LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet stoppen met betalingen dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
issy
Berichten: 80
Lid geworden op: 05 nov 2003 16:25

niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door issy »

jullie hebben makelijk praten stop betalingen ik heb hier gehoor aangegeven en zit nu veel erger in de stress laat je niet opjennen door deze praatjes makers ze bezorgen je alleen maar meer stres en als je geen advocaat kan betalen zo als ik wordt je dubbel en trippel uitgekleed door dexia zij winnen toch wij die geluistert hebben zijn gen@@id .bijvoeging in advocaat kosten kun je ook naar fluiten geen advocaat die dit nog doet

Naar boven

entertainer

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door entertainer »

Dat heb je goed opgemerkt,issy. En helaas zijn er dubieuze personen die mensen zelfs nog verder in de sores helpen door het opstellen van brieven tegen betaling. Standaardbrieven waarop door dexia standaardantwoorden worden gegeven.

WEES VERSTANDIG EN GEEF GEEN CENT MEER UIT AAN ONBETROUWBARE PERSONEN ZONDER DE JUISTE KENNIS VAN ZAKEN.

Vera Verhagen
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 mar 2004 11:22

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door Vera Verhagen »

Issy, ben je dan zomaar zonder enige juridische ondersteuning gestopt met betalen? Heb je niet bijv. die Mr. Voerman overwogen voor maar €680 of een gezamenlijke advocaat van pay back of misschien wel de sponsor actie van croosjes? Zelf durf ik het stoppen met betalen van mijn maandinleg ondanks de adviezen dit wel te doen nog niet aan en ben op zoek naar een betrouwbare en betaalbare advocaat, Maar ik vind het zo langzamerhand erg moeilijk worden om het kaf van het koren te onderscheiden.
Het zou fijn zijn als zo veel mogelijk mensen die ervaring met een advocaat of andere actie hebben deze op dit forum zouden vermelden. Gewoon achter elkaar zonder gedoe van JM007, Croosjes en andere praatjesmakers en papagaaien ertussenin
Dus alleen feiten en geen meningen dan kunnen ik en vele anderen naar aanleiding daarvan hun strategie bepalen.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door JH »

Deze persoon moet je dus ZEKER NIET vertrouwen, beste Issy. Dit is een ex spaarselectmedewerker en hij helpt je alleen nog verder de stront in.

gast058

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door gast058 »

Ik heb het helemaal gehad met je JM en ga maandag een klacht tegen je indienen. Je moest je &*^*&^&* de ogen uit de kop schamen wobbe. ik hoop dat meerderen het doen. is wel andere topic, maar hier ga je echt te ver. veel te ver. %$*)))_^&^%%

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door JH »

gast058, houdt deze posting tot die tijd boven.
ACTIE ONDERNEMEN NAAR DE TROS OVER OPTREDEN JUSTICE MAN 007

gast058

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door gast058 »

JH je denkt toch niet echt dat ik me hier tot die tijd blijf zitten ergeren? :shock: :lol:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door JH »

Nee dat geloof ik ook niet echt, bovendien is er wel wat leukers en beters te doen in het weekend, maar de redactie heeft ook weekend vandaar.

gast058

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door gast058 »

Lars is allesziend en alleswetend, ook buiten werktijd! :)

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door JH »

Aha, iemand die hart voor zijn werk heeft dus, waar vind je nog zulke mensen. :wink:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door croosjes »

issy,ik heb al een mail gestuurd,als je overtuigd bent stuur het dan zo vlug mogelijk,je eigen wel aanmelden bij de sponsor want daar krijgt de vereniging schadeloosstelling ook een melding van en de kopieén worden door gestuurd naar de advocaaten deze zullen een vernietiging brief schrijven voor jou.Maar het moet wel volgens de regels.vrgr.andre de croos
Laatst gewijzigd door croosjes op 24 apr 2004 12:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Van die JM wordt je k o t s m i s s e l i j k met iedere keer zijn ellenlange verhaal waar je doorheen moet scrollen.

