LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ONTSLAGEN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
elende
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:47

ONTSLAGEN

Ongelezen bericht door elende »

Beste mensen,

Hier een bericht dat enerzijds bedroevend is en anderzijds een bewijs levert, wat gedupeerden e.a. al een poosje beweren. Mij is namelijk ter ore gekomen dat Dexia voornemens is om een aantal van haar medewerkers te ontslaan.

Hieruit concludeer ik dat Dexia met haar stugge beleid, niet alleen de gedupeeren pakt, maar ook (onschudige) medewerkers, die door dit achterlijke beleid mogen bloeden en boeten als zij dadelijk werkloos rond lopen.
Maar tevens wordt hier het bewijs geleverd, dat Dexia inmiddels geen enkel produkt meer verkoopt of kan verkopen en dus ook (FLINK IN HAAR PORTEMONNEE) wordt gepakt.

Ook als zij zal trachten onder een andere naam verder te willen opereren, dan ook zal dit als een "lopend vuurtje" de ronde doen met als gevolg, weer een financiele strop voor Dexia.

Als DEXIA nu slim is en zij wil toch weer de markt veroveren in NEDERLAND, dan zal zij haar draconische maatregelen jegens de gedupeerden (clienten ?????) toch drastisch moeten wijzigen cq tegemoet komen.

Reeds eerder is door diverse gedupeerden (waaronder ikzelf) het idee geopperd om een soort protest signaal te leveren door dit te plaatsen in landelijke dagbladen. Wellicht dat er meerder gedupeerden zijn, die inmiddels groepjes hebben gevormd die dan gezamenlijk (met andere groepjes) zo,n soort protest aktie financieren.

Misschien zijn er onder ons mensen die een dergelijk lay-out kunnen maken cq schrijven, zodanig dat dit nog meer onder de aandacht van het publiek komt. Op deze wijze wordt er nogmaals een extra schepje gedaan op het negatieve image welke DEXIA thans mag ervaren en waardoor zij nog meer en ook steeds weer impopulaire maatregelen mag en moet nemen.

Want wie een "kuil graaft voor een ander" valt er vaak zelf in !!!!!!
:twisted: :twisted: :twisted: :oops: :oops: :oops: :idea:
Groet,

El

Susanne_25
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 nov 2003 13:31

Re: ONTSLAGEN

Ongelezen bericht door Susanne_25 »

Net of zij de enigen zijn die zijn ontslagen dit jaar door reorganisatie...NEE DUS!...zij verdienen het!

moen
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 okt 2003 10:59

Re: ONTSLAGEN

Ongelezen bericht door moen »

ik hoop dat de volgende mensen ontslagen zijn zonder enige handdruk,dan kunnen ze eindelijk beseffen wat ze met hun mede mens gedaan hebben.
arno wellens,zolrie,nowsie,dong,sillekens en beste mensen als jullie baas legio of dexia jullie niets gegeven heeft,neem maar weer even contact met mij zoals jullie gewent waren,te bellen,en schroom niet ook vooral in de late avond uren te bellen zoals altijd.
ik ben wel bereid jullie iets te geven als dank voor jullie ontslag,alleen zul je het tot je laatste dag op deze aarde mij blijven herineren.
verder hoop ik dat de gene die jullie ww ambtenaar is ook een paar lease contracten heeft........

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: ONTSLAGEN

Ongelezen bericht door Sonja »

Ik denk dat het verstandig had geweest om zelf
weg te gaan.
Het is nu denk ik al te laat.

Maar een ontslag brief aan jebaas met reden
waarom je zelf ontslag neemt kan nu nog misschien....

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: ONTSLAGEN

Ongelezen bericht door JH »

Ik kan er niet echt mee zitten dat dexiamedewerkers worden ontslagen ! Het is alleen jammer dat zij nu uit dezelfde ruif van het UWV-GAK moeten vreten, waar zij ergens geen enkel recht op hebben.
Hopelijk hebben zij in elk geval wel financiele verplichtingen zoals hypotheek zodat zij genoodzaakt zijn om ook hun woning gedwongen te moeten verkopen !
Geen greintje medelijden heb ik met dit uitschot, sorry !
Een tip voor de ex dexia medewerkers, plaats nooit de naam dexia op je cv want je komt niet meer aan de bak !

Gesloten