LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog 727 reacties......

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
keprosa
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:53

Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door keprosa »

Hallo,

Over precies nog 727 reacties heeft dit forum een triest record gehaald. 50000 meldingen over wat ons allen bezig houdt. 50000 reacties op een financieel schandaal welke nog nooit eerder in zo'n grote omvang in Nederland is vertoond. 50000 reacties is niet niets, en laat zien hoe groot het probleem eigenlijk is. Ik hoop echt dat dit probleem opgelost is voordat we de "ton" bereiken (100000). Wat mij betreft gaan aegon en dexia de geschiedenis in als de meest asociaalste bank- en verzekeringsinstellingen welke Nederland ooit heeft gekend.
Bedankt aegon en dexia, over onze rug hebben jullie door pure misleiding grote geldbedragen van ons afhandig gemaakt. Bedankt dexia voor je geweldige aanbod. Bedankt dexia, voor alles wat je hebt gedaan om mensen van een toekomst te beroven. Bedankt dexia voor de dreigementen en intimidatie. Bedankt dexia, voor de bereidwilligheid om tot een bevredigende oplossing te komen voor de problemen die er zijn. dexia, ik hoop echt dat jullie zo snel mogelijk uit Nederland verdwenen zullen zijn en daarna uit de rest van Europa. Eigenlijk zouden jullie preventief geruimd moeten worden, voordat jullie nog meer mensen van een toekomst beroven.

Kees

bram van norg
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 sep 2003 08:30

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door bram van norg »

Kees,
ben het helemaal met je eens. Al zou ik ipv asociaal, het woord crimineel gebruikt hebben

Ik heb me voorgenomen om de rest van mijn leven geen enkele produkt of dienst meer van Aegon, Dexia etc af te nemen

En ik hoop met mij velen anderen
Zo kunnen ze nog wat van ons verwachten

groet
Bram

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Dubio »

Vraagje: die teller, haalt die de vewijderde berichtjes er wel af?
Ik denk van niet, dat zou betekenen dat hier toch minder berichtjes staan dan de teller aangeeft. Maar ik weet het niet zeker.
Weet iemand hier antwoord op????

Dubio

lutfiye
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2003 08:51

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door lutfiye »

hoi ik ben ook een Dexia slachtoffer,maar ik weet niet wat ik moet doen,ik heb 4 contracten,ik betaal in totaal 400 euro per maand ann die k.. bedrijf.Ik ben 23 jaar,kan zo ook geen huis kopen enz.Kan ik ook het automatische afschrijving van Dexia terugtrekken,en krijg ik daar geen problemen met de deurwaarders.Ook gaat mijn ene contract via AFAB geldservice.Kan iemand mij een oplossing geven aub.Mijn e mail adres is [email protected]

Joyce

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Joyce »

Ik heb nooit iemand dood gewenst, maar diep in mijn hart hoop ik dat
ze dood gaan. Ik doe nooit meer zaken met aegon/dexia en raad iedereeen in de familie af om nooit een produkt te kopen of zijn of haar geld te sparen bij ze. Kort geleden kreeg post van Mazda met reclame over eagon spaarprodukten. Ik zal Mazda ook een brief
schrijven en vragen mij nooit meer zulke mailing te sturen.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Gelukkig kunnen rechtspersonen niet doodgaan, dus als je ze dood wenst is dat niet zo ernstig. Je wenst ze immers iets toe wat hen niet kan overkomen.

Gast

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Gast »

Een goed antwoord. Verwensingen daar doen we niet aan.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Dubio »

Neen, maar ze kunnen wel failliet gaan, en dan zie je helemaal niks van je centen terug. En dan zijn de Belgische kindjes natuurlijk de eerste schuldeisers.
Dus hoop maar niet dat ze failliet gaan.

Weet iemand nog het antwoord op mijn vraag hierboven?

Gr. Dubio

Gast

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Gast »

De teller gaat niet terug. Dus gaat U door naar de volgende ronde.

De vraag luidt: "Waarom hebben eegaleasers meer rechten, dan ongehuwden"

Motiveer uw antwoord.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Dubio »

Daar ben ik het dan ook niet mee eens. Ik denk dat het artikel bedoeld is om de koop van een zaak op afbetaling dat b.v. helemaal niet in de huishouding van de gehuwden past, volgens een van de twee nl. degene die niet getekend heeft, terug te draaien. En ik denk ook dat als dat niet snel gebeurt b.v. een wasmachine pas na twee jaar terugbrengen met als argument dat eega de ovk. vernietigd heeft de rechter zegt dat je op de restwaarde na nog alles moet betalen.

Bedankt nog voor het antwoord op mijn vraag. Er zijn dus minder berichtjes dan de teller aangeeft.

Volgende vraag: hoeveel berichten zijn er dan?

Gast

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Gast »

Wat LL betreft 49.318 trek daar nou eens 20% van af en je hebt het reële bedrag. Denk jij dat die eegaleasers dan gaan winnen.

a. juist
b. weet niet
c. denk het niet.

Gast

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Gast »

bedrag=aantal sorry.

Gast

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Gast »

Goh, Dubio. Wat kan jij akelig doorzeuren over dat eega gebeuren.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Dubio »

Ik denk antwoord c.

Voorbeeld: er zijn vast wel schrijnende eega-gevallen, maar je hebt juist ook tweeverdienende eega's zonder kinderen die zo'n contract afsloten om b.v. een reis te maken c.q. aanbetaling huis. Die zullen het kunnen en daarom denk ik moeten betalen.

Gast

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben het best eens met de stelling van Dubio over die wasmachine en zo.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Dubio »

Gelukkig, een medestander.

Gast

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Gast »

Precies 2 verdieners moeten anders aangepakt worden, dan b.v. een kostwinner met een aantal kinderen. Ik denk dat dit ook eerlijker is naar de ongetrouwden toe. Mocht Sara met artikel ..... gelijk hebben, dan denk ik, dat Meneer Zalm heel snel de wet zal aanpassen.

Gast

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij heeft Meneer Zalm daarom ook de commissie Oosting in het leven geroepen.

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

IK HOUD WEL VAN EEN GOED GESPREK. :D

Gast

Re: Nog 727 reacties......

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ook Ron stopt Dubio misschien eens een keer met dat gezeur over EL :D :wink:

John

Gesloten