LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog jaren van onzekerheid !

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Antonio
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 jun 2004 22:53

Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Antonio »

Na het nieuws van gisteren is het dus eigenlijk een feit dat het nog jaren worden van onzekerheid of we winnen of niet.Ik weet bij god niet af ik dit geduld nog kan opbrengen.Om eerlijk te zeggen is het me nu al teveel !!!!! :x :oops: :cry: :evil: :(

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Dank voor deze opbeurende woorden! Wordt vast een geweldige topic :roll: :!:

C. Lindeboom
Berichten: 93
Lid geworden op: 29 mar 2004 15:57

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door C. Lindeboom »

Ja mij ook wat jammer dat er geen oplossing is gevonden door meneer Oosting die onzekerheid knaagt zo aan je. En het gaat jaren duren tegen die tijd dat er een oplossing komt, zijn we dement en weten we niet meer wat we met het geld moeten doen, dan gaat het zeker allemaal naar de staat.

Meneer Zalm dat dit allemaal zo maar kan in ons mooie landje.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ik zei het al, wordt vast een geweldige topic :roll: :!: Wat hebben we er aan beste mensen, om ons in een diep gat te laten storten en elkaar daarin te bevestigen. Houd moed houd moed :!: Komt tijd komt (hoge) raad.
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 18 jun 2004 17:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Janny »

En dat is nou precies, de zwakke plek waar Dexia de aanval uitdeeld.
Hoe minder tijd wij, door welke omstandigheden ook hebben, hoe meer Dexia daar de kans maakt om te incasseren.
Dexia is immers geen mens die voelen kan.!
Hoemeer wij in paniek en de problemen komen, geestelijk of financieël ,
Hoemeer Dexia daar garen bij spint.
DUS Blijf kalm. Hou voor ogen, dat Dexia ook niet eindeloos iemand kan benadelen. Het recht, hoe krom soms ook gebracht, Zal zegevieren.

Janny

C. Lindeboom
Berichten: 93
Lid geworden op: 29 mar 2004 15:57

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door C. Lindeboom »

Het keukenrecht misschien ik kreeg dit net binnen van de Tros
Laatste nieuws Legio Lease en nieuwe Radar dossiers!
• Bemiddeling aandelenlease mislukt

De Commissie Geschillen Aandelenlease heeft na negen maanden aangegeven niet tot een compromis te kunnen komen tussen de gedupeerden en de geldverstrekkers. De Consumentenbond is verbijsterd. Lees het laatste nieuws in het Dossier Legio Lease!
Het is een ramp die niet meer is te overzien het is verschrikkelijk dat het mislukt is. En meneer Bruneel maar lachen maar we nemen het niet.

Antonio
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 jun 2004 22:53

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Antonio »

Ja, net wat je zegt.Dat dit allemaal kan in ons land.
Ik moet zeggen dat ik hier psychisch helemaal aan onder door ga en
dit me allemaal teveel word.Alleen al het idee hoeveel geld ik eigenlijk door de WC gespoeld heb en dit meer kan worden als ik de restschuld ook nog moet betalen.Voor dit geld had ik een hoop dingen kunnen doen.Ik zal maar niet zeggen wat dit allemaal is, anders krijg ik een hartverlamming.Misschien klinkt dit extreem, maar ik fantaseer voortdurend om mijn tussenpersoon die mij dit contract heeft aangesmeerd een bloederig bezoekje te brengen en dan bedoel ik ook zeer bloederig.Het is werkelijk ongelofelijk hoe een handtekening mijn leven zo erg verneukt heeft.Een ding staat zo vast als een huis en dat is als het mezelf echt te veel word en er een einde aan maak dat ik zeker een aantal medewerkers van de Aegon meeneem !!!!! :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ik zei het al, een dijk van een topic :!: Naai jezelf niet op en anderen ook niet, die zien zich bevestigd samen met jou de meest vreselijke acties te ondernemen.
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 18 jun 2004 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.

C. Lindeboom
Berichten: 93
Lid geworden op: 29 mar 2004 15:57

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door C. Lindeboom »

Ik wilde vanmiddag al van een flat afspringen het water staat me tot aan de lippen. Maar als het moet betaal ik mijn restschuld af van het statiegeld op de limonadeflessen ik drink wel 2 flessen per week.

