LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuws over HVM-advocaten te Amsterdam?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
marit
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:54

Nieuws over HVM-advocaten te Amsterdam?

Ongelezen bericht door marit »

Kan iemand mij nieuws vertellen omtrent VHM-advocaten te Amsterdam. Dit kantoor adverteert om een zaak aanhangig te maken tegen Dexia voor de prijs van Euro 1500.--. Dat is flink minder dan een ander, bekend kantoor dat maar liefst €5000 vraagt.
Laatst gewijzigd door marit op 14 sep 2004 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Nieuws over HVM-advocaten te Amsterdam?

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: Nieuws over HVM-advocaten te Amsterdam?

Ongelezen bericht door bjorrie »

Ik ben ook op zoek naar een advokaat heeft iemand een goeie in regio rotterdam

leasepijn
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 sep 2004 18:11

Re: Nieuws over HVM-advocaten te Amsterdam?

Ongelezen bericht door leasepijn »

Ik heb mijzelf reeds aangemeld. Het is een klein kantoor, zonder veel overhead kosten, met veel ervaring in effectenrecht. Zij vertelde mij dat zij reeds vele zaken bij de DSI succesvol hebben afgesloten. Ook vertelde zij mij, dat de juridische kant van vele lease-clienten hetzelfde is en dat het wiel dus niet meerdere malen uitgevonden hoefde te worden Daarom kunnen zij de zaak behandelen voor Euro 1500,- ex. BTW. Kantoorkosten berekenen ze niet. Ik ga ervan uit dat ze wel degelijk kwaliteit leveren

leasepijn
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 sep 2004 18:11

Re: Nieuws over HVM-advocaten te Amsterdam?

Ongelezen bericht door leasepijn »

Marit

Het is VHM Advocaten te Amsterdam (www.vhmadvocaten.nl) en niet hvm advocaten. Zij adverteren onder soslease.nl
Om verwarring te voorkomen moet je jouw onderwerp veranderen in de goede naam.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Nieuws over HVM-advocaten te Amsterdam?

Ongelezen bericht door Piet »

Ter informatie, ik kreeg de volgende e-mail:

Voor de goede orde deel ik u mede dat VHM Advocaten op 16 september aanstaande zal verhuizen. Het nieuwe adres luidt:
H.J.E. Wenckebachweg 53 P
1096 AK Amsterdam


In een andere topic had ik al aangegeven dat ik gesproken heb met één van de advocaten van dit kantoor en zij komen wel positief en deskundig over en zij werken ook met toevoeging.

Als iemand andere ervaringen heeft, laat het weten en mail me.

Groeten,
Piet

Jos1
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:36

Re: Nieuws over HVM-advocaten te Amsterdam?

Ongelezen bericht door Jos1 »

Het tarief van + 1500 euro is mij al door verschillende andere advocaatkantoren aangeboden. Ik ben nl. gedaagd en ben een beetje aan het rondshoppen geweest en dat is ongeveer het tarief waar je op moet rekenen voor je verdediging. Denk wel aan de BTW en kantoorkosten die samen makkelijk 25% kunnen bedragen los van de griffierechten en ws. nog zo wat kosten. Een gedeelte schijn je wel terug te kunnen krijgen als je wint.

Gesloten