| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet zeuren
-
michael
Niet zeuren
Houdt toch eens op met al dat klagen. Jullie hadden zo attent moeten zijn toen jullie dat contract ondertekenden. Niet achteraf gaan zeuren.
Deelnemers van aandelenlease producten hadden op verjaardagen altijd het hoogste woord hoe slim ze wel niet waren.
Beleggen is risico nemen. Als je er niets van begrijpt moet je er ook niet aan beginnen.
Neem je verlies en let beter op in de toekomst.
Michael
Deelnemers van aandelenlease producten hadden op verjaardagen altijd het hoogste woord hoe slim ze wel niet waren.
Beleggen is risico nemen. Als je er niets van begrijpt moet je er ook niet aan beginnen.
Neem je verlies en let beter op in de toekomst.
Michael
-
Ron uit Den Haag.
Re: Niet zeuren
Ha die Michael,
Wat is jouw belang hier op dit forum?
Kan me niet anders indenken dan dat het dexia is, anders zou je hier echt niet vertoeven.
Doe die boevebende maar de groeten van Ron uit Den Haag.
Wat is jouw belang hier op dit forum?
Kan me niet anders indenken dan dat het dexia is, anders zou je hier echt niet vertoeven.
Doe die boevebende maar de groeten van Ron uit Den Haag.
-
Sara Etty
Beste Michael,
Misschien is het verstandig om voorafgaan aan dit soort uitspraken de situatie te verkennen. Zoals in dit forum geregeld naar voren komt, en ook blijkt uit het feit dat bijvoorbeeld een organisatie als de Consumenten bond de collectieve acties steutn is er iets meer aan de hand dan uit jouw kennelijk beperkteb ervaring in je uitspraken naar voren komt. Ik ga er van uit dat je het forum bezoekt om een discussie aan te gaan, dat betekent ook je verdiepen in de materie. In de hoop spoedig een meer onderbouwde reactie van je te vinden op deze site,
Met vriendelijke groet
Sara Etty (geen gedupeerde, wel deelnemer aan dit forum)
Misschien is het verstandig om voorafgaan aan dit soort uitspraken de situatie te verkennen. Zoals in dit forum geregeld naar voren komt, en ook blijkt uit het feit dat bijvoorbeeld een organisatie als de Consumenten bond de collectieve acties steutn is er iets meer aan de hand dan uit jouw kennelijk beperkteb ervaring in je uitspraken naar voren komt. Ik ga er van uit dat je het forum bezoekt om een discussie aan te gaan, dat betekent ook je verdiepen in de materie. In de hoop spoedig een meer onderbouwde reactie van je te vinden op deze site,
Met vriendelijke groet
Sara Etty (geen gedupeerde, wel deelnemer aan dit forum)
-
Berend
Michael,
Jij hebt volkomen geleik eindelijk iemand die er voor uit komt groote klasse al deze forum bezoekers slapen slecht en zijn Geld Geil !!
Bravo ik ben ook een eikel geweest maar neem eindelijk een wijs besluit BKR krijgt een brief van dexia waarin staat dat deze meneer geen schuld meer heeft bij hun !!
weltrusten Berend !!
NB en jaap jij bent een topper !!!
Jij hebt volkomen geleik eindelijk iemand die er voor uit komt groote klasse al deze forum bezoekers slapen slecht en zijn Geld Geil !!
Bravo ik ben ook een eikel geweest maar neem eindelijk een wijs besluit BKR krijgt een brief van dexia waarin staat dat deze meneer geen schuld meer heeft bij hun !!
weltrusten Berend !!
NB en jaap jij bent een topper !!!
-
Natasja
Micheal, berend en Henkie
Lees eerst voor een conclusie te trekken.
En wie zegt dat wij het hoogste woord hadden op een verjaardag? Achteraf zeuren?
Zouden jullie niet doen he, als je in deze ellende zou zitten en niet meer weet hoe het verder moet.
Bravo voor sara en mehmet!
Lees eerst voor een conclusie te trekken.
En wie zegt dat wij het hoogste woord hadden op een verjaardag? Achteraf zeuren?
Zouden jullie niet doen he, als je in deze ellende zou zitten en niet meer weet hoe het verder moet.
Bravo voor sara en mehmet!
-
Henkie
Gelukkig weet ik precies hoe de zaak in elkaar steekt. Dat betekend nog steeds dat jullie (helaas) ooit een slecht beleggingskeuze hebben gemaakt. Contracten zijn duidelijk genoeg, ookal lag het aan slechte voorlichting. Als je niet weet waar je mee bezig bent, moet je er niet aan beginnen.
-
Sara Etty
Bste Henkie,
Daarme veronderstel je al dat iedereen de aard van de overeenkomst begreep bij het totstandkomen. En ik heb inmiddels contracten gezien waar nauwelijks doorheen te komen is.
