LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Is het niet eens tijd dat er zo'n website komt over het Dexiadebacle

ja
35
78%
nee
10
22%
 
Totaal aantal stemmen: 45

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door pallu »

OPGEHEVEN OPGEHEVEN OPGEHEVEN OPGEHEVEN OPGEHEVEN

ZIE EERSTE BERICHT OP DEZE TOPIC BOVENAAN

Mieke D.
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 nov 2003 16:50

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door Mieke D. »

Wat ontzettend jammer, Pallu, ik ben er helemaal door van slag.
Jouw site was toch anders, uitgebreider, vol brieven, vol informatie over de rechtszaken en zo..

Misschien is het voor jou vervelend geweest, die overlap van gegevens.
Ik vond het juist prettig, een paar van die sites waar je van alles kon vinden.

Ik zal jouw site heel erg missen (kan je er misschien, misschien nog niet een nachtje over slapen?....)

En je gaat toch niet weg van het forum?

Groeten,

Mieke

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door pallu »

Beste Mieke.

ik waardeer je opmerking maar je zal zien dat Sa het zal presteren om alles wat ik op de site had geplaatst zal gaan kopiëren daar was hij volgens mij al druk mee bezig en daar had ik dus geen zin, hij vond blijkbaar dat hij het allemaal mooier en beter kon en daar ging het bij mij niet om ook ik zou het nog mooier en beter kunnen maar ja de info en de eenvoud vond ik het belangrijkst.
en natuuurlijk blijf ik het forum volgen ook ik ben blij met alle reacties hier op het forum

pallu

Mieke D.
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 nov 2003 16:50

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door Mieke D. »

Beste Pallu,

Kan je Sa niet even mailen en afspreken, hoe je de zaken het beste kunt regelen/verdelen.
Sa heeft je vast niet bewust willen kwetsen en jullie zijn beiden waardevol voor het forum.

Ik heb zijn site al een tijdje niet bezocht -de jouwe ook niet trouwens- maar ik zou het dood- en doodzonde vinden, als jullie er samen niet een oplossing voor zouden kunnen vinden.

Alsjeblieft, Pallu.... :cry:

Liefs,

Mieke

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door pallu »

Neen dat heeft geen zin en ik voel mij niet gekwetst alleen heeft het geen zin om alles dubbel te doen, het kost tenslotte ook veel tijd
en als anderen denken dat zij het allemaal nog eens over moeten doen mij best.
Hij is trouwens al verwijderd.

gr

Gast

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Pallu,
Ik begrijp eigenlijk niet waar jij Sa nu van beschuldigd. De site van Sa heb ik nog eens bekeken en ik kan eigenlijk niets ontdekken wat van jouw site afkomstig zou zijn.
Wel heb ik eerder ontdekt dat jij nogal wat zaken van de home page van dhr. Blok hebt overgenomen. Van een betrouwbare bron heb ik vernomen dat je dat zonder toestemming van dhr. Blok gedaan heeft en ook hem hiervan niet op de hoogte hebt gebracht.
Ook heb ik vernomen dat de conceptbrieven, die Sara Etty heeft gemaakt en met toestemming van Sara op de site van dhr. Blok waren gezet, jij blijkbaar zonder toestemming van dhr Blok en Sara, op jouw site had geplaatst en dat Sara jou daarover heeft aangesproken. Daarna zijn deze brieven door jou weer van je site verwijderd.

Dus wat jij Sa nu verwijt, begrijp ik eigenlijk niet.

Gast

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door Gast »

het gaat hier niet om wat ervan af is gehaald het gaat erom dat de items e.d blijkbaar gedubbeld worden en dat vind pallu niet nodig.

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door Annet »

Mijn hemel, waar zijn we mee bezig? Dit soort initiatieven kun je toch alleen maar toejuichen? Iemand die meedenkt, een site opbouwt, wat stukjes kopieert om een goed overzicht te krijgen. Alles op een rij.
En dat bepaalde dingen gekopieerd en geplakt zijn, so what? Beter drie keer geplaatst dan één keer gemist. En bovendien, zitten er auteursrechten op ofzo?
Doe niet zo kinderachtig allemaal, we willen hier maar één ding en dat is Dexia de nek omdraaien. En of we dat nu met behulp van 3 of 10 of 1 website doen maakt geen donder uit. Alle nieuws is welkom.

Annet

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door pallu »

Goed gesproken Annet

maar reactie zoals van Geplaatst op 21 Jan 2004 19:29 door Gast
die zich trouwens nog verschuild door zijn naam niet te noemen
en blijkbaar meer insider is dan wij denken hebben mij ook doen besluiten ermee te stoppen.
en laat deze topic nu maar naar onderen verdwijnen

gaarne geen reacties meer

jaap

Gast

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Van een betrouwbare bron heb ik vernomen dat je dat zonder toestemming van dhr. Blok gedaan heeft en ook hem hiervan niet op de hoogte hebt gebracht.
Pallu die gast is Toos want die had ook betrouwbare bron vernomen, dat Captain America een eigen rechrchebureau heeft.

Niets van aantrekken. Ze spoort niet.

Jan-Willem
Berichten: 105
Lid geworden op: 03 jul 2003 15:14

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Als je iets anoniem post en je beschuldigt iemand dan spoor je zelf niet. Laf welnee.... :twisted:

J-W

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door aert0001 »

Jongens, toch, is het nu echt nodig om onder elkaar stampij te maken, kunnen we ons niet bezig houden met HOOFDZAKEN i.p.v. dit onderlinge gekibbel, verdorie Jaap, dat een vent van jou kaliber zich hieraan ergert.

Jaap je onderschat de importantie van je site voor alle gedupeerden,
en wat meer is, door dit te doen kleineer je jezelf.
Kom a.u.b. tot jezelf.

Ton

Gast

Re: OPGEHEVEN OPGEHEVEN www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Goed gedaan hoor Pallu voor niets werken en nog kritiek krijgen ook.

Gesloten