LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Spongebob
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 jul 2004 13:25

Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door Spongebob »

Bij deze een oproep aan anoniem1 om hier in 1 topic zijn verhaal te doen m.b.t. de ins en outs van de aandelenlease constructie.

Graag deze topic vrij houden van chat-achtige uitingen en beledigingen aan elkaars adres.

Het verhaal van anoniem1 lijkt mij tot op heden van belang voor iedereen die gedupeerd is door Dexia, echter op dit moment staan zijn postings verspreid op diverse topics, hetgeen de leesbaarheid niet ten goede komt.

Ik zou willen zeggen, anoniem1 kom maar met je verhaal.

P.S. ik ben zelf geen gedupeerde, maar wel geinteresseerd in de gehele materie.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door HvdB »

Wat heb jij daar mee te maken dan?

Spongebob
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 jul 2004 13:25

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door Spongebob »

Wat heb ik waar mee te maken? Verduidelijk je vraag graag.

Bedoel je soms dat omdat ik geen gedupeerde ben, ik hier niets mag vragen?

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door trudy »

Ja hoor Spongebob, ik vind dat een goed initiatief van je. Ik hoop dat Anoniem1 het wil doen, maar misschien mailt hij het liever dan het op dit forum te zetten, vandaar mijn vraag aan hem om interessante informatie voor ons naar de vereniging Pay-Back te sturen.

vr.gr. trudy

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door Joshua »

anoniem1 keist (zijn) eigen weg en topic
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=20435

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Je ziet wat er geburd, zelfs al vraag je het netjes om niet te gaan lopen chatten. Edoch ik zal aan je oproep gehoor geven, alhoewel ik de meeste informatie al op het forum gezet heb wat ik zelf ben opgestart.

Geef me heel even, dan zal ik een zo uitgebreid mogelijk verslag doen van mijn kennis van zaken.

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Ik heb ongeveer 5 uur zitten typen om een vehaal op het scherm te krijgen. Bij het doorzenden werd ik echter uitgelogd (?) en bij inloggen bleek het hele verhaal weg te zijn. Of iemand wil niet hebben dat ik iets vertel of er is een andere reden. Ik kan even de moed niet opbrengen om helemaal opnieuw te beginnen, maar ik zal me aan mijn belofte houden. Ik zal het echter wel in kleinere gedeeltes sturen, want dit overkomt me maar één keer.

Maarten Banco
Berichten: 202
Lid geworden op: 15 jul 2003 12:31

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door Maarten Banco »

Lange verhalen kun je beter eerst in notepad typen met tussentijds saven. Als je klaar bent pas in het forum zetten door middel van copy/paste.

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Blijkbaar

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door HvdB »

Jaja....5 uur typen. Je hebt er gewoon geen zin in of er klopt niets van je verhaal!

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Wat fijn toch dat er nog positieve mensen bestaan. Zouden jullie zo goed willen zijn om de frustraties (die begrijpelekerwijs aanwezig zijn) op iemand anders willen projecteren?

Hartelijk dank alvast.

Alvorens verder te gaan, zou er iemand van Tros-radar willen vertellen op dit forum hoe zij aan de informatie komen van In-house matching, met alle terminologie die daar aan verbonden is? Gaarne zonder namen te noemen?

Ik refereer aan het bezoek dat ik een kleine drie jaar geleden bij het omroepgebouw heb afgelegd, met betrekking tot het handelen in aandelen. Ik heb een urenlange verklaring bij jullie afgelegd op band en beeld. Door deze informatie was het voor jullie mogelijk om jullie bezwaren t.o.v. het EUR in twijfel te trekken. (Geheel terecht overigens.)

Ik ben absoluut bereid om mijn kennis te delen met jullie. Als er echter op deze manier gereageerd wordt, wens ik jullie heel veel succes met het verdriet en succes met de processen. Ik moet zeggen dat de manier(en) die tot heden toe zijn geprobeerd érg veel vruchten afwerpt. En ja, dat bedoel ik cynisch.

Dit is de zoveelste keer dat er iemand geagiteerd reageert. Moeite met acceptatie misschien?

Tros-radar, laat wat van je horen. Misschien dat er dan wat waarde aan verklaringen wordt gehecht. Zo niet, heel,heel veel succes.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door HvdB »

Dat verhaaltje duurde 5 uur??????????????????????????????????

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door berendjan »

En zo verdwijnt weer een fantasierijke deskundoloog scheldend en tierend door de achterdeur. Anoniem 1 was een excellente deskundoloog geweest om door van Kooten en de Bie te worden neergezet.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door trudy »

Anoniem 1

Deze negatieve figuren zijn al zo lang en vaak op het forum bezig om mensen die met iets positiefs voor ons komen onderuit te halen.

Gewoon negeren, dat is het beste.

Wij, de echte gedupeerden, zijn reuze blij dat u uw kennis hier op het forum met ons deelt.

Nogmaals hartelijk dank voor al de moeite die u zich getroost.
Wij blijven uw topics dan ook met belangstelling volgen.

Vr.gr. trudy

16again
Berichten: 16401
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door 16again »

Wellicht moet iemand de Tros radar redactie per email van dit topic op de hoogte brengen. Ondoenlijk voor de redactie om alles mee te lezen.
Enige reacties die ik ooit van de redactie gezien heb zijn slotjes en verwijderde items.

Ook ik ben namelijk benieuwd wat alle advocaten blijkbaar verkeerd doen.....

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Anoniem,

de mensen die negatief reageren zijn ook van zichzelf zo, ze hebben een verkeerde ethiek en moraal aangemeten, kunnen ze naar alle waarschijnlijkheid niets aan doen, maar je verhaal is echt reuze interessant, dat merk je, hoe meer er dit soort "reacties" zijn des te meer waarheid verkondig je, ga nog even door, a.u.b. moet je eens op de reacties van deze lieden letten, heerlijk ennn zodra zij het snappen, dan snapt iedereen het,

Ton

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

anoniem1,
de negatieve reacties van sommige figuren zijn een poging om dit forum om zeep te helpen en mensen zoals jij, die een bijdrage kunnen leveren, de mond te snoeren.
Hopelijk kom je toch met je verhaal want héél veel mensen komen hier alleen om informatie en posten zelf geen berichten. De banken, vooral dexia hebben mensen op dit forum gezet om te trachten de zaak te frustreren.
Alle kennis die jij via dit forum met ons wilt delen is van harte welkom!

dp
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 mar 2004 11:06

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door dp »

hallo annoniem1

ik ben ook onder de indruk en zou graag meer over u willen weten dus kom op met je verhaal we zyn benieuwd

:P :lol: :P :lol: :roll: :lol:

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door HvdB »

Dat gaat weer 5 uur duren met die slome....

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Oproep aan anoniem1 om hier centraal zijn verhaal te doen.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

HvdB

Hart voor dexiaBank. :evil:

Gesloten