uitgegeven worden bij een normale koersverloop, dat ook in voordeel van de cliënt zou kunnen uitdraaien. Wij zijn gewoon gekneveld en om de tuin geleid.Ik weet niet in hoeverre dit soort speculatie toegestaan is, want wanneer de koersen terugvallen van hoog naar laag zullen ze nooit spectaculair terug stijgen, zie maar KPN was 14.46 is 4.23, maar met de leasing jaarlijkse aankopen van 143 stuks à 14.46 ontstaat telkens een verlies van 1462.89.m.a.w. men zal nooit als client winst maken terwijl Legio, eerst de rente van de leasing opstrijkt en vervolgens de prijsverschillen. Legio is multi miljardair op de rug van de kleine spaarder met zijn zuur verdiende centjes. Dit is puur bedrog!!!

lieske

Ongelezen bericht door lieske »

ik lees nu net dat verhaal van willems en dat is dus je reinste kolder. Elke belegger en dus ook legio lease zal proberen aandelen op een zo laag mogelijke koers te kopen en op een zo hoog mogelijke koers te verkopen. De koers van de dag wordt bepaald op de beurs door alle beleggers samen. Als velen willen verkopen en maar weinig kopen, zakt de koers. Als velen willen kopen en maar weinig willen verkopen, stijgt de koers. Dat is nu eenmaal de wet van vraag en aanbod. Samen bepalen die de koers, niet legio lease of welke belegger dan ook.

Luc 1

Ongelezen bericht door Luc 1 »

Lieske,

Zullen wij een spelletje doen: iet wiet Lieske waait weg.

Thomas.

F. Duchateau

Ongelezen bericht door F. Duchateau »

Lieske, ik ben het volledig met je eens.

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

ja Lieske,

Meneer Willems snapt nog steeds niet hoe het werkt. Ook al leest hij alle folders nog een keer. Wat dat betreft vind ik dat de heer Willems maar z'n geld terug moet krijgen. Een rechter zal bij het lezen van dit forum begrijpen dat de heer Willems echt misleid is. Hij snapt nu nog niet eens hoe het product werkt.

Grosso modo ben ik er voor dat iedereen die dit product via een tussenpersoon aangesmeerd kreeg een redelijke compensatie krijgt.
Mensen moeten dit dan wel kunnen bewijzen.
De andere schade moet dan maar betaald worden door de bank en ....de tussenpersonen

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

Nu is Dubio ook misleid, want Dubio zag niet goed dat meneer Willems dit allemaal een jaar geleden schreef.

LB

Ongelezen bericht door LB »

Corver,

Je beschuldigd Dexia van ordinair winstbejag maar waarom heb jij die polis afgesloten, uit liefdadigheid ?

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Hij bedoelt dat hij die polis heeft afgesloten zodat het geld ZIJN kant op zou rollen, zoals je na mag streven in een kapitalistisch land.

Uiteindelijk stroomde het geld wel naar Legio, maar niet naar hem. Dus moet je nu zeggen: "Tom Poes, verzin een list" om het geld weer naar je eigen kant te laten stromen.

Gesloten