LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MISLEIDING TEN TOP !!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ron

MISLEIDING TEN TOP !!!!!

Ongelezen bericht door Ron »

Eigenlijk zijn we het daar al een tijdje met z'n allen over eens.
Maar ik zat alle documentatie nog eens door te lezen in de map die we hebben gekregen bij de aanschaf drie jaar geleden. Mijn oog viel daarbij ook op de verschillende prognose voorbeelden.
In het slechtste geval geven ze als voorbeeld dat er een gemiddelde koersstijging mogelijk is van -2% en vervolgens een hele rits oplopend met 2% tot maar liefst 20% koersstijging. Buiten de diverse misleidende folders die er al waren is dit ook een belangrijk gegeven.
Mijn vraag nu...Is het mogelijk om zelf een stap te zetten richting een jusidische instantie om Dexia aan te klagen, of moet ik gewoon afwachten wat de stichting voor mij kan/gaat betekenen.
Ik ga in ieder geval de restschuld niet betalen.

groet.

Ludo

Re: MISLEIDING TEN TOP !!!!!

Ongelezen bericht door Ludo »

Meld je aan bij www.payback!

groeten, Ludo

Ron

Ongelezen bericht door Ron »

Maar beste Ludo,

Ik ben al lid van stichting Leaseverlies, en mijn vrouw van eegaverlies.

Groet, Ron

Hans

Ongelezen bericht door Hans »

Groot gelijk we betalen gewoon allemaal niet, met z'n 400 duizend gedupeerden staan we sterk!!!
Volgens mij is TROS RADAR aan het afbouwen met haar forum als op de site kijk zie al weer wat minder over onze problemen?
Ik hoop niet dat dit echt verslapt...Mevrouw Hertsenberg.

sea

Ongelezen bericht door sea »

Laatst heb ik ook mijn oude contracten bekeken en inderdaad pure misleiding! Inmiddels heb ik door dit forum mezelf ook aangelsoten bij pay-back en de kamerleden een mailtje gestuurd. Het werkt echt goed en is aan te raden voor iedereen die er echt alles uit wilt halen. Niet geschoten is altijd mis!

greetz,

Sea

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Nou Hans,

Ik ben bang van wel eigenlijk. Kun je je nog herinneren hoe erg ze bezig waren met UPC? Nou, de problemen zijn echt niet opgelost, ze zijn alleen maar erger geworden, maar ondanks talloze oproepen van mensen op het UPC forum horen ze nooit meer iets van TrosRadar.

Het is toch waar dat ze alleen met dit soort dingen willen scoren voor de kijkcijfers. Ik zeg niet dat het slecht is want ze moeten toch geld verdienen.

Maar juist hetgeen waar zij veel bedrijven van beschuldigen (een slechte after-sales) daar zijn zij ook zelf schuldig aan. Neem er maar eens een kijkje. Het UPC internet forum van Trosradar.

Ludo

Ongelezen bericht door Ludo »

Allen:
niet blijven praten en de zaken voor je uit schuiven, maar je aansluiten bij de actieve vereniging die payback is! www.pay-back.nl
met vriendelijke groeten,
Ludo.

silvia

Ongelezen bericht door silvia »

zowel bij SLV als bij payback aansluiten!
beiden werken op hun eigen manier.

Ans

Ongelezen bericht door Ans »

even omhoog schoppen

Gesloten