LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuw.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
elisabeth

nieuw.

Ongelezen bericht door elisabeth »

Ik zou graag iets organiseren in samenwerking met pay-back en ook graag met Jurgen erbij!!!! om tot een constructieve samenwerking te komen. Het is heel belangrijk dat "de poot" van de gedupeerden een goed georganiseerde is. We zijn onderdeel van een groter geheel, ook Dexia is, vanuit een bepaald standpunt gedupeerd en ook Zalm!
Het is heel belangrijk om vanuit het geheel te kijken en vandaaruit de stappen te nemen. Iedere gedupeerde heeft een kwaliteit en het is niet de bedoeling dat we elkaar ook nog eens gaan ondermijnen.Ik merk nu vandaag op het forum dat er iets mis dreigt te gaan...........en dat zou zonde zijn. Nog even de moed erin houden. Samen staan we sterk. We hebben elkaar nodig, alleen kunnen we het niet. Niemand.

jan2

Re: nieuw.

Ongelezen bericht door jan2 »

Goed idee, Dexia moet niet de indruk krijgen dat we verdeeld zijn.
Is ook niet zo.
Samen tegen Dexia.
Geen persoonlijke belangen in het bestuur.
Geen 2 verenigingen opzetten.
Duidelijke doelstelling naar buiten brengen en als vereniging je daartoe beperken.
Jan2.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Elisabeth is ook niet in de eerste leugen gebarsten. Stuurt e-mails beweert ze naar................

elisabeth

Pay-back, ik wil graag kontakt met jullie. Heb mijn telefoonnummer al gemailed, twee keer.
Waarom wordt het forum van pay-back zelf niet gebruikt. Ik ben zelf geen computer"ster" en heb moeite met inloggen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Omdat daar niemand opkijkt daarom komen ze hier hun vuil spuien. 8)

elisabeth

Bedankt Pieter, voor het e-mail bericht. Ik snapte er al niet zo veel van.
Tja, zo'n dag als vandaag is geen makkelijke.Misschien een idee voor de toekomst, als mensen persoonlijk iets tegen elkaar krijgen, om dat dan op hun eigen e-mailadres te doen en niet op het forum?

Gesloten