Vera Verhagen
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 mar 2004 11:22

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door Vera Verhagen »

Doodziek word ik hiervan dat werkelijk ieder topic ondanks mijn verzoek aan betreffende personen zich eens niet te mengen in een forum waar het gewoon om ervaringen en feiten gaat toch hun woorddiarree weer eens hier moeten dumpen.

Inderdaad tros doe er eens iets aan of willen jullie echt dat dit hele forum verkloot wordt. :!:

Sorry dit soort respectloze taal is niet mijn gebruikelijke wijze van uitdrukken maar ik word zo langzamerhand echt heel boos.

En JM 007 als je echt een vent bent help Issy dan eens uit de financiele misere met het geld dat je hebt binnengehaald met je nepbrief.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door croosjes »

vera ik heb er al gemaild,dan kan jij gelijk beoordelen wat ik altijd al beweert hebt.En als jij overtuigd ben dan kunnen we altijd nog met elkaar overleggen betrefd brieven schrijven in het algemeen.vrgr.andre de croos

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door Pieter »

Issy,

Als je geen advocaat kan vinden die onder toevoeging jouw zaken wilt behartigen kijk dan op http://www.pay-back.nl/Documenten/Advocatenart13.htm wat je hieraan kan doen.

Ook als je al veroordeeld bent terwijl je recht had op een toevoeging advocaat maar niet hebt kunnen vinden en dus zonder advocaat verschenen bent bij de rechtbank.

Stop in samenwerking met je advocaat de betalling aan dexia en eis je geld terug + wettelijke rente.

Mvg Pieter

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste André

Dat niet iedereen in aanmerking komt voor toevoeging is mij duidelijk. Bovenstaande reactie is gericht op gedupeerden die wel voor toevoeging in aanmerking komen maar zelf geen advocaat kunnen vinden en of geweigerd worden bij advocaten kantoren die normaal gesproken wel toevoegings zaken behandelen. Deze informatie is bruikbaar voor iedereen ongeacht of men ergens lid van is.

Gedupeeerden kunnen op elke website van de belangenbehartigers de benodigde informatie verschaffen over hetgeen zij kunnen betekenen voor de gedupeerden. Dit geldt voor onze vereniging als wel voor jouw vereniging een onderlinge strijd wie beter is of het beste is leidt nergens toe en gedupeerden hebben daar totaal geen belang bij. Ik heb je inmiddels een e-mail gestuurd voor opheldering over het vermeende "door het slijk halen" wat naar mijn inziens geen sprake van is.

Mvg Pieter

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door Pieter »

Andre,

Zie al onze reacties over dergelijke zaken.

Bijvoorbeeld.
Stop in samenwerking met je advocaat de betaling aan dexia en eis je geld terug + wettelijke rente. Ongeacht welke advocaat of via wie deze advocaat verkregen is.

Wij maken de leden en niet leden erop attent dat men afhankelijk van het inkomen eventueel in aanmerking kan komen voor gesusidieerde rechtshulp.

En dat bij de groepsgewijze rechtszaken veelal een korting gegeven kan worden op het uurtarief van de advocaat indien men niet voor toevoeging in aanmerking komt.

Dit lijkt mij geen worst voor houden.

Mvg Pieter

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door croosjes »

pieter je hebt een mail van de vereniging schadeloosstelling gekregen en ik hoop dat het daar bij blijft.vrgr.andre de croos

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door gast33 »

Croosjes,

Je maakt ons nieuwsgierig. Het lijkt erop of Pieter je een zeer gemene e-mail gestuurd heeft. Zou je kunnen aangeven waar het bij moet blijven? Of is hier spraken van babylonische spraak verwarring?

depositivo

Re: niet stoppen met betalingen dexia

Ongelezen bericht door depositivo »

tere :!: cht terecht bedoelik :!:

Gesloten