Op het NRC forum zag ik net de stelling dat mensen die zich hebben laten verleiden zelf verantwoordelijk zijn voor de gevolgen. Dat is waar. Maar verleiden is iets volstrekt anders dan (bewust) misleiden. Nietwaar?
Daarme veronderstel je al dat iedereen de aard van de overeenkomst begreep bij het totstandkomen. En ik heb inmiddels contracten gezien waar nauwelijks doorheen te komen is.
Op het NRC forum zag ik net de stelling dat mensen die zich hebben laten verleiden zelf verantwoordelijk zijn voor de gevolgen. Dat is waar. Maar verleiden is iets volstrekt anders dan (bewust) misleiden. Nietwaar?
-
Henkie
Dat is waar. Maar dan blijt de vraag ten eerste in hoeverre dat dan waar is, en ten tweede blijf ik het vreemd vinden dat ookal klinken de verhalen goed, je er toch met blinde acceptatie ingaat. Waarom vertrouwen we auto-verkopers niet en goed babbelende verkopers wel?
-
Henk Getsie
Sara Etty,
Kijk jezelf eens eerlijk aan en stel jezelf de vraag: Heb ik het contract gelezen?. Je antwoord zal nee zijn, want onder artikel 1 staat meteen: totaal te betalen rente tijdens de looptijd. Dat ken toch geen sparen zijn dan?! Sara, je ben niet dom, maar je hebt je kontrakt niet gelezen (en dat gaat een rechter je ook zeggen: zie de 9 eerdere DSI zaken, die een totaal andere uitkomst kennen dan de eerste zaak die in hoger beroep weer door Dexia is gewonnen).
Henk Getsie
Kijk jezelf eens eerlijk aan en stel jezelf de vraag: Heb ik het contract gelezen?. Je antwoord zal nee zijn, want onder artikel 1 staat meteen: totaal te betalen rente tijdens de looptijd. Dat ken toch geen sparen zijn dan?! Sara, je ben niet dom, maar je hebt je kontrakt niet gelezen (en dat gaat een rechter je ook zeggen: zie de 9 eerdere DSI zaken, die een totaal andere uitkomst kennen dan de eerste zaak die in hoger beroep weer door Dexia is gewonnen).
Henk Getsie
-
Paula
Henk Getsie,
Kijk jezelf eens eerlijk aan en stel jezelf de vraag: Heb ik het forum een beetje gevolgd?
Het antwoord zal nee zijn want Sara Etty heeft zelf geen contract.
Exit Henk.
Kijk jezelf eens eerlijk aan en stel jezelf de vraag: Heb ik het forum een beetje gevolgd?
Het antwoord zal nee zijn want Sara Etty heeft zelf geen contract.
Exit Henk.
-
Kees
Kom op jongens, luister naar Panic Paula, zij is queen-of-the-forum en beheert het ook in die hoedanigheid.
Laat ze nou toch eens Paula, dan houden ze er vanzelf mee op.
Groeten hoor! Kees
Laat ze nou toch eens Paula, dan houden ze er vanzelf mee op.
Groeten hoor! Kees
-
Kees
Mij heb je al prima geleerd te negeren. Nu de andere mensen nog die jou niet aanstaan.
Kees!
Kees!
-
Sara Etty
Ik heb inderdaad geen contract. Dat heeft Paula goed gevolgd. Wat het contract betreft dat ik voor mijn buren heb nageplozen, dat is niet zo opgesteld zoals Henkie hier naar voren brengt. Ik en een studiegenote die inmiddels klaar is en bezig met een proefschrift in Amsterdam (ook niet dom, meen ik daar dan toch uit af te mogen leiden) hebben het contract lang en zorgvuldig moeten bestuderen, meerdere malen om te destilleren wat nu de bedoeling was. Nog even los van de overige specifieke omstandigheden m.b.t. de totstandkoming van dit gedrocht waar ook erg veel, zeker in juridische zin over te zeggen is. Niet alles over een kam scheren. Dan raak je de werkelijkheid niet meer en dat is verspilde energie.
-
Sara Etty
Excuses, hierboven had Henk Getsie moeten staan en niet Henkie, mijn oprechte verontschuldigingen voor deze vergissing Henkie.
Met vriendelijke groet,
Sara Etty
Met vriendelijke groet,
Sara Etty
-
Maartje
Paula,
Ook hier weer, hoepel toch op. Of is het Paul. In ieder geval een manwijf.
Ook hier weer, hoepel toch op. Of is het Paul. In ieder geval een manwijf.
-
Albert
Ik weet dat Paula er leuk uitziet dat weet ik van jou niet. Hatelijke Maartje.
Albert.
Albert.