De boom kunnen ze in, verrek een boom is ook een idee nog gezien in de krant vanmorgen een mevrouw met een dik touw.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Kijk daar heb je het al, het leed is niet meer te overzien :roll: :shock: :!:

C. Lindeboom
Berichten: 93
Lid geworden op: 29 mar 2004 15:57

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door C. Lindeboom »

Voor Antonio is het helemaal erg die is ook nog eens belazerd met een rekeningnummer. Vreselijk hoor.

Antonio
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 jun 2004 22:53

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Antonio »

Je hoeft dus niet vreemd op te kijken als je een compositiefoto van mezelf gaat zien in "opsporing verzocht" :cry:

C. Lindeboom
Berichten: 93
Lid geworden op: 29 mar 2004 15:57

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door C. Lindeboom »

Misschien ook wel bij vermist. Oosting zal er ook wel tussenuit knijpen.

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Bekkum »

En Zalm mag ook wel oppassen!!!!!!!!!!!!!!!!.
Op wie kan je nog vertrouwen?
Er moet een einde komen aan deze ellende!!!!!!!!!!!!

Mensen hou je hoofd koel en trek ten strijde.

Kom op voor je recht!!!!!!!!!!!

We laten ons niet kisten!!!!!!!!!!

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door sannie »

ja kom op mensen,we laten ons niet kisten,dat zou dexia maar al te graag zien dat we gaan toegeven,maar mooi niet,ze krijgen geen euro meer van ons!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Antonio
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 jun 2004 22:53

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Antonio »

Sannie een goed idee, maar wat als de incasso inmiddels de deurwaarders de opdracht gegeven hebben je huis leeg te halen?
Tja, wat moet je dan :?:

DREAM
Berichten: 70
Lid geworden op: 26 feb 2004 15:05

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door DREAM »

Verkoop alles op papier aan iemand anders en huur het terug.

De huur per bank betalen en contant laten terugbetalen aan jezelf.

Gehuurd huisraad kunnen ze geen beslag op leggen.

Wel nu doen. Niet wachten tot de deurwaarder komt.

Heb ikzelf ook gedaan.

Antonio
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 jun 2004 22:53

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Antonio »

Ik snap er werkelijk geen reet meer van. :x
1. Ten eerste is er in mijn geval de verkeerde informatie door gegeven door deze tussenpersoon.Hij heeft mij vermeld dat mijn inleg onaangetast blijft en hier niks mee kan gebeuren, maar dat dit alleen maar hoger kan worden.Volgens hem spaarde ik dit op en was er geen noodzaak verstand van beleggen te hebben.Overigens heeft hij mij ook niks vermeld over een restschuld die er over kan blijven na ontbinding van het contract.Hij heeft mij ook duidelijk vermeld dat ik de inleg kon opnemen wanneer ik dat maar wilde.Hij heeft mij niks vermeld dat het er van geleend geld aandelen gekocht werden, laat staan er eigenlijk een lening werd afgesloten.2. Er is overduidelijke sprake dat de colportagewet is overtreden, omdat hij ons de contracten in de stad liet ondertekenen en ik niks meekreeg.3. Er is geen clienten/risicoprofiel van mij gemaakt, terwijl dit verplicht is sinds 1999.4. Er is niet aan mij gevraagd wat mijn inkomen was destijds.5. Ik moet ook het contract van mijn ex vriendin betalen, omdat mijn banknummer op haar contract vermeld staat, terwijl ik nooit voor akkoord heb getekend.6. Ik heb de contracten en brochures weken later thuis gestuurd gekregen, nadat ik deze al ondertekend had, zodoende kon ik toen pas zien dat het een grote leugen was die deze tussenpersoon mij heeft aangesproken.

Volgens mij is het toch overduidelijk dat de Aegon hier zwaar verkeerd zit :?:

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Hollander »

Verkoop alles op papier aan iemand anders
Kost je meteen 6% overdrachtsbelasting. Slecht idee dus. Dan kun je nog beter je huis tot aan de nok toe met (hypotheek)schuld volplempen (door bijvoorbeeld van familie te lenen), en dit geld contant "zoekmaken".

J. Michielsen
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 jun 2004 18:54

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door J. Michielsen »

Mijn vader had destijds ook zo'n soort constructie hoe het precies zat weet ik niet maar wij de kinderen hebben allebei een eigen etage nu.

Laat alles wel op papier zetten als je zo iets doet.

Gesloten