Pjotr,
Waar is je vechtersmentaliteit gebleven!
Je bent eegaleaser, bel mevr de Groot en laat haar er een bevoegdheids incident van maken.
Dan komt het voor de kantonrechter.
Jij hebt een sterke zaak!
Lees mijn mailtjes aan je nog een keer en ga ervoor.
Wat is je inleg en hoe groot is de vordering van dexia.
Dit ben je dus kwijt als je betaalt.
Je bent al zo sterk geweest om de dreigementen van dexia en het incassobureau te weerstaan.
Blijf sterk en bel!
Sterkte en groeten,
Piet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ook gedagvaard
Re: ook gedagvaard
Piet,
Ik zal haar bellen en daarna mijn beslissing nemen.
Maar ik nijg nog steeds naar betalen onder protest om van het gezeik af te zijn.
P.
Ik zal haar bellen en daarna mijn beslissing nemen.
Maar ik nijg nog steeds naar betalen onder protest om van het gezeik af te zijn.
P.
Heb inmiddels contact gehad met de advocaat.
Wil ook eerst geld zien. 2000 euro voorschot ex kantoorkosten 6% en ex btw. uurtarief 150 euro per uur. Het enige waar die op uit zijn is zo snel mogelijk rijk worden. Ga nu toch echt denken aan betalen onder protest. Heeft iemand ervaring met betalen in zo'n ver gevorderd stadium.
Kun je trouwens wel zonder advocaat uitstel vragen van een rechtszaak??
Wil ook eerst geld zien. 2000 euro voorschot ex kantoorkosten 6% en ex btw. uurtarief 150 euro per uur. Het enige waar die op uit zijn is zo snel mogelijk rijk worden. Ga nu toch echt denken aan betalen onder protest. Heeft iemand ervaring met betalen in zo'n ver gevorderd stadium.
kan jij je niet aanluiten bij een groep
welke advocaat is dat die je hebt benaderd
welke advocaat is dat die je hebt benaderd
dat vraag ik niet. Kan iemand mij een antwoord geven op de gestelde vraag??
Betaal dan het gaat om een relatief klein bedrag toch ? Ja hoor natuurlijk kan dat uitstel vragen, zonder advocaat.Ga nu toch echt denken aan betalen onder protest. Heeft iemand ervaring met betalen in zo'n ver gevorderd stadium.