Op dit forum is al vaak het ondertekenen van contracten door echtgenoot (partner) aan de orde geweest.
Toen ik mijn contract, dat ik naderhand opgestuurd kreeg, weer eens ging bekijken, viel mij op dat de vertegenwoordiger van Spaar Select niet getekend had met zijn naam, maar met een nummer. Durft men geen open kaart te spelen, heeft men iets te verbergen?
Is te achterhalen wie dit is geweest en kan men Spaar Select verplichten deze naam door te geven?
met vr. groet,
ener.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ondertekening contract.
-
Maarten
Re: Ondertekening contract.
Ener,
Dat nummer is ongetwijfeld het tussenpersoonnummer van Spaarselect bij Legio of Labouchere. Meer is niet nodig want Spaarselect als organisatie is formeel uw adviseur maar niet partij van de lease-overeenkomst.
De vertegenwoordiger, zoals u het zo mooi en terecht omschrijft, is/was gewoon in loondienst bij Spaarselect. Hij is niet aansprakelijk te stellen (althans niet financieel).
groet Maarten
Dat nummer is ongetwijfeld het tussenpersoonnummer van Spaarselect bij Legio of Labouchere. Meer is niet nodig want Spaarselect als organisatie is formeel uw adviseur maar niet partij van de lease-overeenkomst.
De vertegenwoordiger, zoals u het zo mooi en terecht omschrijft, is/was gewoon in loondienst bij Spaarselect. Hij is niet aansprakelijk te stellen (althans niet financieel).
groet Maarten
-
mila
Re: Ondertekening contract.
Mijn SprtinPlan overeenkomst is niet door mij ondertekent, er staat alleen een standaard handtekening van Spaarbeleg. Ik vraag me af of dit rechtsgeldig is????
Voor zover ik weet hoort elke contract in tweevout opgesteld te zijn en door beiden partijen ondertekent te zijn.
Kan iemand hierover wat vertellen?
Voor zover ik weet hoort elke contract in tweevout opgesteld te zijn en door beiden partijen ondertekent te zijn.
Kan iemand hierover wat vertellen?