LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet betalen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ben willems

niet betalen

Ongelezen bericht door ben willems »

beste kitty ook voor jou geld het volgende .
ik vroeg mijn dit ook af ,of ik wel moest betalen.
mijn advokaat zegt, niet betalen ,laten zij maar moeite doen om aan het geld te kommen.
maar uitstel is geen afstel
ik wens je veel sucses.

.

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door . »

.

els hofman

Ongelezen bericht door els hofman »

hallo ben, ik ben een tijdje niet op de site geweest om dat mijn hele leven in beslag nam en we moeten nog werken ook mijn winstverdriedubbelaar loopt af op 27 april (ING ABN/AMRO en AHOLD) wat moet ik nou doen de rest schuld kan ik niet betalen en ingaan oop het aanbod wat voor 27 maart ingediend moet worden wordt ook door iedereen afgeraden moet ik dan onder protest onder de oude voorwaarden het kontrakt nog door laten lopen ik snap er ten eerste niks van en weet ook niet meer wat ik moet doen wat raad jij mij nou aan. Ik hoop snel iets van een van jullie te vernemen.

piet

Ongelezen bericht door piet »

Best Els,

In het originele contract en in het dexia aanbod(bij het niet accepteren) staat dat je bij afloop kunt kiezen uit 3 opties:
1.Effecten verkopen. U dient een eventuele restschuld in 1 keer terug te betalen.
2. Effecten overnemen. U dient(het restant van)de hoofdsom in 1 keer terug te betalen.
3. Effectenlease- overeenkomst verlengen. U verlengt uw overeenkomst voor minimaal 1 jaar tegen comerciele tarieven.

Niet reageren op het aanbod ligt het meest voor de hand, maar dat is een persoonlijke beslissing.
Bent u al lid van Lease verlies (www.leaseverlies.nl) en/of Eegalease (als maar 1 partner heeft getekend)www.eegalease.nl en de vereniging PAYBACK (www.pay-back.nl).
Bij afloop kunt u legio/dexia in kennis stellen van het feit dat u de restsom niet kan betalen.
Dexia komt vanzelf met een afbetalingsregeling.Duizenden andere gedupeerden doen hetzelfde.
Kijk ook op de bovengenoemde site's voor meer informatie of mail bij meer vragen naar [email protected]
Sterkte en groeten,
Piet

Gesloten