LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Op verzoek van Berntz Eman
Op verzoek van Berntz Eman
Geplaatst op 25 Apr 2004 17:36 door Bernts Eman
--------------------------------------------------------------------------------
Zoals ik onder een ander item al heb aangegeven: natuurlijk wilde ik ze posting onder Legio zetten. Dat is dus jammerlijk mislukt. Hoe krijg ik het bericht en de poll naar de goede plaats?
Wie het weet mag het zeggen! Misschien Justiceman wel, want die heeft toch voor alle problemen een brief klaarliggen? Alleen vertik ik het om daar € 34.95 voor te gaan betalen.
zie ook : http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=16407
--------------------------------------------------------------------------------
Zoals ik onder een ander item al heb aangegeven: natuurlijk wilde ik ze posting onder Legio zetten. Dat is dus jammerlijk mislukt. Hoe krijg ik het bericht en de poll naar de goede plaats?
Wie het weet mag het zeggen! Misschien Justiceman wel, want die heeft toch voor alle problemen een brief klaarliggen? Alleen vertik ik het om daar € 34.95 voor te gaan betalen.
zie ook : http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=16407
Laatst gewijzigd door JH op 25 apr 2004 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Op verzoek van Berntz Eman
Je kunt ook vragen aan TROS Radar om deze poll te sluiten en op de juiste plaats een nieuwe aan te maken….
m.v.g. justice man
m.v.g. justice man
De contributie aan de beide stichtingen vind ik tot nu toe het geld waard, pas als ik aan het einde van de rit geen cent terug heb ontvangen, dan zijn die 50 euro of iets van die strekking in de zoveelste bodemloze put verdwenen, echter ik heb het volste vertrouwen dat ik nog wel wat van mijn centen terug zie, het duurt alleen een beetje lang that's all.
-
...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 06:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Berntz, geen dank al had ik je naam niet zo moeten vermelden maar met de link van je vorige topic moet het zo ook lukken. Een volgende keer lukt het jou ook wel
Het inschrijfgeld voor leaseverlies/eegalease is overigens niets teveel. Zeker in vergelijking tot hetgeen Wobbe vraagt voor het opstellen van een brief waarop dexia met een standaard antwoord reageert.
Uiteindelijk zal een ieder zelf het geld moeten terugvorderen en dat kan alleen wanneer er uiteindelijk een positieve uitspraak is. Tot die tijd is het gewoon geduld hebben, en heb je dat niet, dan zul je zelf een advocaat moeten inschakelen.
ps. de rekening krijg je nog wel
Het inschrijfgeld voor leaseverlies/eegalease is overigens niets teveel. Zeker in vergelijking tot hetgeen Wobbe vraagt voor het opstellen van een brief waarop dexia met een standaard antwoord reageert.
Uiteindelijk zal een ieder zelf het geld moeten terugvorderen en dat kan alleen wanneer er uiteindelijk een positieve uitspraak is. Tot die tijd is het gewoon geduld hebben, en heb je dat niet, dan zul je zelf een advocaat moeten inschakelen.
ps. de rekening krijg je nog wel
-
...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 06:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Geplaatst op 25 Apr 2004 21:41 door Mo
Over de opgezette belangenverenigingen kan ik vrij kort zijn.
Een goede belangenvereniging IS opgezet door een advocaat.
Worden ze eveneesn opgezet door mensen die het wel allemaal goed menen te doen onder het mom van juridische hulp, kom je maar al te vaak tegen dat er inderdaad mensen met de kas vandoor gaat.
Vaak zijn het gerenomeerde advocaten of notarissen die als het benodigd is en belangenvereniging opzetten.
Men kan veel advocaten doorvoor kosteloos benaderen en vragen of zij dit willen doen.
Nog beter, vraag het bij de Orde van advocaten na of er al een advocaat is die een betreffende belangenvereniging heeft opgezet voor een bepaalde zaak.
Ik heb zo naar de site van www.schadeloosstelling gekeken. Zonder beledigend te willen zijn komt dit niet echt professioneel over. Misschien zit er helemaal geen kwade bedoeling achter, dat behoeft ook helemaal niet.
Maar nogmaals mensen het gaat om juridische belangen van mensen die niet voor niets in deze problemen zijn en niets aan goedwillendheid hebben maar aan daadwerkelijke juridische hulp.
Mo
Leaseverlies is inderdaad een stichting die is opgezet door een advocaat.
(sorry Mo, dat ik je teksten kopieer, maar deze informatie is toch wel interessant genoeg)
-
Beste JH,
SLV en EL is een voortvloeisel vanuit de Consumentenbond en VEB daar hoef je niet aan te twijfelen juridisch gezien.
Het gaat meer om duistere instellingen c.q. personen die hun diensten aanbieden, weet met wie je in zee gaat.
Bedankt en succes iedereen.
Marloes.
SLV en EL is een voortvloeisel vanuit de Consumentenbond en VEB daar hoef je niet aan te twijfelen juridisch gezien.
Het gaat meer om duistere instellingen c.q. personen die hun diensten aanbieden, weet met wie je in zee gaat.
Bedankt en succes iedereen.
Marloes.
Ik twijfel er ook niet aan, integendeel. En dat de website niet actueel genoeg is volgens sommigen so what. Zelfs bij de overheid duurt het maanden voor een website actueel is.
Het feit dat het rustig is bij SLV wil niet zeggen dat ze niets doen. Het is soms beter om stil te zijn dan meteen aan de grote klok te hangen.
Het feit dat het rustig is bij SLV wil niet zeggen dat ze niets doen. Het is soms beter om stil te zijn dan meteen aan de grote klok te hangen.