LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opkomst teleurstellend laag!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Karel

Opkomst teleurstellend laag!

Ongelezen bericht door Karel »

Welgeteld zijn er maar 75 mensen naar de demonstratie gekomen. Hieruit blijkt gewoon dat het niet leeft onder de gedupeerden. Pay-back en SLV hebben hierbij gewoon gefaald!

Jan-Willem

Re: Opkomst teleurstellend laag!

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Dat zijn er idd niet veel.

J-W

Dennis Esser uit Zeist

Ongelezen bericht door Dennis Esser uit Zeist »

Pay back en SLV hebben niet gefaald. De rest durven niet voor hun rechten op te komen ze schamen zich voor de buitenwereld. Nee pay-back heeft goed werk geleverd. Heb je het debat van vanavond nog gevolgd op internet ?

Dennis Esser uit Zeist.

Johan

Ongelezen bericht door Johan »

Misschien heeft iedereen last beetje demonstratie moeheid. Elke keer op een doordeweeksedag lukt mij ook niet altijd.

Tamara

Ongelezen bericht door Tamara »

Hoi,
Tja, jammer, maar er werd op rtl 5 wel aandacht aan besteed en het zag er goed uit. Ook een stukje over spaarbeleg, dat aegon voor de rechter is gesleept. Idd, jammer ook dat ik er niet bij was. Aan de andere kant is het nieuws van Maxima overheersender vandaag, ook dat is weer jammer voor ons, maar toch, het zag er goed uit op tv.
gr, Tamara

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Hallo,

Ik vind niet dat er iemand heeft gefaald. Ik was weliswaar buiten mijn schuld iets te laat, maar ik neem mijn petje af voor de organisatie. Naar mijn idee is het geheel duidelijk overgekomen. Op TV West was een kort item te zien. Persoonlijk heb ik het gevoel dat het de goede kant op gaat. Mij hebben de gebeurtenissen van vandaag mij gesterkt om geen cent meer over te maken richting bruneel. Nogmaals Payback, bedankt voor jullie inzet en ik sta in ieder geval achter jullie (en ik hoop de volgende keer op tijd!!!)

Dennis

learner

Ongelezen bericht door learner »

PAYBACK gefaald…? INTEGENDEEL…

Vreemd, ik heb zelf rond de 120 mensen geteld tijdens de “stoet” en op het plein.

Gedurende het zeer verhelderende debat in de tweede kamer werden wij vertegenwoordigd door rond de 80 mensen… Hierbij werden wij weer gadegeslagen door steeds bleker wordende toeschouwers die nog net achter ons konden plaatsnemen.

Bovendien was deze dag inhoudelijk GROOTS…

Dit dankzij de zorgvuldige voorbereidingen en het doorzettingsvermogen van het Payback team.

Ben nu een beetje uitgeput, dus ik kom hierop later nog terug…

Groeten, learner…

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Mijn complimenten aan Pay-Back en alle demonstranten!

We boeken resultaat, jaja...!

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Een goede dag gisteren.
In ieder geval is nu de problematiek ook politiek uit de anonimiteit en is er gisteravond 2uur uitgebreid over gesproken en nagedacht.
Gisteren persoonlijk geteld, 102 demonstranten.
s"avonds in de hoor zaal Zo,n 80 mensen, waaronder 3 journalisten, 2 heren van de DSI en 3 mensen van Dexia.
gesproken met vertegenwoordigers van SP, Groen Links, D66,
Partij van de arbied en het CDA.
Heb het idee dat deze vertegenwoordigers zich voor ons inzetten Volgende week woendag is er weer een vergadering.
waarbij meer concrete maatregelen genomen worden om de sociale en maatschappelijke onrust die Dexia veroorzakt in te dammen.
Pay- Back petje af, top georganisseerd.

Dennis Esser uit Zeist

Ongelezen bericht door Dennis Esser uit Zeist »

Er blijkt iemand die te min is voor zich zelf uit te komen zich voor mij uit te geven. Reageer dus niet op zijn uitspraak.

Sorry voor het misverstand.

Dennis Esser uit Zeist.

René

Ongelezen bericht door René »

Pay-Back bedankt voor jullie inzet.
Gerechtigheid zal zegevieren.

PLUKKER

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Kom op jongens, niet zo teleurgesteld: er zit een duidelijk stijgende lijn in! In Amsterdam 70, nu al 120 mensen! Als dat zo doorgaat, dan staat er nog wat te wachten...

PLUKKER - relativeert echt alles

Luc 2

Ongelezen bericht door Luc 2 »

organisatie pay back bedankt!
namens mij en ongetwijfeld vele vele anderen die om wat voor redenen niet aanwezig waren.
mvg Luc2

een vertwijfelde gedupeer

Ongelezen bericht door een vertwijfelde gedupeer »

Ik voelde me sterk dankzij de forums en pay-back maar nu ik zag dat er maar een paar mensen op de been waren in Den Haag heb ik mij teruggetrokken uit de stoet. Ik dacht dat er zoveel gedupeerde mensen in Nederland waren!
Ik weet niet hoe ik dit nu verder aan moet pakken....schikken en je verlies voor lief nemen of niet schikken en de kans lopen dat deze onzin nog 10 jaar door blijft lopen.

Het is natuurlijk zo dat als DEXIA ´´failliet`` gaat dat we allemaal naar ons geld kunnen fluiten en daar ben ik heel bang voor als we misschien over een jaar of 10 ons gelijk gaan krijgen. Ik ben nu 32 en heb gewoon geen zin meer in gezeik to mijn 42e.

learner

Ongelezen bericht door learner »

Beste vertwijfelde,

Dat de situatie en de manier waarop de banken ons behandelen bedroevend en beneden alle peil is mag duidelijk zijn...

Maar er is woensdag zeer veel meer bereikt dan menigeen durfde dromen...

Dit heb je jammergenoeg gemist door je terug te trekken.

Had maar, hoe kort dan ook, met iemand gepraat...

De toch niet zo weinig mensen die je zag vormen de top van de ijsberg... (het gaat niet om de grootheid van de groep, maar om de grootsheid. m.a.w. de kwaliteit! en die was opperbest...)

Had maar gebleven...

Dan had je je, zekers te weten, een stuk beter gevoeld...

Heus, de kentering is begonnen...

Houd moed,

Groeten, learner...

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

Hoi Learner,

ik wil even mijn waardering voor jou uitspreken hier!! Je komt toch iedere keer maar uit Spanje om ons te steunen bij de demonstraties. Echt hier heb ik waardering voor. Zijn de foto's klaar? Wil je me dan een mailtje doen?? Dan geef ik je mijn andere account wel dan kun je ze daar heen sturen!!
Echt, ik heb waardering voor jou!!

Groetjes Anita

Gesloten