LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook mij contact llop af. Wat te doen????????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
bully7

Ook mij contact llop af. Wat te doen????????

Ongelezen bericht door bully7 »

Hallo. Mijn contact loopt in November af en ik kreeg nu een brief van dexia dat ik moet betalen. Ik ben niet op het Dexia aanbod in gegaan destijds. Ik moet nu binnen 10 dagen reageren wat ik van pland ben (de 3 keuzes) . Wat nu het beste te doen. Als ik betaal dan moet dat onder protest (ben aan gesloten bij stichting Legioverlies)?? Of kan ik ook wijgeren te betalen en zo ja...wat gebeurt er dan? Kan iemand me helpen, want dit forum is echt een wirwar van adviezen.
Het gaat overigens over een winst vedriedubblaar. leifst betaal ik natuurlijk niet. Hoelang duurt het dan dat ze moeilijk gaan doen? Hopelijk krijg ik reacties op mijn vragen.

Alsvast bedankt. :evil: :evil:

Gast

Re: Ook mij contact llop af. Wat te doen????????

Ongelezen bericht door Gast »

Bij zoeken b.v. verlengen intikken even de topics lezen eenkeuze maken en je weet meer.

willem

Re: Ook mij contact llop af. Wat te doen????????

Ongelezen bericht door willem »

Ikzelf schrijf een aangetekende brief, dat ik weiger te betalen en eerst de rechtzaak leaseverlies contra dexia af wil wachten.
Ze zullen daar geen genoegen meenemen, maar dat zien we dan.
Ik ben bang, dat wanneer je onder protest betaalt je kunt fluiten naar je centen indien over 6 of 7 jaar de rechtzaak gewonnen wordt.

Wil

Gesloten