| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NIET NAGEKOMEN CONTRACT
Re: NIET NAGEKOMEN CONTRACT
Hi Dammer,
Wat ik voor een internet voorziening hebt lijkt me niet zo relevant. Overigens is het zo dat internet voor zeer veel dingen van belang is, ik heb het vaak nodig voor achtergrond informatie en publicaties. Als je toch online bent kun je tussendoor af en toe dit forum bekijken, zonder daar voltijd mee bezig te zijn. Ook kun je even off en online gaan wanneer je dat wilt. Dus wat is er zo verbazend?
Wat ik voor een internet voorziening hebt lijkt me niet zo relevant. Overigens is het zo dat internet voor zeer veel dingen van belang is, ik heb het vaak nodig voor achtergrond informatie en publicaties. Als je toch online bent kun je tussendoor af en toe dit forum bekijken, zonder daar voltijd mee bezig te zijn. Ook kun je even off en online gaan wanneer je dat wilt. Dus wat is er zo verbazend?
Oplettende PLUKKER? Jawel, maar ook (te?) goed van vertrouwen als het om uitlenen van spullen gaat...
PLUKKER - mailt Sara gewoon als PLUKKER een woord wil opzoeken dat in het tweede deel blijkt te staan
PLUKKER - mailt Sara gewoon als PLUKKER een woord wil opzoeken dat in het tweede deel blijkt te staan
-
koos
dit forum met plukkers en andere onduidelijke figuren vergeten waar
het om gaat en maken er een praatje pot van,heel verwarrend.
het om gaat en maken er een praatje pot van,heel verwarrend.
Kees,
Plukker is af en toe redelijk to the point hoor. En het gaat om een forumdiscussie, dus niet alles betreft vragen en antwoorden.
Plukker,
Ik ben best bereid de middelste 'Dikke' met je te delen hoor.
Dammer,
Who the hell is dokter Phill???
Plukker is af en toe redelijk to the point hoor. En het gaat om een forumdiscussie, dus niet alles betreft vragen en antwoorden.
Plukker,
Ik ben best bereid de middelste 'Dikke' met je te delen hoor.
Dammer,
Who the hell is dokter Phill???