| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overnemen aandelen
Overnemen aandelen
Mijn contracten lopen af in December a.s. en wil de aandelen overnemen, nu lees ik soms dat Dexia constant zegt, dat mensen te laat reageren. Als je alles aangetekend opstuurt hoe kunnen ze dan zeggen, dat je te laat bent ?
Graag reactie
Tanja.
Graag reactie
Tanja.
Re: Overnemen aandelen
Ik mag nu 97 maanden een bedrag van 46 euro op tafel leggen.
heb niet durven wachten op procedures en deurwaarders, gewoon bang voor wat komen gaat .
Daarom heb ik ingestemd met hun voorwaarden, maar dat houdt dus wel in dat ik nu geen poot meer heb om op te staan.
Ik heb heel veel schulden buiten legio om,,dat was de reden dat ik 3 jaar gelden was ingestapt, de bedoeling was dat ik met de winst schulden ging afbetalen.
maar het is heel anders gelopen helaas.
Als het mogelijk is gaarne gerichte reacties.
Tanja
Tanja
Ik dacht hier ook dit wel kwijt te kunnen, of moet daar weer een apparte topic voor geopend worden, ik bedoel het heeft er mee te maken toch.
Anders mag radar hem wel verplaatsen naar een nieuwe topic.
Anders mag radar hem wel verplaatsen naar een nieuwe topic.
-
Jan-Willem
Tanja waarom stuur je zelf nu geen brief om je voornemen kenbaar te maken !! Zou ik aangetekend doen en om een bevestiging vragen.
Als je geen antwoord krijgt binnen 2 weken nogmaals een brief sturen enz. dan kan het toch niet meer misgaan, lijkt me.
Succes,
J-W
Als je geen antwoord krijgt binnen 2 weken nogmaals een brief sturen enz. dan kan het toch niet meer misgaan, lijkt me.
Succes,
J-W
J-W
Bedankt wij zitten zo moeilijk te denken terwijl het simpel is. Ik schaam me een beetje.
Groetjes, Tanja
Bedankt wij zitten zo moeilijk te denken terwijl het simpel is. Ik schaam me een beetje.
Groetjes, Tanja
-
Jan-Willem
Hoi Tanja,
Lange tijd zocht ik de zin in het leven en dacht waar zijn mijn aandelen gebleven
Komt tijd komt raad.
Groetjes,
J-W
Lange tijd zocht ik de zin in het leven en dacht waar zijn mijn aandelen gebleven
Komt tijd komt raad.
Groetjes,
J-W